21 Temmuz 2014 Pazartesi

UNUTKANLIK SORUNSALI

Bugünlerde bu unutkanlığın bokunu çıkarmış bulunuyorum.
Nasıl mı?
Hemen anlatayım :)




Önce şunu söyleyeyim canı kıymetli bir insan değilim.
Yani şu kadarını söyleyeyim migrenim tuttuğunda gidip kolay kolay ilaç içmem.
Bir gıcığım var ağrı kesicilere karşı!
Gerçi bütün ilaçlar için geçerli bu dediğim.
Neyse konuyu çok dağıtıp unutmadan anlatayım ben hemen :)



Birkaç gün önce kolumda bir ağrı vardı 
(ki hala var) anlatamam. 
Kolum hareket ettiği an damarlarım kopacak gibi oluyordu.
Bende bir hata yapıp anneme söyledim. 
(Genelde söylemem)



Ve annem tabi ki başladı çemkirmeye :D
Yok ben o telefonla az uğraşayımMIŞ,
Bilgisayarda az yazı yazayımMIŞ
Onu bile görmüyormuşumMUŞ
Yani anlayacağınız MIŞMIŞ :D
Bir dokunup bin ah işitmiş oldum böylece ;)



Neyse asıl konu benim koluma ne yaptığımdı.
Ama ben tabi ki hatırlamıyordum.
Ta ki annemin ''mutfağın penceresini kapat'' diyene kadar!
Ne olduğunu tahmin ettiniz di mi?



Ben de ablam da pencerelerin, perdelerin açılmasından pek haz etmeyiz.
Çünkü evimiz birinci katta ve çarşının tam ortasında tamamen bu yüzden.
İşte annem bana yine ''mutfağın penceresini kapat'' dediğinde ben 
bir hışımla tezgahın üstüne atladım :D
Çünkü pencerenin üst kolu dönmüş kapatamıyordum.
(Boyum kısa ne yapsaydım :D)



Tabi ben pencereye bakmadan anneme  bağırıyorum.
Gerizekalı baksana önüne!
Bu arada pencere benim tamamen dışarı çıkardığım koluma sağlam bir şekilde kapandı.
Sonra ben pencerenin kolunu düzelttim ama hala bağırıyorum.
Bu kezde bileğime kapandı ve yara oldu.
Tabi pencereyi kapattm artık.
Mutfaktan oturma odasına gidene kadar ben bunu unuttum tabi!
Bir gün sonra tekrar pencereyi kapatırken hatırladım.



Ve ilahi adalet bu kezde ben anneme çemkirdim her zaman ki gibi :D

113 yorum:

  1. :) ilahi Şeyma sabah sabah güldürdün beni günaydın canım ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hak etmiş ama di mi ? :D
      Öperim ki kocaman :*

      Sil
  2. Geçmiş olsun Şeyma.. ilaçlarla benimde sorunum var sev mi yo rum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Alper..
      İlaçlar da sevilecek gibi değiller bünye alışınca etkisi bile olmuyo zaten o apayrı dert :/

      Sil
  3. Öpeyimde geçsin meleğim :D :*
    Geçmiş olsun Şeyma'maaa dikkat et bir dahakine ha !!!
    Ağrı kesiciler benim bebeklerim olmazsa napardım bilmiyorum :D
    Öperiiimm çokkk ah şapşal Şeymam :D :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerim ben seni ya tamam söz dikkat edeceğim :D
      Çok teşekkür ederim melek ama dikkat et o ilaçlara ben sana söyleyeyim :))
      Ben de kocamanından :D :*

      Sil
  4. :) Unutkanlıkta son nokta ne kadar çabuk unutmuşsun öyle bu arada resimleri sen mi yapıyorsun ya merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bişey değil ki bloglara daha önce yazıp yazmadığımı,sigarayı yeni söndürdüğüm halde unutup tekrar yaktığım böyle uzar gider :)
      Bitstrips programı var ya onunla yapıyorum facebook'ta da var sende yapsana :)

