9 Temmuz 2014 Çarşamba

→DİKKAT DUYGULARIN ORTAYA ÇIKABİLİR! MİMİ←

Öncee beni unutmayıp aklının ucundan geçirdiği içiin Viva Makyaj'a çoook teşekkür ederim :)
Birtanedir o :)


Gelelim mime :)





1) En çok kırıldığın / incindiğin kelime?
Herhangi biri ''git başımdan'' dediği an bozulurum.
Çaktırmamaya çalışırım.
Ama ne kadar belli etmem bilmiyorum.
Böyle dediğim için tavır yapıyorum da sanmayın.
Çünkü ben birine küstüğüm zaman karşımdaki bile anlamaz küs olduğumu :)

2) Herkesin kullandığı bir kelime olur. 
Ama senin için bir insan olur.
O özel insan o kelimeyi kullanınca alınırsın.
Ne düşünüyorsun?
''Sen yapamazsın'' demesinler mümkünse :)
Ver gazı!
Ama öyle olmuyor işte ;)

3) Seni en çok duygulandıran şarkı?
Emel Sayın - Sen mevsimler gibisin



4) Daha önce seni bırakan biri geldi.
Senden bir şans istedi sende o şansı verdin.
Ama buna rağmen yine bırakıp gitti.
Şimdi yine pişman ne yaparsın?
İkinci şansı vermem ki üçüncüyü affedeyim.
Affedici bir insan olduğumu neden düşündün ki :)

5) Nefret mi? Aşk mı?
Nefret diyorum.
Çünküü aşk biter de nefret ?
Öldüresiye nefret demiyorum bak :D

6) Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?
Alamam ki :)
Özür dilemek benim için ölüm gibi..
Eğer çok suçluysam özür dilemem, ama etrafında dolaşırım.
Anlamıyorsa ''aman bana ne ya'' derim :)


(Küçülde cebime gir olayı işte budur :D)

7) Nasıl ağlarsın? Bağırarak mı? İçine atarak mı?
Normalde içime atarak, annemle kavga ettiğimde bağırarak ağlarım :D

8) En korktuğun şey?
Sevdiklerimi kaybetmek..
(Anladınız siz ne demek istediğimi)

9) Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin?
Kendini nasıl sakinleştirirsin?
Ya mutfağa girip deli gibi bir şeyler yaparım.
Ki onlar genelde bitmeyecek kadar fazla olur :)
Ya da bir şeyler karalarım.
Daha ne yapayım :D 



10) Bazen kızılmasından hoşlanırsın.
Peki en çok ne için kızılmasından hoşlanırsın?
Valla hiç bir şeye kızılmasından hoşlanmam.
Hatta kızarlarsa tam tersini yaparım :)

11) Şiir/Müzik/Öykü/Deneme?
Müzik→Öykü→Şiir→Deneme

12) En son ne için ağladın?
Hatırlamıyorum ki :D
Hatırlasam da söylemezdim zaten :)

13) Birinde hemen etkilendiğin özellik?
Aklıma gelen ilk cevap ''mavi gömlek'' :D



14) Dayanamadığın şey?
Yanlış anlaşılmak!
Ben diyorum Ankara sen diyorsun ... 
Aaaa çok ayıp :D

15) En sevdiğin duygu?
İlla ki sevdiğim vardır.
Ama hangi duyguyu seviyorum diye düşününce de bulamadım :D

-MİMLENENLER-

Sade ve Derin
Maviye İz Süren
Aşkın Bedenlenmiş Halleri
Eqzdemir
Myna Saçmalıyor
Ben ve Yolculuğum
Ruhsuz Atmaca
Narkoz
İnsan Yavrusu
Uyuşuk Hayalperest
Dördüncü Tekil Şahıs
Beyaz Gemi
Daha İyi Bir Ben
Gece Düşerken
Atarlı Hatun
Black Swann
Sadece Ben

KOLAY GELSİN ;)

102 yorum:

  1. şahane müzik eşiliğinde,senin tatlı huylarını öğrendim ben:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitanesin sen ;)
      Kucak dolusu sevgiler :*

      Sil
    2. yazıyı sonuna kadar okumadan emel sayın açan tek ben değilmişim.

