28 Nisan 2014 Pazartesi

KARDEŞ DEMEK!

Kardeş? 
Bilemedim şimdi.. 
Size önce birşey itiraf edeceğim.  
Dikkatinizi çekti mi(?) bilmiyorum.  
Ama ben hayatımda hiç kardeş kelimesini kullanmadım. 
Bunun sebebi bana "kardeş" kelimesinin hep küçük olana söylenir gibi geldiğindendir efendim.  
Burda ne kadar ablam diye yazsam da 
Normal hayatımda sadece 
bir kere o da yanlışlıkla 
ablam demişimdir :)



"Bana kaç kardeşsiniz?" dediklerinde, cevabım "Kardeşim yok! Bir tane ablam var." derdim :)



Tamam ya şöyle bir geçmişe gidip anılarımızı anlatmak ve kendimi kardeşlik kelimesine alıştırayım dedim :)



Biz birbirimize çok zıt karakterlere sahibiz. En basit örnekler;

♥ Ben siyah-O beyez
   ♥ Ben pasaklı- O süslü
    ♥ Ben asosyal- O sosyal



Bu böyle uzar gider :))

Aramızda tartışma olduğunda küsen taraf genelde ben olurdum. 
Artık küsmeye bile üşeniyorum; 
çünkü beş dakika geçmeden barışacağımızı biliyorum :))



Bir de öyle büyüklük taslamaz. 
( Tamam aramızda 1 yaş olabilir.  Ama yapan çok insan var! ) İkimizde saygılıyızdır birbirimizi :))



Biraz çocukluğumuza doğru gittiğimde en çok aklıma gelenler;

 Birimiz hastalandığında (kabakulak, kızamık,..) birbirimizi daha çok öperdik ki bulaşsın diye :)



Ya da birlikte ilk kek yapışımız :) 
Kek dediysem kakao, süt, hindistan cevizi ve kabartma tozunu buzdolabına koyuşumuzdan ibaret. 
Tabi en üst rafa bırakıp kek olmasını bekledik. 
Ve dolabı açtığımızda hazin son
 en alt rafa kadar 
(kek karışımı ) dökülmüştü. 
Sanırım annemin keke sadece bu malzemeleri ekleyip dolaba kaldırdığı anı görmüştük :))



Evcilik oynarken genelde ben baba olurdum.
 Ya da KARDEŞİM
 (ay çok garip geldi yine! Zorlamamak lazım heralde ) 
uzaklara giderdi. 
Bende her defasında inanıp hüngür hüngür ağlardım :))



Ablam ilk kreşe gittiği zamanlar meşhur "avucunu yala" kelimesini öğrenip bana söylediğinde saatlerce avucumu yalamıştım :))



Yani demem o ki efendim kardeş ya da abla farketmiyor sevmek için.. 
Güzel anılarımda ya da en berbat olduğum zamanlarımda biliyorum ki o her zaman yanımda :)



Kardeş demekte bu değil midir zaten? 




52 yorum:

  1. kardeş bana hep küçüklere denir gibi geliyor neden acaba böyle şartlanmışız ki :))
    Benim hiç kardeşim yok yada bizim deyişimizle abla, abi yada küçük kardeş hiç yok öyle sap gibiyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi ama :)
      Küçük olunca kardeş oluyo sanki :))

      Olsun tek olmak da güzeldir ki :)
      Sende annene daha çok düşkünsün di mi :)
      Öpüyorum çok :*

      Sil
  2. Ne kadar tatlı bir ilişkiniz var...Benim hem ablam hemde kızkardeşim var. 2 yaş aramız var...
    Ablamla hiç anlaşamazdık saç başa kavga ettiğimiz zamanları bilirim...
    Ablam evlendikten sonra samimiyet kurdukkk:))Özlemden olsa gerek. iyiki ablam var iyiki kardeşim var.. İnsanın gerçekten sarılabileceği güvenebileceği gerçek bir omuza ihtiyacı oluyor bazen....Şuan evliyim ... ÇOK ÖZLÜYORUM ONLARI:...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Hiç gitmeyeceğini bildiğimiz bi tek onlar var şu hayatta
      Çocukken kavgalar olur ayrılıklar daha da gösteriyo değerlerini
      Tabi ben şimdi öyle şeyler düşünmrk istemiyorum sabah uyandığımda uyurken onu göremezsem naparım bilmiyorum :))
      Sevgilerimle

      Sil
  3. çok güzell, iyi ki onlar var şeymacımm :)
    bambaşka dünyalar olsak da bir yerde buluşmayı bilen sevgilerimiz hep var olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavim arkadaşım olsa imkanı yok anlaşamazdık ama işte bu sevgi çok farklı gerçekten :))

      Hep yanımda olsun gitmesin :)