      Sil
  5. Ooo.. acımıştır ama o yaa..
    Geçmişler olsun.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi pek acısı kalmadı sızlıyo sadece :)
      Teşekkürler canım benim :))

      Sil
  6. geçmiş olsun, tipik anne işte !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sonsuz , onların tahminleri hiç bitmez ki zaten :)

      Sil
  7. :))))hatunella:))))Şeymacığım geçmiş olsun, bilgisayar kullanmak el, kol, bilek ağrıları yapıyor hatta fi tarihinde omuz tendonum iltihaplandı kucağımda kediyle bilgisayar kullanmanın zorluğu yüzünden:) kucakta ikisine birden yer olmuyor:)dikkat et kendine:)sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam daha çok lakapları var annemin :))
      Teşekkür ederim ablam benim sende çok dikkat et kendine olur mu?
      Öpüyorum kocaman :*

      Sil
  8. Hehehe çok güldüm tatlım... insan kolundaki ağrının sebebini unutabiliyor bazen. sadece sende değil bende de var bu. bu arada seni uzun zamandır takip ediyorum ama yeni yazıyorum... çok seviyorum... yorumlarımla da artık burdayım. muuuuuuuuuuuuaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Ayşen iyi ki geldin o zaman :)
      Canım benim çok teşekkür ederim ya hep gel :)
      Öpüyorum kocaman :*

      Sil
  9. annen haklı az uğraş sende nette omuz ve kol egzersizleri var onları yap rahatlarsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak nasılda biliyodum böyle diyeceğini hayırlı evlat işte :D
      Tamam yaparım teşekkürler :))

      Sil
  10. Şeymacım sen bir tanesin ya...
    Yine eğlenceli bir şekilde anlatmışsın!
    Öpüyorum seni çok :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım sende öylesin :)
      Gülün diye hayat hüzünle geçmiyo ki :)
      Bende çok öpüyorum ablam :**

      Sil
  11. Nolmuş canım benim de boyum kısa :))
    Ne kadar emek veriyosun postlarına ellerine sağlık :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yapalım di mi ama :))
      Çok teşekkür ederim canım ya özlemişim seni :*

      Sil
    2. Bu havada grip oldum üstüne bide işe gidesim yok haftalardır nerdeyse her gün aynı kıyafetleri giyecek kadar hevessiz olunca yazmayıp sizleri takip ediyorum :)

      Sil
    3. Ya dikkat et kendine canım benim hep bu sıcaklardan insan kıpırdasa eriyecekmiş gibi geliyo...
      Özletme kendini tamam mı :*

      Sil
  12. :))Anne kız arası oluyor:))))

    YanıtlaSil
  13. İlaç konusunda aynıyız. Hiç bir ilacı içmiyorum ben. Kolunda, özellikle bieğinde uzun süre bir ağrı oluşursa dikkat et derim. Bilgisayar ve telefonu çok kullananlarda oluşan bir hastalık var. Karpal Tünel Sendromu ve tedavisi yok. Sadece önlem alabilceğin şeyler var. Arada o unutkanlık herkese uğruyor sanki. Geçen iki, üç hafta önce en sevdiğim sanatçının adını bile hatırlamaya çalışacak kadar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlaçlar ciddi anlamda bağımlılık yapıyo gibi geliyo bana..
      Bilmiyodum bunu önlem almak lazım gerçekten ara ara ağrılarım oluyo sağ kolumda çünkü..
      Onu unutmak çok fena oluyo ama saatlerce hatırlamak için uğraş dur :))

      Sil
  14. Ayy kıyamam yaa ne acımıştır :( vardır o vardır bir yere çarparsın sonra bır bakarsın çürümüş aa buraya noldu boyle diye :) ah o anneler hemen teşhis koyarlar benimki de oyle. Belim agrır soguk aldın, regl olcam kanım agrıyo daha yenı oldun sen üşütmüşsündür falan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçti canım benim sızı kaldı sadece çok teşekkür ederim :)
      Ama bak cidden ben ne zaman tırnağımı uzatsam yara oluyo her yerim kendi kendimi çiziyorum haberim yok :D
      Kedi ruhlu muyum diyeceğim kediler bile bu kadar tırmalamaz ki :D
      Anneler felaket tahminleri var ve genelde tutmaz zaten onlar :D