      Sil
    3. Hoşgeldin :)
      Sevdiğin bi şarkıyı dinlene vesile olabildiysem ne mutlu :)

      Sil
  2. Hımmm bak bu iimiş ;)
    ''Eğer çok suçluysam özür dilemem, ama etrafında dolaşırım.''
    Bir de twitter da da yazmıştım; Game of Thrones Cello Cover çok iyi olmuş harbiden bak yaa her girdiğimde bir başka oluyorum hemen kendimi bir yerin lordu ilan edesim geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama cidden özür dileyemiyorum :D
      Bence sen kendini çok kaptırma yine de ;)

      Sil
  3. Çok teşekkür ediyorum
    :)
    Sanırım hayatında en çok annane değer veriyorsun, bir tek onda bağırarak ağlarım demişsin
    :)
    Bir de ben bu mimi yapmıştım. Baya eski, dönmüş dolaşmış yine gelmiş. Bu da çok güzel.
    Sevgilerimle
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa hiç düşünmemiştim böyle :)
      Evet eski bi mimmiş aslında sonradan öğrendim ;)
      Ben teşekkür ederim :)
      Sevgilerimle :*

      Sil
  4. hihiii çok tatlısın ama bu kadar şeker bünyeme zararlı :)

    YanıtlaSil
  5. Hatırlıyorum demiştim, doğru hatırlamışım. :) :)
    http://ayisigininhayaldunyasi.blogspot.com.tr/2013/10/soru-cevap-guzelligi.html
    yapmışım vakti zamanında bu mimi.
    Ya tekrar ortaya çıkarılmış ya da yapan baya geç yapmış bu mimi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence ortaya tekrar çıkarılmış :D
      O zamaaan cevaplarını okumalı ;)

      Sil
  6. Vurmayacaksin o taşa ;) bayıldım ya :)

    YanıtlaSil
  7. En kısa sürede yapacam inşallah. Güzel mim, çok teşekkür ederim :))
    Müzik, Game Of Thrones çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin cevaplarını çok merak ediyorum ben :)
      Çok sevindim beğenmene ;)

      Sil
  8. Bu mime bakıp bakıp keşke biri beni mimlese derdim :D Yihhuu :)
    Yaparım ki ben bunu :)
    Teşekkürler tatlım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malum iki mim sevdalısı olduğumuzdan :D
      Ne demek tatlım benim her zaman ;*

      Sil
  9. Buradan anlıyoruz ki çok keskin köşelerin var :) Ben de öyleydim artık daha yumuşadım tabi kime göre :) Ama iyi geliyor :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım zamanla kıracaklar o köşeleri ;)
      İyi geliyosa kırsınlar canım ;*

      Sil
  10. uuuu tehlikeli mim ... duygular açık açık ortada ... tırsıtıcı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi benimde korkularımdan biri :))
      Öperim ki kocaman :*

      Sil
  11. Şimdi okudum cevaplarını :)
    Mavi gömleğe çok şaşırdım :D
    Ben de bazen özür dilerken çok zorlanıyorum yaa. Nedense utanıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi utanma sıkılma halleri geçmek bilmiyo zaten :)
      Birde burnum düşse yerden almayacak kadar gurur olunca daha da zor oluyo :)
      Ah o mavi gömlek yok mu zaten onun saçma sapan bi etkisi var bende :D :D

      Sil
  12. Şeymacım günaydın:) cevapların çok güzel!
    Seni çok seven abloşun:*

    YanıtlaSil
  13. Şeyma yanlış anlaşılmak benimde en dayanamadığım ve en korktuğum şeydir zevkle okudum cevaplarını sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan zor durumda kalıyo bi de..
      Çok sevindim beğenmene :)
      Kucak dolusu sevgiler ;)

      Sil
  14. Mavi gömlek mi şeyma aklına ilk nasıl bu geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar etkilendiğimi sen düşün canım :D

      Sil
  15. Güzel mimmiş :D bugünlerde böyle bir şeye ihtiyaç vardı zaten . Yanlış anlaşılmak konusunda benimde dayanamadığım şeydir :D Çok güzel cevaplar vermişsin efendim. Mim için ayrıca teşekkür ederim. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dedim sana yazmazsan mimlerim diye :DD
      Dayanılacak gibi değil ama Emrah ya :)
      Teşekkür ederim efendim :)
      Yaaaa bu kadar teşşekkür etme ben mahcup oluyorum valla :D

      Sil
  16. "Mavi bir renk değil , huydur bende.."
    :)

    YanıtlaSil
  17. Biz seninle şu özür dileme vs. durumlarında bayağı beniyormuşuz. :)
    Haksız da olsam ağzımdan çıkartamıyorum o lafı. :D
    En kısa zamanda mimi yapacağım,beni de eklediğin için çoook teşekkürleer. (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor iş ama ya boşver zaten ;)
      Ben teşekkür ederim canım kırmadığın için :)

      Sil
  18. Yanıtlar
    1. Mavi gömleği mi :D
      Benim aklım orda kaldı :D

      Sil
  19. "anlamıyorsa aman bana ne yaaa" :) çok sevdim kiii bu cevabı :) özür dilemek tam bir işkence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiiiiiiin ;)
      Di mi ya anlamıyolar ki :)