      Öpüyorum seni :*

      Sil
  4. Çook güldüüm ama yaaa
    Elini yaladığın kısımdaysa koptum :d
    Fotoğraflarda yine harika
    Kardeş abla çok çok önemli ve değerli şeyler benimde bir ablam var önce beni büyüttü sonra en iyi arkadaşım oldu. Ay birde ablanın çocuğu denen bir şey var ki aklını yemene sebep olabilir öyle seviliyo ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okulda öğrendiğini bana uygulardı hep :))
      Ödevlerini de ben yapardım :))
      Ama aynı zamanda 2. Annem gibidir :)
      Ay çocuğunu çok seveceğim kesinde evlenirse çoook ağlarım ki ben :))
      Ay teyze diyen minik bişey düşününce bile güzel geldi aslında :P

      Sil
    2. Bide o minik şey hiç kimseyle uyumuyosa sadece senle uyuyosa her sabah whatsaapdan mesaj atıp seni iyandırıyosa gece yarısı özleyip seni uykundan ediyosa bazen en iyi arkadaşın oluyosa işte çıldırmaya hazırsın. Dünyanın en güzel duygusu :))

      Sil
    3. Bak heyecan yaptım şimdi :D
      Herakde çocukları sevmeme neden olur o minik :))

      Sil
  5. Çok şekersin sen yaaa...Sabah sabah güzel bir tebessüm bıraktın yüzümde:)Ben ablayım bir erkek kardeşim var...Kardeşlik güzel paha biçilenez bir şey...Herkes gider ama onlar hep yanında kalır uzaklara bile gitseler yanında hissedersin varlıklarını....İşte böylesi güzel bir şey kardeşlik...Öperim çoook...Kocaman kocaman sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşinde eminim senin için aynı duyguları hissediyodur :)

      Bende kocaman kocaman öpüyorum :))

      Sil
  6. çok şahane
    bu sevgi ancak bu kadar güzel anlatılır
    çizimler ayrı şahane
    kalemine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim :))
      Kucak dolusu sevgilerimle :))

      Sil
  7. Ne güzel anlatmışsın :) İyi ki varlar. Hep böyle olun.
    Benimde abim var. Kız kardeşimin olmasını isterdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bi tane de abim olsun isterdim hep :))
      Her birinin ayrı bir güzelliği var :)
      Sizinde bambaşka bi ilişkiniz olduğuna eminim :))

      Sil
  8. Karikatürlerle birlikte muhteşem olmuş, hem komik hem duygusal...

    YanıtlaSil
  9. İlkokul birinci sınıfta tüm arkadaşlarımın kardeşi olmuştu ve ben de o zaman tutturmuştum ben de kardeş istiyorum diye ama sonrasında bu hevesim geçti gitti. Ben tek çocuğum, kardeş duygusunu bilmiyorum. Ama sen o kadar güzel anlatmışsın ki ilişkinizi hayran oldum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Aslında her birinin ayrı güzelliği var senin arkadaşlarında anne baban olmuştur :)
      Benimki de ablam :)
      Onların yokluğu olmasında aile bambaşka bişey :)

      Sil
  10. ben ablayım,kardeşim benim için çocuğum gibi
    karikatürlerle ifade etmen çok güzel olmuş :)
    yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman benim hislerim kardeşininkiyle aynı :))
      Çok teşekkür ederim canım beğendiysen ne mutlu :)
      Öpüyorum çok :)

      Sil
    2. cimcime seniiiii :) ben de kocaman öptüm

      Sil
  11. Çok güzel yorumlamışsın ellerine yüreğine sağlık. Hiç bir zaman vazgeçemeyeceğim 2 kardeşim var benim de ne çok şanslıyım değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :))
      Biri bu kadar güzelken ikisi şahane olur :))
      Çok teşekkür ederim beğendiysen ne güzel :)
      Kucak dolusu sevgilerimle :))

      Sil
  12. bayıldım yazına, yüzümde gülümseme ile okudum başından sonuna kadar, 1 yaş fark olunca sanırım daha güzel oluyor, kızamıkları birbirinize bulaştırmanıza çok güldüm:)))ilahi yaa nereden aklınıza gelmiş:)))
    sevgiler ikinize de:)

    not: üzülme ben de asosyalim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım güldürebildiysem ne mutlu :)
      Hastalıkları şeker gibi birbirimize sunuyoduk heralde :))
      Ay ablam benim ya sende beni güldürdün :))
      Kocaman öpüyorum :*

      Sil
  13. Ben kardeşim kelimesini birileri "kaç kardeşsiniz?" gibi sorularda cevap söylerim .Normal olarak bende hiç söylemem. Ha bu arada senin ablanla o kadar zıt yönün var ki :D Bıraksak zıtlıklar üzerine kitap yazacaksın. Çok güzel olmuş emeğine sağlık efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle ya :))
      Kimse inanmazki bizim kardeş olduğumuza :))
      Bazen sorduklarında arkadaşız diyoruz o derece :D
      Ben anneme o babama benziyo kimse şaka yaptığımızı bile anlamıyo :)
      Çok teşekkür ederim efendim beğendiysen ne mutlu bana :))

