9 Eylül 2014 Salı

KÜÇÜCÜK BİR AÇIKLAMA

Merhaba
Öncelikle size yorumlarınızı yayınlamamamın sebebini açıklayayım.
Biliyorsunuz her zaman yorumları yayınladıktan sonra yanıtlarım.
Ve şuanda gerçekten yayınlayacak durumda değilim.
Bu yüzden herkesten özür dilerim. 

Bugünlerde ne bloga bakmak ne de yazmak gelmiyor içimden.
Sanki duymamam gereken birşeyi duyacakmışım gibi hissediyorum.
Sanki içime öküz oturmuş gibi :)
Onun dışında hiç birşey yok. 
Bu durum geçene kadar ufacık bir ara vermek istiyorum. 

Sorumsuz bir insan olduğumdan yazmak aklıma bile gelmemişti.
Soranlar olunca dank etti.

Döndüğümde yorumları tek tek yanıtlayacağım.
Merak etmeyin bu sadece benim paranoyam da olabilir ;)

Hoşçakalıııın..

169 yorum:

  1. tatlı şeyma,
    sen iyi ol,iyi hisset,öküzleri kov yeter:)
    sevgiyle kal öptüm ve sarıldım sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya geç oldu ama dönmem :))
      Bende çoook öpüyorum kiii senii :*

      Sil
    2. Aaa aşkolsun döndün ve haber vermiyorsun!!!
      Çok özlemiştim hoşgeldin :)) bi da bu kadar uzun ayrılık olmasın ama :(

      Sil
    3. Abloşum benim tam dönemediğimden yeni post bile giremedim ki sınavlar felan da bitsin tam geliyorum neler yazdınız o kadar çok merak ediyorum ki :)
      Olmaz bu kez ablam uzak kalmak bana da hiç iyi gelmiyor.
      Bücürük ve seni kocamanından öpüyorum :*

      Sil
  2. Güneşin olsun gönlünde, ve her şey çok güzel olacak...

    YanıtlaSil
  3. ah be cimcimem,herkeste olur böyle şeyler
    abartma nolur,en kısa zamanda bekliyos taaam mııı ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç oldu ama işte döndümm ki yine :)))
      Öpüyorum en kocamanından :*

      Sil
  4. O öküz oradan kalsın gitsin.
    Ve atlat bu durumları kısa sürede :$

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeeem gidemedi bi türlü işte geciktim ama affedin olur mu ;)

      Sil
    2. Bu seferlik affedelim ama gitme böyle bi daha olmaz mı :$

      Sil
    3. Olmaz olur mu hiç senin emrin olur canım benim :*

      Sil
  5. canııım Şeymam benim. yüreğin nasıl istiyorsa öyle yap , kendini şımart ve sev , içinden gelmeyen birşey yapmaman çok mantıklı. sen naif ve zarif bir insansın , buralarda olman müthiş bir enerji biliyo musun. Yalnız yorum yanıtlamadan da yazabilirsin. Zira sırf yorumlaşalım diye de yazmıyos. Senin yazıların hikayen müthiş ilerliyor. Rahatsızlığının arka planındakileri irdeliyor ve bunu paylaşıyorsun harika bir anlatımla.Bu da belki seni yordu şekercim. Tabii bilemiyorum bu sana psikolojik olarak bir sıkıntı yaratır mı ? Rahatsızlığını tetikler mi? Bunu belki de danıştığın psikologa sorabilirsin. Şayet bir rahatsızlık yoksa bunu bu muhteşem anlatımınla devam ettirmen belki de birçok kişiye ışık tutacak. Tabii sadece o hikaye değil diğer tüm yazıların, bitstripslerin herşeyinle harika bir anlatıcısın. Bi silkelen gel bakalım , enerjine ihtiyaç var , seni çoook seviyoruz. Yorum yanıtlamak zorunda değilsin , yazmak istiyorsan yazmaya devam et yorum kısmını kapat biz okuruz . İstediğin şeyi yap ve hep musmutlu bi insan ol fazlasıyla hak ediyorsun . Koskocaman öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya şımarttım heralde ben :D
      Aslında sorun tamamen kendimde yavaş yavaş herşey yoluna girecek biliyorum ama ben herşey hemen geçsin istedim ama öyle olmuyo malum ama bitecek biliyorum ve musmutlu olur muyum bilmem ama mutlu olurum işte o zaman :)
      Çok teşekkür ederim anlayışın için canım benim :)
      Benden kat be kat mutlu ol :)
      Çooook öpüyorum ki :*