      Sil
  20. fıstıkım sen çok cadısın yaaa ahahaha bu ne cadılık şekercim :) Yanlış anlaşılmak da cidden sinir bozucu yaa katılıyorum sana Şeymam.
    Üniversitede malum 1.sınıfta zorunlu Türk Dili dersi olur. O derste hoca şunu dedi : Kimse sizi yanlış anlamaz , siz anlatamıyorsunuzdur sadece anlattığınızı sanıyorsunuzdur diye çok güzel açıklama yaptı , ardından bi arkadaşımız "Hocam karşındaki öküzse de mi bu geçerlidir" dediğinde sınıf kopmuştu.öptüm cancağızım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var bi cadılık :D
      Ama onnar da öküzler di mi cansın ya :)
      En kocamanından :*

      Sil
  21. Son Mim Bükücü!
    Cevapları tek tek,
    İnce ince,
    İlmek ilmek okudum.
    Da sen yine de,
    Özür dilemekten kaçma bu kadar.
    ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha yapacağım mimler var :D
      Sevdim bunu ;)
      Teşekkür ederim efendim okuduğun için ;)
      Özür dilemektense,
      Özür dileyecek şeyler yapmasam olmaz mı :p

      Sil
    2. O elinde olamayabiliyor bazen.
      İstem dışı kırabiliyor,
      Bazı şeyleri yanlış yapabiliyorsun.
      Bu elbette benim fikrim,
      Karar senin ;)

      Sil
    3. Söyleyebilsem sorun yok,
      Sorun söyleyememde zaten :)
      Sanki kitlenip kalıyorum öyle :)
      Denemek lazım ;)

      Sil
  22. Sorulara verdigin cevaplara bayildim tatlim :) mim icin tskler en kisa zamanda sey edicem. Yapicam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim beni kırmadığın için ;)
      Öperim ki kocaman ;*

      Sil
  23. duygularını gördüm kaçamazsın artık :)
    güzel olmuş ya bu görseller de çok güldürüyo beni, süpersin :)
    yaparım inşallah teşekkürler, öpüldünn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakalandım :))
      Can içim asıl ben teşekkür ederim canın ne zaman isterse yaparsın ;)
      Kocamanından :*

      Sil
  24. Uy uy bu mimler çok tatlıymışş yau.Sende keyifle okunuyo.
    Öpükleme!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mim istemezsin sanmıştım beeen mimlerim ki artık ;)
      Cansın kocaman öperim ki ;*

      Sil
  25. Çok güzel mim :) teşekkür ettim kocaman kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım benim kırmadığın için ;)
      En kocamanından :*

      Sil
  26. Cevaplara bayıldım;)Şimdi 1.Mavi gömlek konusunda ciddi misin?:)) 2.Bazı cevaplar az biraz imalı geldi gerçek mi şaka mı algılamak güç;) çok kocaman öperim:) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bitanesin ;)
      Mavi gömlek konusunda çoook ciddiyim hem de niye bende hiç bilmiyorum :))
      Biraz gönderme var ivit şaka değil ama :))
      Bendeee en kocamanından :*

      Sil
  27. Cevaplar verilmiştir haberin ola... Kaybetmek temel korku zaten, Allah kimseye yaşatmasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum kii çok güzel olmuş :)
      Yine yeniden çok teşekkür ederim kırmadığın için :)
      Kesinlikle. .

      Sil
  28. Çok iyi olmuş bu. :)
    Özür dileme kısmı da iyiymiş. Resimler de yine çok iyi her zamanki gibi. :))
    Mim zormuş ama. Çoğu şey açığa çıkıyor. Bilal karar veremedi. :D

    YanıtlaSil
  29. Ay çok teşekkür ederim ama ya :))
    Biraz zorladım di miii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz zorladın, sanki. :D bahaneyle yazı çıkıyor ama, bunu da unutmamak lazım. :)

      Sil
    2. Bana zor geldiğine göre sana işkence olacak :D
      Hep bu sıcaklardan donduk kaldık hepimiz :))

      Sil
    3. teşekkürlerimi belirteceğim, lütfen. :D
      ben de neden oluyor böyle diyordum. şimdi oldu. azcık soğuk olacak. geceler de uzun, daha uzun olacak. kalemi tutturacaksın iki parmak arasına, kağıda meyledeceksin. kara kara çiziktirmeler yükleyeceksin sayfalara, anlamlar ekleyeceksin.
      dur da demiyor hiç, yazıyı burda tamamlayacam nerdeyse. :D

      Sil
    4. Bende güzel güzel okuyodum :D
      Ya insanın içinde olmalı işte yorum yaparken bile gelmiş ilham perilerin hadi gitmeden yaz hemen :D

