18 Temmuz 2014 Cuma

BİR ANOREKSİK HİKAYESİ→İKİ ÇOCUK BİR AŞK 3

Fotoğraf için tık tık


Küçük kızın tedavi süreci başlamıştı.
Psikolog ve diyetisyen eşliğinde bir tedavi süreciydi.
Diyetler hakkında bildikleri internetteki gördüklerinden ibaret olan küçük kız,
detaylarını öğrendiğinde kendisini daha da zayıflatacak planlar yapıyordu.
Hala zayıf olduğunu kabul etmiyordu...
Hastalığın teşhisi konulduğunda ilk işi bu hastaları araştırmaktı..
Onlar kadar zayıf olmadığına göre hasta da değildi!



Bir kış daha bitmiş ve çocuğu göreceği zamanlar yine gelmişti..
Yazarken ne çabuk geçiyor zaman..
Peki yaşarken?
Küçük kız o yaz çocuğun askere gideceğini öğrenmişti..
Evet çocuk ondan büyüktü bir kaç yaş..
Belki de her şey bu yüzdendi!
Kimi kandırıyoruz ki?
Tabi ki de sadece bu değildi sebep!


Askere gideceğini öğrendiğinde içi parçalandı sanki...
Belki de gelecek yaz onu göremeyecekti...
''Cümle alem biliyor sevdiğini'' derler ya hani..
Küçük kızın sevdiğini bilmeyen kalmamıştı 2 şehirde de..


Yine yaz su gibi akıp geçti..
Çocuğa hitaben bir defter yazmaya karar verdi...
Asker olduğu her gün için bir yazı..
Ama önemli bir şey daha olmuştu..
Çocuğun bir başkasını sevdiğini öğrendi küçük kız o yaz!


O yazdıklarını hiç bir zaman göndermeyecekti...
Zaten gururundan başka birini sevmese bile asla göndermezdi..
Ve artık her şey daha da imkansızlaşmıştı..  

-DEVAM EDECEK-

82 yorum:

  1. Üzülerek okudum gerçekten. Bir de sondan ikinci bölümde, son dizede "Çocuğun bir başkasını -sevdiğini- öğrendi küçük kız o yaz" "sevdiği" ya da başka bir sözcük eksik gibi geldi bana:-)
    Yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaptırıp ben orayı yazdığımı unutmuşum :)
      Çok teşekkür ederim hatırlattığınız için ve güzel yorumunuz için :)

      Sil
  2. Devam etmeli.. :)
    Öptüm seni kocaman muck :* :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edecek edecek :)
      Bende en kocamanından :***

      Sil
  3. neden bu hastalığı seçtin =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu soruyu sorarken neden seçtiğimi tahmin ediyosun di mi :)

      Sil
  4. merakla bekliyorum hikayenin devamını . harika bir anlatım olmuş tatlım bu :) ah aşk neler yaptırıyor beee !! öpüyorum şekercim <3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devamını anlatmak biraz zorlayacak gibi çok teşekkür ederim ya cansın :)
      Neler yaptırıyo hem de!!
      En kocamanından canım benim :*

      Sil
  5. yaaa. Küçük kız ahh be küçük kız!

    YanıtlaSil
  6. Uzun zamandır bekliyordum. Çok güzel yazmışsın canım. Hikaye bitmesin diye çocukla birlikte olsun istemiyorum ki =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim :)
      Bitmez hikaye bitmez çok sağol ya ;)

      Sil
  7. bazen gurur aşkın önüne nasıl büyük bir set örüyor..
    severek okuyorum ve bekliyorum devamını..çok etkiliyor bu öykü beni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında gurur hep engel ama işte..
      Çok teşekkür ederim can içim :*

      Sil
  8. Çok üzülüyorum ben bu kıza neden hep onun başına geliyor sanki bunlar '-'

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzülme ama yaa olur öyle şeyler ;)

      Sil
  9. Ay içim parçalanıyor okurken ya :(
    Çok üzücü bir hikaye. Hem de gittikçe imkansızlaşan :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ama üzülmee her zaman imkansızlar var boşveer :*

      Sil
  10. Şeyma, yazını okurken gözlerim doluyor. Okumaya dayanamıyorum sanırım. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyamam ben sana ya üzülme güzelliğim :*

      Sil
  11. Okurken insanın içi gidiyor be canım :/
    Ama resimlerle bütünleşince hikaye nasıl saplantı yapmış bu kızçağız :/ hala zayıflamadığına inanacak kadar. Hep o velet yüzünden ://