      Sil
  6. Sen şimdi bu yorumada cevap veremeyeceğin için yorum yazmıyorum. :D
    Yaz-mı-yo-rum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kınıyorum kendimi :)
      Çok utandım şimdi :D

      Sil
  7. Oscar Favorite'te aynı takımdaymışız :) O halde takipleşmek gerek bence ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alper'e yardımcı olamadım :(
      Ama tabiki hoşgeldin baya geç oldu ama :))

      Sil
  8. dönüşünü bekliyorum tatlım :*

    YanıtlaSil
  9. Canım benim seni o kadar iyi anlıyorum ki.Aynı şeyleri hissediyorum.Ben de yorumları yayınlıyorum ama cevaplamayı sürekli erteliyorum. Biraz ara vermek iyi gelecek bize bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ki arayı geçti di mi :D
      Bir an yazayım diyorum sonra yazmaya korkuyorum diye diye böyle oldum nedendir bilinmez :)
      Özlemişim ama hepinizi yaaa okuyunca çoook daha iyi anladım :)

      Sil
  10. heey bikaç gündür ben de sana dicektim ki, acaba ders mi çalışıyorsun diye, yoksa dedim hasta mı oldu, dedim şimdi haber verir bugün yarın. o öküze söyle çabuk gitsin. :) tamam paranoya zateeen :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim paranoyalarım biter mi hiç :D
      Gidemedi o öküz işte :D

      Sil
  11. Umarım bu halin yakın zamanda geçer ve neşeni geri kazanırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neşemi de aldım geldim geç te olsa canım benim ;)

      Sil
  12. Şeyma'cığım sen gencecik kızsın, her ne seni üzüp, böyle hissettirmene yol açtıysa sakın takma kafana, ara vereceğim demişsin tamam o arada kendine bak, güzel şeyler düşün güzel olsun her şey senin için, sevdiğin müzikleri dinle, filmleri izle, dönüşün muhteşem olacak biliyorum:) öptüm kocaman, Bücürük de patiledi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ablam benim benim kendime yaptığımı kimse yapmıyor zaten :)
      Toparlandım bir daha öyle yapmak yok anlaştık kendimle :)
      Ben sizi kocaman öpüyorum amaa :*

      Sil
  13. pek yorum bırakmasam da çok çok göz gezdirirdim, bu ruh halini iyi bilirim. Toplan gel. Öpicikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toplandım toplandım :)
      Benden de öpücükler o zaman :)

      Sil
  14. Neyse kurban bayramına az kaldı o öküzden kurtulman an meselesi. :))) Arada dinlenmek iyidir tabi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki bayramda kurtulan bi öküz benimki oldu :D
      Benim ki dinlenmeyi de geçti ya neyse :D

      Sil
  15. Ama... ama... Ne oldu ki şimdi? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiyim ki şimdi :))
      Öperim kocamanından :*

      Sil
  16. Çabuk dööönnn :) sensiz buralar pek bi sessiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç oldu ama döndüm valla ben bile inanamıyorum :D
      Cansın sen yaaa :*

      Sil
  17. tövbe kız Allah korusun neler diyorsun sen öyle 0_0
    sen ne burcuydun?
    gel valla çabucak özledim ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslan :D
      Geldim kii bende çok özlemişim valla hepinizii :)

      Sil
  18. Merakta bırakma Şeyma' cığım bizleri. Arada oluyor böyle iniş çıkışlar hepimizin ruh halinde. Ben de şu aralar çok iyi olduğumu söyleyemem. Silkinip eski günlerimize dönsek ya:)...Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayıp ettim di mi :)
      Ben de eskisi gibi olur muyum bilmiyorum ama bi ses vermeden de edemedim geçte olsa :)
      Bendende kucak dolucundan sevgiler :*

      Sil
  19. sağlığın iyi ama di mi. sadece iç sıkıntısı di mi. hadi geçer ama geçer. :)

    YanıtlaSil
  20. ne zaman iyi hissedersen dön tatlım ! biz buradayız biliyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boncuk gözlüm bebiş de sen de iyi olun tamam mı gördüm sizi o kadar çok sevindim ki anlatamam :))

      Sil
  21. Boşver blogu falan cadoloz önemli önemli olan senin kafanı toparlaman ;)
    Fakat sorun her neyse söylemen gereken cümle "ı dont give a fuck" :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Veee cadaloz döndü :D
      İşte ben söylüyorum onu her dakika ama sonuç yine aynı :D

      Sil
  22. umarım iyisindir güzel çiçek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavim benim nasıl özledim ki ben seniiii iyiyim merak etme :)
      Kocamaaan öpüyorum seniii :*