      Sil
    5. yazarız ya. gelmişler madem, otursunlar dinlensinler bir süre. biz de muhabbet edelim ne güzel. :))

      Sil
    6. Yazmışın ki çok da güzel olmuş :)
      Di mi ya böyle de güzel :))

      Sil
  30. Cevaplara da resimlere de bayıldım,mim çok güzel (:
    Çok teşekkür ederim canım,cevaplarımızın bazıları benzeyecek haberin olsun :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım canın sıkkın diye haber vermedim..
      Asıl ben teşekkür ederim tatlım benim kırmadığın için ;)
      Ay ne güzel işte aynıyız ;*

      Sil
  31. Mim için teşekkürler :) Yanlış anlaşılmak içte benim kabusum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim kırmadığın için :)
      Bir de tekrar anlatıp yine anlaşılmaması sinir krizi sebebi :D

      Sil
  32. 2. şansı veriyorsun üstüne tekrar hata yapıyorsa affeder misin? O kişiyi öldürürüm ya.
    Aaa bir de şu özür dileme olayı bende de vardı.Yaa o huy kötü bir şey.Bırakabiliyorsan bırak bence?
    resimlerde çok hoşşş gene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi ya 2. yetmemiş bir de tekrar geliyo yüzsüz :D
      Aslında bırakmam gerek işte yapamıyorum :)
      Çok teşekkür ederim canım ;)

      Sil
  33. Yine resimlerde emek dolu. Yorumda söylendiği gibi köşeli bi yapın var gibi ama bence bu kadar sert değilsindir. Kendini övmemek adına böyle söylediğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke dediğin gibi sadece kendimi övmemek için söylesem ama kendini hiç sevmeyen bi insan bu kadar oluyo işte :)
      Çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  34. Git başımdan denildiğinde ben de çok kırılıyorum ya :/
    Bir de özür dilemekten nolacak ki ya suçluyken özür dilemek de bir erdem bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demeseler ne güzel olur di mi :/
      Bütün sebebi gereğinden fazla gurur maalesef ;)

      Sil
  35. Ya bu mimler birbirine benzemeye mi başladı. Sanki yazdıklarını okuyunca çok önceden okumuşum gibi hissettim. Dejavuuu hehehehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hemde çook eski bi mimmiş canım :))
      Dejavu olsa güzel olurdu ama :D

      Sil
  36. ya ne güzel içten cevaplar olmuş böyle bir de özür dileyemem etrafında dolaşırım cevabı güldürdü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim :)
      Aşmam gerek benim onu işte şimdilik idare ediyoruz ;)

      Sil
  37. Cooook güzel olmus tatlim, ellerine saglik, cok sevindim mimi yaptigina! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim mimlersin de yapmaz mıyım ben hiç ;)
      Öperim ki kocaman :))

      Sil
  38. Her zamanki gibi en tatlısı sen olmuşsun buraların :) Ne sıcaksın candansın sen öyle :) Ellerine sağlık kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerim seni ama ben :D
      Çok teşekkür ederim canım benim yine kayboldun ortalardan ama sen ;)
      Hep sıcaklardan di miii :))

      Sil
  39. En çok korktuğumuz şey, sanırım hep aynı.
    Sulugöz seni.. (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hiçte değişmeyecek...
      Aaaa kim ben mi :D

      Sil
  40. ya baksana ama bu mimi kışın yaptık ki yaaaa :) bak ben de ikinci şans vermem hatta ilk şansı bile vermem diye yanıt vermiştim ki. ocak ayından önce yapmışız herhalde çünkü silmişim yaaa amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hıhı biliyorum onu sonradan öğrendim :)
      Bi daha ki mime artık :)

      Sil
  41. Mimlere verdigin cevaplara bayiliyorum.Görsellerin cok basarili ve sevimli.Yeni sablonunda hayirli olsun canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeniyosan ne mutlu bana :))
      Çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için yaa :))

      Sil
  42. Yanıtlar
    1. Can içim çok teşekkürler en kısa zamanda yapacağım :*

      Sil
  43. Yerim senin mimini şeker Şeymam benim ♥ ^.^ Bakıyorum da cevaplarına pek bi atarlı giderlisin hehe :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni yerim melek ;* ♡
      Bilerek yapmadım valla içimden geçenler :D

      Sil
  44. Ay şu görsellerine bayılıyorum :D Yalnız özür de dilemiyorsun vay beee :D Seni tanıyan anlar zaten yanaşmalarını, etrafında dolaşmalarını değil mi ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kiii :)
      Evet anlayan oluyo anlamayana da yapacak bişey yok ;)

      Sil
  45. Senin mimler süper komikmişşş. Sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Güldürebildiysem ne mutlu :)

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...