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya saplantılı hem de..
      Belki de kendi yüzündendir..
      Üzülme canımsın :*

      Sil
  12. Şeyma seninle günlerce konuşmak istiyorum biliyor musun? Bilmiyordun ama öğrendin öpüldün bebeğim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya o kadar iyi geldi ki anlatamam :))
      En kocamanından :*

      Sil
  13. Yüzünü dökmesin küçük kız... Her siyahın bir beyazı, gecelerinde gündüzü vardır... Pıfffff çok üzücü yau... Ama güzel yazıyorsun be kuzuuum devam... Kalemine sağlık... Öperim en kocamanından... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bitanesin :)
      Üzülmek yok ama ;)
      Bende en kocamanından :*

      Sil
  14. ''Yazarken ne çabuk geçiyor zaman..
    Peki yaşarken?''

    Harika tuttum bu sözü ;) dizinin bu bölümünü de bitirdik bakalım gelsin yeni bölümler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiysen ne ala :))
      Yeni bölüm yazılmayı bekliyor :D

      Sil
  15. Şeyma'm bu kız tanıdık değil dimi? Eğer tanıdıksa vazgeçmiştir umarım dimi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazcık :)
      Sonunda söylerim ki melek :))

      Sil
  16. Fazla bekletmemeni umuyorum hayatım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kez mimlerden gecikmeli oldu di mi :))
      Tamam söz bekletmeyeceğim bu kez canım benim ;)

      Sil
  17. Kıza yazık olmuş ama. Şunları bir baş göz etsenya =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İllaki birilerine yazık oluyo boşver ;)

      Sil
  18. Yanıtlar
    1. Hoşgeldiin :))
      Gelecek çok teşekkür ederim :))

      Sil
  19. Hiiiiii! çok fena ya :(
    Ah karşılıksız aşk yok mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkın her hali zarar da karşılıksızı daha zararlı ;*

      Sil
  20. yaşarken her zaman hızlı geçmez, sadece yazarken anlamazsın zamanı. defter'e, kalem'e, insan'a, gönül'e yazıyorken. ne kadar göndermesen de kendine yazdığın için, aslında pek farkı da olmuyor. bazı şeyler gönderilmek için değil, sadece yazılmak için yazılıyor sanki. ve bazı şeyler, hep devam ediyor.
    biz de bu hikayenin devamını bekliyoruz, bazı şeyler gibi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel yazmışın ama ya :)
      Devamı gelecek de yine ne zaman eser yazarım hiç bilmiyorum :))

      Sil
    2. sen böyle yazınca çağrıştırıyor. bu sefer tutmadım bende bi yere kadar. yoksa blog post'unu buraya girecektim. :D
      gelsin gelsin. mim oldu ortalık. normal yazıları unutacağız nerdeyse. :)

      Sil
    3. Ya cidden şu yorumların o kadar güzel oluyo ki :))
      2 mim daha geldi biliyomusun :D
      Taslağa attım artık yazılarım ne yapayım :D

      Sil
    4. teşekkür ederim o zaman ben sana :)
      hadi ya. olsun, sen yap. senin mimler de güzel oluyor. :)
      sen de alıştın desene taslaklara. hoş geldin aramıza :D

      Sil
    5. Güzel oluyo olmasına da yazdıklarımı aşacak mimler artık :D
      Alıştım mecbur mimi yayınlamasam ayıp olacak yazmasam unutacağım :D
      Hoşbuldum taslaklar hiç bitmeyecek bana öyle geliyo :))

      Sil
  21. Şeymacıım kalemin ne kadar akıcı öyle. Sen hep yaz, hep yaz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ama çok teşekkür ederim çok mutlu ettin beni :))

      Sil
  22. Önemli bir konuyu ele almışsın.Ele alış şekli çok gerçekçi devamı gelsin ama bu durumun tedavisi mümkün bakalım olaylar ne şekilde seyredecek merak ettim.Bekliyorum Şeyma cım :

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tedavi kısmını detaylı anlatsam mı diyodum ki bu önerin çok iyi geldi canım benim :)

      Sil
  23. Yanıtlar
    1. Bilmem olacak olan oluyo ki inyacan ;)

      Sil
    2. Balik yagi iste boooooooo... :))))