      Sil
  15. Sen unutkanlığın sınırını baya aşmışsın Şeyma'cım dikkat et kendine:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım mı gelmiş ki :)
      Tamam canım benim öpüyorum ki kocaman :*

      Sil
  16. Ne güzel bir anlatım diliniz var,çok sevdim:)

    YanıtlaSil
  17. Bu tür ağrılar daha sonra ortaya çıkıyor geçmiş olsun :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çarptıktan sonra ağrıdı evet yoksa unutmazdım heralde ;)
      Çok teşekkür ederim canım benim;)

      Sil
  18. kıyamam ki ben sana. :(
    çok çok geçmiş olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bitanesin gerçekten çok teşekkür ederim azıcık bi sızı kaldı sadece ;)

      Sil
  19. Yaaaa çok güldüm :D ilahi adalet işte :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben haklıyım di mi :D
      Sorsan hala haklı ama :D :D

      Sil
  20. :)) kabahati anneye bulduk :) çok fenasınn sen çokk:) yine gülümseyerek okudum yazını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ama valla haklıyım açmasın o pencereyi :D
      Anneme fenayım sadece :D

      Sil
  21. Bu arada geçmiş olsun; bir ağrı kesici seni öldürmez; at gitsin!

    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım ama ya öldürürse :D
      Benden de kucak dolusu sevgiler ;)

      Sil
  22. Eline koluna dikkat et sonra yazılardan mahrum kalmayalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla seni yerim ya her yorumun mu ayrı tatlı olur :)
      Öpüyorum canım benim :*

      Sil
  23. allam yazık ama sanaaa nası becerdin o pencere olayını yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pencereye bakmaktansa içeri doğru bakıyodum kolumu da neden bilmiyorum tamamen dışarı çıkarmışım :D
      Çemkirmekten önüme bakamadım işte gayet normal aslında :D

      Sil
  24. ağrı kesiciden ben de hiç hazzetmiyorum. ağrıdan çatlasam da içmiyorum, inat değil mi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten inat olsun yeter öleceğimi bilsem yutmam :D

      Sil
  25. geçmiş olsun ya. ilaç kullanmayı sevmesen de bi doktora gözük istersen. sağlıkçıyım ya, belli edeceğim hemen. :D
    dikkat et pencerelere, kapılara. sonra yazısız kalırız bak, olmaz. :)
    gene tebessümle okudum, şu lakap kısmında biraz güldüm ama, haberin olsun. :))

    YanıtlaSil
  26. Teşekkür ederim Bilal ama ben doktorları hiç sevmem :D
    Bak üstüne alınma sen :))
    Tamam söz dikkat ederim çok sağol :)
    Anneme lakap takma konusunda kendimi aşıyorum bazen :))

    YanıtlaSil
  27. Geçmiş olsun.. Dikkatli ol ama lütfen, kalıcı bir zarar verebilirdin koluna. Kendine uygun ağrı kesiciyi de buluyor insan zamanla, hani mideyi ağrıtmayan, vb. cinsinden, tabii çok ender kullanmak koşuluyla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim neyse ki bişey olmadı :)
      Ablam çok ağrı kesici kullandığından buldu ama ben içmemeyi tercih ediyorum en kötü ihtimalle birgün erken uyuyorum dayanamazsam acısına ..

