9 Eylül 2014 Salı

KÜÇÜCÜK BİR AÇIKLAMA

Merhaba
Öncelikle size yorumlarınızı yayınlamamamın sebebini açıklayayım.
Biliyorsunuz her zaman yorumları yayınladıktan sonra yanıtlarım.
Ve şuanda gerçekten yayınlayacak durumda değilim.
Bu yüzden herkesten özür dilerim. 

Bugünlerde ne bloga bakmak ne de yazmak gelmiyor içimden.
Sanki duymamam gereken birşeyi duyacakmışım gibi hissediyorum.
Sanki içime öküz oturmuş gibi :)
Onun dışında hiç birşey yok. 
Bu durum geçene kadar ufacık bir ara vermek istiyorum. 

Sorumsuz bir insan olduğumdan yazmak aklıma bile gelmemişti.
Soranlar olunca dank etti.

Döndüğümde yorumları tek tek yanıtlayacağım.
Merak etmeyin bu sadece benim paranoyam da olabilir ;)

Hoşçakalıııın..

5 Eylül 2014 Cuma

BİR ANOREKSİK HİKAYESİ İKİ ÇOCUK BİR AŞK 5

fotoğraf için tık tık

Bir başkasına aşkı yüzünden günden güne ölüm tehlikesi artan bir sevgiliyi kim isterdi ki?
Efe tüm kalbiyle istemişti..
Küçük kızı olduğu gibi sevebilmişti..
Hiçbir şey değiştirmek istemeden..
Hatta sırf onu mutlu edebilmek için zayıflamasına yardım edebilecek kadar..
Kim suçlayabilirdi ki onu?
Sonuçta küçük kız kadar çocuktu o da..
Tek derdi küçük kızın mutluluğuydu..
Küçük kız, çocuktan sonra hiçbir zaman kendisini sevebilen biri olamadı..
Oysa Efe küçük kızın yerine de seviyordu onu..
Küçük kız sevilmenin ne demek olduğunu onunla öğreniyordu..
Birgün Efe küçük kızın yazdığı defteri atmasını istedi.. (haklı olarak)
 Küçük kızsa önce vazgeçemedi..
Aslında vazgeçmek tek istediğiydi; ama o kadar da kolay değildi..
Tartışmaların ardı arkası kesilmedi.
Sonunda küçük kız defterin her sayfasını minicik parçalara ayırdı..
O ki defterlere, kitaplara ya da eline ne geçerse çocuğun adını yazardı..
Geçmişini unutmanın vakti gelmişti.
Efe ile bu konuyu en başından konuşmuşlardı.
Eğer unutamazsa ayrılacaklardı..
Çocuklardı neticesinde..
Zaman geçtikçe Efe'yi sevmeye, kimseye güvenmediği kadar güvenmeye başladı.
Efe onun için hiçbir zaman yıkılmayacak dağ gibiydi..
Ya da asla çekip gitmeyecek kadar...
Zamanla dünyada tek Efe var gibi görmeye başlamıştı..
Yokluğunu düşünmek aklının ucundan bile geçmiyordu..
Efe tutunacak bir daldı; fakat o dal bu kadar tutunacak kadar sağlam mıydı?

3 Eylül 2014 Çarşamba

FİLM VE DİZİLİ MİM

Mert bize mim yapmış :)
Ve beni de mimlemiş çok teşekkür ederim.
Bu mimi ayrı sevdim gerçekten :)
Konusuna gelecek olursak herkesin sevdiği bizim sevmediğimiz film/dizleri yazıyoruz.


-FİLM VE DİZİLİ MİM-



Fotoğraf için tık tık

-THE WALKİNG DEAD-

2. sezon ortalarına kadar sabredip izledim.
Ama mantığa bakar mısın yani öleceksiniz sonuçta ne bu yani :D
1 sezonluk bir mini dizi yaparsın anlarım.
Artık izlerken sıkıntı basıyordu bana bıraktım tabi.
Canları ne kadar kıymetliymiş ya ben olsam direk kafama sıkardım.
İğrenç bir yürüyen ölü olacağıma huzurumla giderim arkadaş :D