      Sil
  23. yok ben öylesine geldim, bi napıyosun diye bakmak için..:):) iyi , güzel bi de şey dicektim senin çizimlerini ve yayınalrını okuduğum zaman gülümsüyorum ve çok hoşuma gidiyo bi de bunu söyliyim dedim..iyi hadi görüşürüz o zaman:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abloşum hep gül sen tamam mı :)
      Geç oldu ama cevaplar gerçekten hepinizden tek tek özür dilerim..
      Öpüyorum seni çooook :*

      Sil
  24. sağlığın iyi diy mi ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay cansın sen ama ya iyiyim tarçınlı şekerim :)

      Sil
  25. Şöyle bir şey var.
    Seni tanımıyorum yani yazdıkların dışında ama öyle bir durum ki bu kardeş gibisin; küçük kız kardeş misali :)
    Sevimli tatlı şebek diye uzatırım bu sıfatları :)
    Özledim kız seni gerçekten özledim hemde gel artık öpüyorum kiii ! :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi ama bende seni öyle sevdim şeytan tüyü var bence sende ;)
      Yerim seni ben ya asıl ben nasıl özledim kocamanından öpüyorum bebem benim :**

      Sil
    2. Ohh sabah sasbah ne iyi geldi bir bilsen :)

      Sil
    3. Ya valla bak sen bitanesin ki can kardeşimsin benim :*

      Sil
  26. Verme ama ara.. Özleriz ki biz senin şeker yorumlarını..
    O içinde ki öküze söyle içinden bi kalksın çayıra falan gitsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkamadı çayıra aylarca öyle oturdu içimde :))
      Ben sizi daha çok özledim valla :))

      Sil
  27. Yanıtlar
    1. Deep'im ya sen nasıl bişeysin ;)
      Çok teşekkür ederim hep sormuşun :)

      Sil
  28. Bücürük'le kocamannnnnnnnnnnn öpüyoruz Şeyma'm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablaların bitanesi bende sizi çoook öpüyorum :*

      Sil
  29. buralarda şirin bir şeker varmışda bi bakayım dedim..Pofhh iyide özledik ama, ama olmazki ama:):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da sizi çok özledi be abloş ama anca dönebildi bakalım kendini nasıl affettirecek :)

      Sil
  30. Özledim ve bekleniyorsun :( ♥

    YanıtlaSil
  31. Özlettin kendini :\ hem yorumlar biriktikce yanıtlaması zor olur (deneyimim yok bu konuda ama öyledir diye düşünüyorum:D ) neyse demem o ki takipcilerin seni bekler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden öyle oldu canım benim :)
      Geldim ama çok geç geldim ya :/
      Bende çok özledim hepiniziiii :*

      Sil
  32. ne zaman dönüyorsun şeymacım hadi artık amaaaaa özledim seni <3<3<3 iyisin umarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldim geldim canımın içi :)
      İyiyim kiii :*

      Sil
  33. Merak ediyorum senii , ozlettin kendini:(...
    ne zaman doneceksin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Döndüm kii :)
      Çok geç oldu ama geldim kelebeğim ;)

      Sil
  34. İyi bayramlar şeker kız:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla yorumları okudukça utanıyorum :)
      Umarım bayramların en güzelini geçirmişindir ablacım :)

      Sil
  35. Yanıtlar
    1. Ay bayramımı da kutlamış yaaa çok ayıp ettim ben di mi :)

      Sil
  36. kalp, kalp, kalp:):) vaovv ne güzel olmuş burası ayrıcana senin o notanı yerim beeeennn:):):) balonlar balonlar:):) ee ne zaman yazcan ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdin mi abloşum :))
      Blogu şenlendirip kaçtım di mi :)

      Sil
  37. ay yine ben geldiiimm ay çok güzel oldu buraaa, eeee nerde benim akide şekerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abloşum benim ya bitanesin valla burdayım ama çok mu geç kaldım ben şimdi fark ediyorum :(

      Sil
  38. O zaman döndüğünde belki mim yapmak istersin:)
    http://keyfiikahvee.blogspot.com.tr/2014/10/2015den-bekliyorum-mim.html buraya da linkini koyayım bulman zor olmasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi buraları toparlayayım yaparım tabi Aylin'im :))
      Teşekkür ederim canım benim :*

      Sil
  39. Şeyma'cığım meraktayım, dilerim herşey yolundadır. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sessiz kaldım di mi :(
      İyiyim merak etme olur mu öpüyorum ki kocaman :*

      Sil
  40. Aylar geçiyor !
    Özledim !!!
    Neredesin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Utanmaz döndü ve seni çoook özledi ! :*