      Sil
  28. :) ben de senin gibiyim morluğa bakıp ne zaman oldu ki diye düşünürüm oğlum da aynı ben düşüyor eyvah diyorum gelip öptürüyor geçip gidiyor büyüyünce o da bana çemkirir mi ki? senin kolunu annen öpmemiş gel de öpeyim geçsin:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok erkek çocukları çemkirmez hiç :))
      Bitanesin ya ben seni kocaman öpsem olur mu :))

      Sil
  29. Tatlım çok geçmiş olsun :/ Nasıl dikkatsizsen artık az canına göz kulak ol yav :/
    Yok ben azarlamıcam :) Ama dikkatli ol sen yani yinede :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam söz dikkat ederim :))
      Çok teşekkür ederim tatlım benim :**

      Sil
  30. Geçmiş olsun küçüğüm. Kendine dikkat et. Sevgiler, öpüyorum kocamanından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam benim çok teşekkür ederim..
      Tamam söz dikkat ederim bende kocamaan öpüyorum :*

      Sil
  31. Bende mazoşistlik var biraz :D Ama buna rağmen elimden gelse en küçük şeyde hastahaneye taşıncam annem engelliyo :D

    Bu tür kazalar hepimizin başına geliyor sanırım. Yalnız seninki biraz büyük bir olaymış nasıl unutabildin şaşırdım doğrusu :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ölüyo olsam anca çeke çeke götürürler :D
      Valla bende hiç bilmiyorum ki :D

      Sil
  32. Heheeehee alemsin Şeymacım yaaaa... Öyle bir acı nasıl unutulur kiiii:D Neyse en azından hatırlamışsın:)))) Çoooook geçmiş olsun... Dikkat et kendine;) Öptüm kocamaaan... Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heralde çok sinirlendiğimden unutabildim :)
      Tamam ederim ki :)
      Bende kocaman öpüyorum ki :**

      Sil
  33. geçmiş olsun unutkan şeymaa:( dikkat et ama kendine yaa öyle atlayıp zıplama:)

    YanıtlaSil
  34. Çook geçmiş olsun (:
    Ben de çok unutkanımdır ama canım çok kıymetlidir.. Yerinde olsam felç olur mu acaba ile düşünürdüm öyle de evhamlıyım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol caııım :))
      Yok ya ben düşerim kolum kanar çaktırmadan kalkarım kimse bişey anlamaz :D

      Sil
  35. Hahah :))) gercekten cok hos yazmissin ve unutknlik hepimizin sorunu sanirim ;) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim :)
      Unutkanlığa dikkat etmek lazım yoksa geleceğimiz vahim ;)
      Kucak dolusu sevgiler :)

      Sil
  36. şeyma sen nası tatlı bişeysin
    çok güldüm heee,sesli sesli hem de:))
    seviyorum seni tatlı şeyma:)
    ama kendine çok dikkat et tamam mı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yüzün hep gülsün ki :)
      Bende hemde çook :))
      Tamam söz dikkat ederim öpüyorum kocaman :*

      Sil
  37. ciddi misin sen? Ben hayatta unutmuyorum öyle şeyleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım çok sinirlendiğim için unuttum :)
      Gerçi genel olarak unutkanım bu ara :))

      Sil
  38. ahhhah şaşkın seni:) çok geçmiş olsun tatlım uff yaa ne acımıştır o. dikkat et yaa sen blogosphere lazımsın şekerim ;) ayy çok şekersin sen yaaa iyi ki varsın öptüüüüümmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaşkınım di mi :D
      Geçti geçti azıcık kaldı ;)
      Yerim seni yiaa sen daha şekersin kiii :))
      Kocaman öpüyorum bak tut :D

      Sil
  39. Geçmiş olsun, aynı durum bende var mide ilacım var zorunlu ramazanı bahane edip kullanmıyorum, göz ilacım var gözümü ağırtıyor diye kullanmıyorum, b12 ilacım var kan için onun bahanesini unuttum ama kullanmıyorum, sonunda artık ne olur bilmiyorum, eskiden ilaç mı var yaw :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak işte benden bitane daha :D
      Tabi ya ilaç ne işe yarıyo sanki sadece kandırmaca :D

      Sil
  40. Geçmiş olsun.Artık ne kadar sinirliysen :D unutmuşsun. Dikkat et kendine yahu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu hayatta beni en çok sinirlendirebilen tek kişi :D
      Teşekkür ederim Emrah geçti gitti :))