1 Eylül 2014 Pazartesi

BİR ANOREKSİK HİKAYESİ İKİ ÇOCUK BİR AŞK 4

fotoğraf için tık tık

Küçük kızı artık hayata bağlayan sadece çocuğa yazdıklarıydı.
Yeni bir yıl ve yine yaz için geri sayım yapılan günler bir de tedavi süreci..
Öyle veya böyle hayat devam ediyordu.. 
Tabi okulda..
Okulun ilk günüydü ve her zamanki gibi yeni arkadaşlıklar küçük kız için çok zordu..
''Bir tane arkadaşım olsun yeter.'' derdi.
Yıl sonunda herkesle arkadaş olurdu o ayrı...
Okulun ilk günü de böyle olmuştu..
Tabi tek arkadaşıyla derslerde konuşabilmek için arka sırasında oturmuştu küçük kız
Okulun ilk günü de öylece bitti.
İkinci günse uykuya olan düşkünlüğünden okula gitmedi.
Üçüncü gün, yine aynı sıraya oturmak için gittiğinde bir başkası oturuyordu.
Kalkması için başında bekliyordu.
Ama Efe uyuduğu için küçük kızı görmemişti.
Küçük kız ''kalkar mısın?''  dedi.
Efe '' hayır'' dediğinde küçük kız küfrederek başka yere geçti.
Tabi bu Efe ile ilk kavgalarıydı; ama son olmadı..
Kavga ederek bir süre sonra arkadaş oldular.
Tabi ki o da öğrendi küçük kızın meşhur aşkını..
Küçük kızsa deftere her gün yazmaya devam ediyordu.
Bir gün Efe, küçük kızdan o defteri istedi.
Küçük kız kimseye okutmadığı defteri Efe'ye okuması için verdi.
Efe okuduktan sonra herşeyi daha net anlamıştı.
Ve zamanla beklenen gerçekleşti.
Ne oldu, nasıl oldu bilmiyorum; ama Efe ve küçük kız sevgili 
( yada adı her neyse ) oldular.
Fakat küçük kızın hastalığı aynı hızda ilerliyordu..
  

30 Ağustos 2014 Cumartesi

30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMI KUTLU OLSUN!


Bizim tek cumhurbaşkanımız sensin Atam!
Unutmadık unutturmayacağız!
30 Ağustos Zafer Bayramı'mız Kutlu Olsun! 

◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇



29 Ağustos 2014 Cuma

BİR FİLM ÖNERİSİ → TRANS

Fotoğraf için tık tık

Simon sanat eserlerini koruyan bir müzayede müdürüdür.
Frank adında bir hırsız ve onun çetesi müzayededen çok pahalı olan bir tabloyu çalmaya çalışırlar.
Simon olay esnasında Frank'a engel olmak içim çok büyük bir darbe alır.
Bu darbe Simon da hafıza kaybına neden olur ve tabloyu nereye sakladığını unutur.
Frank ve çetesi ise tehdit ve işkence ettikten sonra gerçekten hafızasını kaybettiğini anlarlar.
Bunun üzerine Frank, Elizabeth isimli hipnoz uzmanını tutar.
Böylece Simon tablonun yerini bulabilecektir.
Fakat hipnoz seansları ilerledikçe Simon unuttuklarının sadece tablo olmadığını da fark eder.

Fotoğraf için tık tık

Eveet filmimizin konusu böyle :)
Böyle de konuyu anlatıp şu kadarcık yorumla işin içinden sıyrılırım :D
Ben çok sevdim umarım sizde seversiniz :) 



NOT(SPOİLER İÇERİR):
Film bittiğinde kıza küfretmeyen bizden değildir :D



27 Ağustos 2014 Çarşamba

ÇÜNKÜ BOK VARDI!

Gururum vardı mesela yere göğe sığdıramadığım 
Azıcık yüzüm düşse bak ben mutluyum diyeceksin diyen
Ağzımdan çıkan kelimeler hiç bir şekilde doğruyu ifade etmedi şimdiye kadar 
Gerçekten hissettiklerimi kimseye söyleyemedim.
Neden mi?
Çünkü bok vardı!
Pardon gururumdu di mi o!
Umrumda değil derken ne hissetiğimi kendime bile söylemeden geçti bunca zaman.
Peki ne oldu?
Ben o zamanda sıkışıp kaldım.
Çok mu zordu gerçekleri söyleyip küfretmek?
Çok mu zordu üzgün olduğumu söylemek?
Çok mu zordu ağlamak herkes gibi?
Olmazdı!
Neden mi?
Çünkü gururum vardı!
Ben güçlü görünmek zorundaydım.
İçimde yıkıntılar olduğunu neden herkes bilecekti ki dedim durdum bunca zaman.
Peki ne oldu?
Gururum sapasağlam peki içim?
Boşver dedim bir kere daha herkes içini nereden bilecek!
Yaranı gören üstüne basacak!
Sen güçlü görün mutsuz yaşa!
Kaç insanlardan olabildiğince..
Yakınlaşırsan kırılırsın belki!