      Sil
    3. O balık yağlarının hepsi piyasadan kalksa da bende rahatlasam :D

      Sil
  24. Şeyma'cığım hikaye yazmaya başlamışsın bloguma yeni döndüm o yüzden ilk bölümlerini kaçırsam da bu bölümü okudum. Bu kötü bir hastalık ve hep derim ya insanın algıları bozulunca böyle oluyor. Umarım sonu güzel biter:)
    sevgilerimle canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam çok özlettin ama gerçekten iyi ki döndün :)
      Maalesef algılar bozulunca dönüşü de olmuyo ablacım..
      Dikkat et kendine tamam mı :*

      Sil
  25. Çocuğun bir başkasını sevdiğini kimden öğrendi acaba:D Güzel olmuş efendim kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrah o detay çok önemliydi aslında doğru :D
      Sevdiği değil de sevgilisi işte :D
      Arkadaşından öğrenmişmiş :D
      Çok teşekkür ederim efendim :))

      Sil
  26. Yanıtlar
    1. Emrah her şeyi çözdün di miii :D

      Sil
  27. Şeymacığım devamını bekliyorum canım ama yüreğim acıyor ben bu hikayeyi okurken, kıyamam ya...
    Kocaman öpüldünüz efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzülme ablam benim yazmaya çalışacağım en kısa zamanda ;)
      Öpüyorum kocaman :*

      Sil
  28. O kücük kizin karsisina yeniden sevecegi, eski sevdicegini unutturacak biri mutlâka cikacak.Belki cikmistir ama gören gözler,görmez olmustur,görememistir.

    Kücük kiz büyüdü,kendine bir sans vermeli artik!

    Benim merak ettigim,o cocuga ne oldu? Sevdigi kizla mutlu sona erdimi?

    Kücük kiz ,simdi bütün bu yasadiklarina degdigini düsünüyormu?

    Bu hikayenin gidisati,bu durumu yasayan genclere örnek olmasi acindan,önemli bir rol oynayacak gibi.Sonu,mutlu son olmasada,bunun dünyanin sonu olmadiginin farkina varmali,inanmali yazar ve yazmali.

    YA DA ÖYLE OLMASINI UMUT EDIYORUM.

    Sevgilerle...




    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hikayeye her yorumun o kadar güzel oluyo ki her biri içim ayrı ayrı teşekkür ederim :)
      Dediklerinin hepsi hikayenin devamında var aslında :))
      Kucak dolusu sevgiler :*

      Sil
  29. ya bak ben de bişi sorcam. tedavi şu anda da devam ediyo mu. ne bileyim vitamin başka şeyler filan. yani bu geçici bi durum mu. değişcek mi. tıbbi gözetim var mı halen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçici olanlar da varmış ama takıntı halinde kalan da yiaa burda söyleyemiyorum ki :/

      Sil
  30. Kızı bu dertten kurtaracak bir kahraman çıksın. İçim karardı, be yaaa...:SS

    YanıtlaSil
  31. Bebeğimm bir süredir pek giremiyordum bloga yeni okuyorum kısa olması tatmin etmedi beni merakla 4.yü bekliyorum bu işin sonu neye baglanacak :) Bu arada blogun güzel olmus baya bir değişiklik yapmıssın :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet geç geldi ve kısa oldu en kısa zamanda 4'ü yazmaya çalışacağım ;)
      Çok teşekkür ederim bebeğim çok sevindim :*

      Sil
  32. ama ben kıyamam ki o küçük kıza
    o asker ocağına gider o herifi pataklarım kimse benim küçük kızımı üzemez!

    YanıtlaSil
  33. Bölüm 1 diyorsun yani;)
    Fotoğraftaki kişiyi Sertab Erener'e benzettim ne hikmetse:))
    Bakalım işin sonu nereye gidecek?


    Şeyma, saç dökülmesiyle ilgili bir kaç öneri yazdım benim son yazımda, bir bakabilirsen sevinirim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Andırıyo mu sanki sen diyince fark ettim :D
      Bakalım ;)

      Bakmam mı uçarak gelirim hemde çok teşekkür ederim :))

      Sil
  34. Canım bunu sen mi yazıyorsun?

    YanıtlaSil
  35. bunun 1,2'si varmış,ben onlara bakim :)

    YanıtlaSil
  36. Heyecanla bekliyorumm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yazma isteğimi :D
      Kocaman kocaman öpüyorum :*

      Sil
  37. Merhabalar. Hikayeyi cok guzel yaziya dokmussunuz ama okurken icim parcalandi :( Umarim sonu guzel biter...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiin :)
      Çok teşekkür ederim, ama üzülme olur mu?
      Bakalım :))

      Sil
  38. Devamını merakla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seversin umarım :)
      Sende yaz artık çok özledim ben seni okumayı amaa :))

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...