      Sil
    2. İyi ki döndü.
      Bende çooooook özledim onuuuu :*

      Sil
    3. O seni daha çok özlemiş ama :*

      Sil
  41. dığğnnnnn!!!!! 5.salondan yayınımız başlamak üzereeee!!! :):):) lütfen yerlerinize geçiniizzzz ( kalp, kalp, kalp:) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abloş blogunu mu kapattın?
      Ben seni nasıl bulurum ki şimdiiiiiiiiiiiiii :(

      Sil
  42. ödülün vaarrrrrr:):)

    YanıtlaSil
  43. Canım İnşaallah goruruz yıne senı aramızda kı cok ozledık :( geldıgınde bakmanı ısterım odulun var naçizane.. http://cam-misket.blogspot.com.tr/2014/10/dart-odulum-var-artk-benimde.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizi çok özledim canım benim :)
      Çok teşekkür ederim en kısa zaman da bakacağım düşünmen bile yeter kiiiiii :*

      Sil
  44. Şeymacım nasılsın?
    Seni çok özledim bir tanem..
    Blog'canlar bana ödül göndermişler, bende sana gönderiyorum.
    Buralar çok yalnız sensiz, lütfen aramıza dön:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam iyiyim bende seni çok özledi sadece kendi kabuğuma çekilme zamanım gelmişti...
      Çok teşekkür ederim ablacım düşünmeniz bile yeter döndüm artık merak etme öpüyorum seni kocaman :*

      Sil
  45. Şeyma'cığım bir ses versen:(( bugün bir yazı yazarken daha önceki bir yazımın linkini vermem gerekti, bir de ne göreyim o yazıda senin yorumun var ama cevap vermeyi ya unutmuşum, bazen cevap verecekken bir şey oluyor, internet gidiyor vs. veya başka bir şey oluyor, ya da cevap yazdım ama yayınla dediğim halde yayınlanmamış benim de gözümden kaçmış...öyle üzüldüm ki, kızcağız şimdi cevap vermedim sanmıştır diye...:( hemen geç de olsa yanıtladım ve özür diledim.
    Yeniden bloğuna dönmeni sabırsızlıkla bekliyorum umarım her şey yolundadır canım.
    sevgilerle öptük...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam baya geçti gerçekten de mazerim bile yok bi ara verince kolay dönülmüyomuş :(
      Olur mu ablam öyle şey merak etme benim de görmediğim kaçırdığım yorumlar oluyo sakın canını sıkma olur mu ? :)
      Herşey yoluna giriyor zamanla buralardayım artık :)
      Öpüyorum ablam ikinzi de :*

      Sil
  46. ay bu mausdaki kartanesi dönüyoo:):):):) çok şekerli bişey:):) şimdiii elma dersem çııkk..armut dersem çıkmaaaa...:):):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya abloşum şu yorumlarını okurken öyle mutlu oldum ki anlatamam bitanesin sen :*

      Sil
  47. ceee eeeeeeee:):):) ne bitmez araymış yahuuu..Alla ALLAAA!!! Bak kızıyorum ha benim tersim çok fenadır bilesin bak!!!
    :):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi abloşum :)
      Kızmazsın ki sen bana biliyorum ben :))
      Ama şimdi sen blogunu kapattıysan maillerden görürsün di mi ben sana nasıl ulaşırım kii ?

      Sil
  48. bi de kızımla ikimizin çok samimi olarak söylüyorum karikatürünü yapsan ne muhteşem olurdu..ay çok güzel bi anı olurdu benim için..ama bunun için burada olman gerekli:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparım tabi bana saç renkleriniz söyle yeter abloşum ne var sanki :))

      Sil
  49. Yanıtlar
    1. Geldim kiii :))
      Cansınız yaaa çok teşekkür ederim :)

      Sil
  50. karikatür teklifim halen daha geçerli :):):) bu bliloğu aktif görmek istiyorum ama yaaa!!!! poffhh..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte buldum seni abloşşşşşşşş geldim artıkın :D
      Ve bende diyorum ki sen bana saç renklerinizi söyle yeter ;)

      Sil
  51. yorumum yayınlanmasın ok.Ama sen oku <3 Seviliyorsun!

    YanıtlaSil
  52. nerelerdesiniz yaaaa.Çok beklemedik mi? Hadi dön artık.