      Sil
  14. Süper yazmışsın :)
    zaten bu resimlerin bi başka güzel ya , çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Utandım bak şimdi :P
      Sizin yazdıklarınızın yanında benim ki komik kalıyo :))
      Bak senden de bekliyorum resimleri ;))

      Sil
  15. ama siz iki kardeşsiniz.
    bide 5 kardeş olmayi deneseniz? bak dene nasil oluyooo :):)
    ama iyi guldum sabah sabah :)
    gunaydin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın :))
      Oh gül sen hep :P
      Ay bizden 5 tane olsa annem huniyle gezerdi :)
      Bizde evi yıkardık heraldr :D

      Sil
    2. annelerde huni olurmuymuuuuşşş :)

      Sil
    3. Olmaz mı :))
      Çaktırma da onlar hep hunili zaten :P
      Çocuklarla başetmesi kolay mı :))

      Sil
  16. Çok güzel..Benim gerçekten "kardeş" im var..benden küçük 2 tane..çok seviyorum be onları :D kardeş candır ötesi yoktur :) büyük ya da küçük fark etmez..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben abla olmak nasıl bişey bilmiyorum ama :))
      Kardeşlerinin senin için neler hissettiğini çok iyi biliyorum :))
      Öpüyorum kocaman :*

      Sil
  17. Hastalığımdan dolayı zaten duygusalım şimdide kardeşimi özlettin bana offf sıpam ne yapıyordur acaba şimdi dur bi arayayım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sen naxlanmak istiyosun :))
      Özledikçe arayacağına hergün arasana :))
      Şimdi sanane dersen tam olur :D

      Sil
  18. Her gün ararsam olmaz o zaman benden güç alır yalnızlığa alışması lazım bizler bugün varız yarım yokuz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak işte ya tamam iyiliği için yapıyosun da öyle deme yani :(
      Bence senin cidden nazlanmaya ihtiyacın var :P
      Çok geçmiş olsun buarada dikkat et kendine ;)

      Sil
  19. alt alta dizilmiş uzun bir çizgi romanını okur gibi, ne kadar da tatlı bir anlatım şeklidir bu :) şu ismi ne olduğunu bilmediğim ama facebookta herkesin sayfasında dolanan resimleri hiç sevmiyordum ama senin blogunda resmen acayip güzel olmuşlar. Abla/kardeş fark etmez, kardeşin yeri insanın hayatında gerçekten çok farklı, ne kadar kavga etsende, küssende, canındna kanından bir parça diyorlar ya :) işte aynen öyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :))
      Ay çok teşekkür ederim ya çok mutlu oldum sevdiğine :))
      Gerçekten de öyle ne olursa olsun sevebileceğim tek insan :))
      Kucak dolusu sevgilerimle :))

      Sil
  20. Merhaba. :)

    Benim bir abim, iki tane de erkek kardeşim var. Abim ve ortanca erkek kardeşimle yaşlarımız birbirine çok yakın olduğu için yapmadığımız yaramazlık kalmadı. Bir keresinde abimin odasındaki halıyı ateşe vermiştik. :)
    Bir de evimizin üçüncü katındaki balkondan çimlerin üzerine atlamıştık birlikte. :)
    Daha neler neler yaptık da anlatmayayım burada. :)

    Abiler, ablalar, kardeşler candır. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım :)
      Bi de yaş yakın olunca ne kadar yaramazlık varsa birlikte yapıyosun :))

      Aynen öyle candan bile öteler :)

      Sil
  21. bunu okurken çok eğlendim ben =) çok güğzel anlatmışsın ama resimlere öldüm nasıl yaptın onları nasıl nasıl nasıl ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitstrips programı var ya onunla :))
      Facebookda da varmış senden daha güzellerini bekliyorum :))
      Çok mutlu ettin beni :))

      Sil
  22. Kac kardessiniz? Iki kardesiz. Ablayim ben. Kendimden 9 yas kücük kiz kardesim var. Dünyalara degismem. 3 yasina kadar annemden duydugu icin Ahu derdi. Abla dedirtene kadar canim cikti. Ama haklisin, kardes kendinden kücüge, kac kardes oldugunuz sorulunca da cocuk sayisi söylenir bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde iki kardeşiz ama 1 yaş var aramızda :)
      Di mi ya büyük içinde kardeşim denilmez ki :))
      Bak eminim kardeşinde aynı hislerle belkide daha fazla seviyodur seni :)

      Sil
  23. çok tatlı bir yazı dilin var senaryo için abla kardeş ararken buldum bloğunu umarım artarak büyürsün :)
    bundan sonra takip edicem :) her ne kadar 2014 olsada yazayım dedim

    bu arada tek cocuk olmak hiç iyi bir şey değilll özenmeyin özendirmeyin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim hoşgeldin öncelikle :)
      Bende baya geç cevap versem de çok teşekkür ederim düşüncelerin için :)
      Kendi çapımda yazıyorum işte :)
      Mesaj alınmıştır :D
      Sevgilerimle..

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...