      Sil
  41. Bu gün buraya bu yazıya yorum yazmak için tam dört kez geldim ve hepsinde aksilik oldu çıkmak zorunda kaldım ve her girdiğimde yorum yazmışıydım ki diye bütün yorumları okudum
    nolcak bizim halimiz? :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay onu bende yapıyorum en kötü ihtimalle 2. yorum oluyo :D
      Napalım ya alışalım gitsin pinki ;)

      Sil
  42. Geçmiş olsun ya yerim seni dikkatsiz :D
    Kıyamam *
    Anneye çemkirilmez ! Dersem inanma,boşuna boşunaaaaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzellik :D
      Çemkirilmez di mi :D :D

      Sil
  43. Şeymacım bir gün senle tanışıp bir kahve içmek çok isterim baya baya muhabbet etmek istiyorum senle, yazılarını okuduktan sonra böyle bir istek uyanıyor :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olur di mi :)
      Belli mi olur tanışırız belki :))

      Sil
  44. Gecmis olsun canim.Okurken gülsekte,canin acimistir epey.Agri kesici kremlerde var,morluklara,carpmalarda,spor kazalârinda kullanmak icin..Evde bulunsun derim.

    Buzlukta kompres yâ da buz torbasi bulundur.Bu durumarda agri kesiyor,sisligi önlüyor,Carptigin anda üstünde beklet iyi gelir.

    Bir dâha olmasin diyeyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Aklımda olsun ilaçtan daha iyidir en azından :)

      Sil
  45. Hahah aklıma yazlıkta balkonda içeri girerken balkon kapısına kafa atığım geldi. Suç bende değil onu ful cam yaptıran annemde =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay o banada olmuştu cam olduğu belli olmayınca direk çarpıyosun :D
      Ah bu anneler işte :D :D

      Sil
  46. Yaramass ufaklık Şeyma :* şeker çuvalı :))

    YanıtlaSil
  47. O da bir şey mi ben kendimi unutuyorum:)

    YanıtlaSil
  48. Yaa canım beniim geçmiş olsuun :)
    Çemkirmeden önce baya düşünmelisin bence :D
    Of benim annem de ne olsa suçu telefona bilgisayara atıyor bıktım artık :D
    Bu unutkanlık başa bela seninki kadar olmasa benimki de ilerlemeye başladı baya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim :)
      O an hiç düşünemiyorum ben ya :D
      Bütün anneler teknolojik aletlerden dert yanıyo yapacak bişey yok dinleyeceğiz :D
      Aman dikkat et tatlım benim :D :*

      Sil
  49. çok geçmiş olsun kuzuuuuu :(
    dikkat et noluuuurrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzülme amaa geçti bilee :*
      Tamam söz dikkat ederim bitanesin :)

      Sil
  50. Geçmiş olsun. Annen boşuna azarlamış. Ah bu anneler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim ;)
      Hep aynılar hep :)

      Sil
  51. geçmiş olsun canım dikkat et kendine. unutkanlık da ne fena de mi bende de var o dert çeken bilir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim :)
      Aynen öyle yaa çok fena :D

      Sil
  52. hoş bulduuuum bundan sonra hep burdayım şeyma'cığım. bu güzel blogu hep rahatsız edeceğim artık. ya ama ben seni çok sevdim. Gel istersen bidaha öpüşelim :* :* :* :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep gel canım benim rahatsız etmek de neymiş :))
      Ne tatlısın sen ama ya bende seni çok sevdim ;)

      Sil
  53. Benim ağrı eşiğim çok düşük,migren belirtisini hissedince hemen ağrı kesiciye sarılırım :/
    Geçmiş olsun canım,ben de dün afedersin popomun üstüne düştüm çok fena,oturamıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç dayanamayacaksam uyurum daha doğrusu uyumaya çalışırım yine de almam :D
      Sana da canım benim dikkat et kendine bu arada düz oturma ;)

      Sil
  54. ama annenin yüzünden değil ki o :))

    YanıtlaSil
  55. Ah, dikkat et kendine. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...