    YanıtlaSil
  53. Kaygı duydugumuz telaslandıgımız şeylerin %99u gerçekleşmez.
    Sıkıntıya girdiğinde her şeyden kopmak yerine tutunmayı dene, çok daha çabuk başarırsın.
    Çabucak geri dön :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle oldu valla :)
      Sorun zaten bende işte ona da çözüm yok :))
      Döndüm kii :*

      Sil
    2. Çok güzel edebiyat yapmışım valla kendime hayran kaldım şuan. :D

      Sil
    3. Arada oluyo ya bende öyle şaşırıyorum kendime bazen :D

      Sil
  54. ceeee eeee dicemde acaba nasılsın diye sormak için şeeetmiştim..:):):) kızmıyosun diğmi yorumlarıma ? ay üzüldüm bak şimdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızar mıyım havalara uçuyorum abloşum benim çoook seviyorum seni ben :*

      Sil
  55. Çok güzel bir makale olmuş hocam

    YanıtlaSil
  56. sevgili şeyma seni çok özledim.
    yeter artık bu hasret tamam mı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çoook özledim sizi bitti artık ve çoook seviyorum seni :*

      Sil
  57. Yaa sen nerelerdesin, çok özlettin ama :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fındığım geldim bende sizi çok özledim :)

      Sil
  58. Şeymacım iyisindir umarım, bir selâm vereyim dedim. Öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiyim ablacım sadece toparlanmam uzun sürdü bende seni çok öpüyorum :*

      Sil
  59. Yanıtlar
    1. Burdayım sonsuuz :)
      Ufacık bi araydı sözde ama öyle olamadı maalesef..
      Hikayeni unutmadım hemen okuyacağım yorumlar bitsin :))

      Sil
  60. insan ara sıra kaçmak dinlenmek istiyor, ben de uzunca süre yoktum yeni döndüm bloguma :)

    YanıtlaSil
  61. yine geldim:):) en azından bi "cee eee" desen hani:):)

    YanıtlaSil
  62. blogun ne güzel olmuş ya bana uğra bari :D buralarda göremesek bile bana uğra kız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelirim valla canım benim ne güzel yorum böyle ;) :*

      Sil
  63. Ara ara girip kontrol ediyorum ama hala yoksun :) Nasılsın iyi misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dengesizliğime verin benim böyle kaybolabiliyorum işte :))
      İyiyim ki çok teşekkür ederim :))

      Sil
  64. Ya sen nerdesin yaa bi ses seda verseneeeeee. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnyaaa ses veriyorum bakkk :D
      Sen beni parçalama tamam mı :D

      Sil
    2. Hehehe :)) sen parcalanmazsin ki amaaaggg :))

      Sil
  65. Geri dönmene sevindim ya.
    Ben artık umudu kesmiştim senden.
    Hoşgeldin kiii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bile kesmiştim güzellik ama dönebildim sonunda :)))
      Teşekkür ettim kiiii :)

      Sil
  66. Yanıtlar
    1. Hoşbulduuuuk yüzü de kalbi kadar güzel insan :* ♥♥

      Sil
  67. Merhaba Seyma, hos geldin.

    Yorumlara bakmak simdi geldi aklima..Seyma gelmïs haberini aldim,post eski diye gidiyordum :)

    Görüsürüz Gene...Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok henüz yeni post girmemiştim biriken yorumlar baya zamanımı almıştı :)
      Sağol ablacım sınav telaşı felan derken ara ara bakabiliyorum :)
      Benden de kucak dolusundan sevgiler :*

      Sil
  68. hihiiii:):) açmışın buraları hii ay çok mutlu oldum sırıttım ben :):) seni instegram şeysinden takip ettim benn :):)
    öpüldünn görüşürüz:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açtım açtım da bi türlü tam dönemedim ki :D
      Abloşum benim öperim ki seni kocamanından :**

      Sil
  69. Aa, gidip bi bakiim demiştim, gelmişsin:-) Hoş geldin:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz geç oldu ama geldim bir de tam dönebilsem yokluğumda neler olmuş okuyabilsem :)
      Hoşbulduuuk öpüyorum kocamanından :*

      Sil
  70. booooooo hoşgeldiin yineeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarçınlı şekerim şu tez işim ve ödevlerim bitsin döneceğim hem de bol bol fil-dizi-kitap tavsiyeleriyle :)
      Diyorum ya en çokta sana mahcubum sözümü de tutamadım ki sana :(
      Affetircem ama söz ;)

      Sil
  71. Şeymacım bir tanem iyi ki döndün :) seni çok özlemiştik...
    Blog'una bakmadan önce hadi Şeyma dön artık diyerek blog'unu açtım:(((
    Ama şimdi böyleyim:))))))) seni çok seven abloşun:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam benim çok teşekkür ederim :)
      Bende seni çook özledim kocaman öpüyorum seni :*

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...