26 Ağustos 2014 Salı

KISA KISA MİM :)

Deep beni de mimlemiş çok teşekkür ederim aklının 
ucundan beni de geçirdiğin için :))
Vee bu kadar geç kaldığı için özür dilerim Deep ;)


24 Ağustos 2014 Pazar

ERDİ SOYSAL - SUBLİMİNAL MESAJLAR




Subliminal mesaj yani bilinçaltı yönlendirmesi genelde, resim, video klibi yada şarkıya eklenmiş olan işitsel yada görsel bir öğedir. İnsanlar bunu ilk bakışta fark edemezler fakat çağrışım yapabilirler. Zaten elde edilmek istenende bu çağrışımlar sayesinde amacına ulaşır. İnsanlar Subliminal mesajları kolayca farkedebilmek için bunu iyi bilmelidirler.

Subliminal mesajın hedefi nedir
Subliminal mesajlardaki asıl hedef genelde gençler ve çocuklardır. Sonuçta yaşlı yada olgun bir insana istediğiniz kadar bilinç altı telkini yapın bu pek fayda sağlamaz. Bu kişilerde kalıplaşmış düşünceleri eritmeniz çok daha zordur ama çocukluk ve ergenlik dönemindekileri etki altına almak oldukça basittir.

Subliminal mesaj yöntemiyle bu amaca kolayca ulaşmak mümkündür. Çocuklar yetişme çağında ne görür, ne duyarsa anında bilinçaltına alırlar. Bu yüzden Subliminal mesajlar genelde onlara hitap eder. Subliminal mesajları çizgi filmlerde yada dizilerde fazlasıyla görebilirsiniz.



-Subliminal mesaj nedir resimleri dikkatlice inceleyin-


▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼

İlk konuk yazarımın takip etmek için tık tık :)
Belki de son konuk yazarımdır :)


22 Ağustos 2014 Cuma

DEMEK Kİ NEYMİŞ?


Bir daha öyle upuzun aralar vermek yokmuş.
Sonra dönünce okunacak bir sürü yazılar birikiyormuş.
Düzen birkez bozulunca toparlamak zor oluyormuş.
Yok bir daha ara vermek bana!
Hepinize yarım yarım uğradım.
Ama hala okuyamadığım o kadar çok yazı var ki..
Bu arada ben ne kadar çok blog takip ettiğimi henüz yeni fark ettim :)
İki gündür gözümün önünde harfler uçuşuyor :D

20 Ağustos 2014 Çarşamba

BEN GELDİİİM ;)

Merhaba :)


Biliyorum saçma bir giriş cümlesi oldu.
Sanki başka ne diyeceksem :D
Öncelikle uyarıyorum şu okuduğunuz ve okuyacağınız satırlar şuan ki 
ruh halimin verdiği saçmalıkları olacaktır!

28 Temmuz 2014 Pazartesi

BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN :)


Hepinize en mutlu bayramlar diliyorum.
Bende bugün sabah tatile gidiyorum.
Gerçi bana hep tatil ya karıştırmayalım orasını :D
Belki bayramdan sonra yazarım belki yazmam hiç belli olmaz :)

En güzel bayramlar sizin olsun :)

- Şeyma kaçar ;) -

27 Temmuz 2014 Pazar

TANRIÇA MİMİ

Önceee Tanrıçama çook teşekkür ederim beni de aklının ucundan geçirdiği için ;)
Biraz olsun farkındalığımızı arttırmak için 
yaptı bu mimi çok iyi biliyorum :)




Gelelim mimee

25 Temmuz 2014 Cuma

PLAZA MİMİ 2

Öncee her zamanki gibi Plaza'ya çook teşekkür ederim 
aklının ucundan beni de geçirdiği için ;)




Gelelim mimee :)

23 Temmuz 2014 Çarşamba

→CEVAPSIZ SORULAR MİMİ←

Önceee Dördüncü Tekil Şahıs'ıma çook teşekkür ederim beni unutmadığı için ;)




Gelelim mimee


-CEVAPSIZ SORULAR MİMİ-

Mime geçmeden önce uyarıyorum sınav niteliğinde sorulardan oluşmaktadır!
Ciddi anlamda cevapları yazdıktan sonra acaba sınavdan kaç alırım gibi bir düşünce belirdi
 bende yalan yok yani ;)
Şimdiden saçmaladığım cevaplar için affola ;)


ÖDÜL VE TEŞEKKÜR YAZISI


Deep'in meşhur Sevgi ve Dostluk Ödülünü EmrahŞule Ablam veee Lady Witch bana da
göndermişler.
Hepsine ayrı ayrı çooook teşekkür ediyorum :)
Aslında ödül dağıtmak istiyorum ama unuttuğum olursa çok canım sıkılıyor.
O yüzden bu ödül herkese gelsin ;)

21 Temmuz 2014 Pazartesi

19 Temmuz 2014 Cumartesi

Blogunuzdan Çıkmadan Yeni Bloglar İle Tanışın. Bu Etkinlik Hepimize Çok Şey Katacak.

Merhaba arkadaşlar.

Blogger yazarları olarak aslında bir çok harika bloğu daha keşif edemediğimizi düşünüyorum. Bazen en iyileri bile o blog kalabalığında bulamıyor olabiliriz. Üstelik birbirimizi de yeterince tanımıyoruz. Daha çok şeyler paylaşmak daha net bir iletişim sağlamak adına yapılacak bir şey bulduk ve sizinle paylaşmak istedik.

Bulduk dedim çünkü o eğlenceli arkadaşım Seyma Tanis ile bulduk ve kararlaştırdık. Denemelerimizde olumlu sonuçlanınca bu güzel fikri sizinle paylaşmaya karar verdik. :)

Fikrimiz:  Öncelikle fikir her zaman iyiye kullanınca işe yarar umarım da iyiye kullanan arkadaşlarım bize katılır.Fikrimiz şu arkadaşlar resimde gördüğünüz gibi bir iletişim kutusu var ve bu iletişim kutusunun kodunu isteyen blogger arkadaşlarım kendi bloglarına ekleyebilirler. Eklenen bloglar  kendi bloglarından aralarında link paylaşımı, resim paylaşımı  en önemlisi de bir konu hakkındaki fikirlerini rahatlıkla paylaşabileceklerdir. Herkes kendi bloğundan diğer bloglar ile iletişim kurabilecek olması bu işi kullanılabilir yapan etkendir.

Tabi kötüye kullanım olur ise belirlenen adminler tarafından engellene bilinir. Engellenen kişi kara listeye düşer.Amacımıza ulaştığımız zaman eklentiyi kullananlar arasında sıkı bir bağ kurulabilir. Bunu ise iyiye kullanan kişiler sağlayacaktır.

Şimdi sizlere sohbet kutusundan bahsedeyim.

  1. Sohbet kutumuz boyutları ayarlanabilir olup isteyen kişiler boyutlarını kendi bloglarına göre ayarlayana bilmektedir.Yapamayanlar yardım isteyebilir.
  2. Hızlı ve kullanışı elverişlidir.Atılan mesaj sayfa yenilemeye gerek kalmadan kutuya düşer. Sorun olduğunda sağ üst kısımda bulunan yenileme tuşu ile yenilenebilir.
  3. Yine sağ üst köşede yeni bir pencerede açarak mesajları geniş bir ekranda okuyabilirsiniz.
  4. Konu linklerinizi, resimlerinizi fikirlerinizi paylaşabilirsiniz. Sohbet edebilirsiniz.
Ayrıca arkadaşlar kurallarımız olacak bu kurallar ise
  • Küfür argo kullanımı kesinlikle yasaktır.
  • Aşırı smile kullanımı gereksiz atılan linkler üst üste yazılan aynı mesajlar spamlanmanıza sebep olabilir.
  • Mesaj atma hızınız düşük olmalıdır. Mümkünse tek tek değil söyleyeceklerinizi bir mesaj ile yazmanız gerekmektedir.
  • Bir konu linkinizi gün içerisinde en fazla 3 kez paylaşabilirsiniz. Eğer aynı konuyu sürekli paylaşırsanız uyarılacaksınız. Daha sonra kara listeye düşersiniz.
Geçelim bu etkinliğimizde bize nasıl katılacağınıza arkadaşlar oldukça kolay ve kullanışlıdır yapmanız gerekenler:

  • İlk olarak aşağıda verilen kodu kopyalıyorsunuz


  • Blogger kontrol panelinizden yerleşim seçeneğine gelip oradan gadget ekleye tıklıyorsunuz.
  • Açılan pencereden Html/Javascript seçeneğinin içerisine kodu yapıştırıyorsunuz. Ardından bloğunuzdaki yerini sürükleyerek değiştirebilirsiniz. 
  • İstiyorsanız ve yapamadıysanız yardım edebiliriz.


Ek bir seçenek ile konuyu güncelleyeyim :) arkadaşlar illa ki chat kutusu kullanmam diyen arkadaşlarım olur ise onlar için yeni bir kod paylaşacağım. Bu kodu ile yine chat kutusuna bağlantı kurabilirsiniz.Gördüğünüz resme tıklandığında chat kutusu yeni bir pencerede açılır ve oradan takip edebilirsiniz. Aşağıdaki kodu da aynı mantık ile sitenize ekleyebilirsiniz.


 Umarım bize katılır ve birbirimiz için kullanılacak olan bu fırsatı en iyi ve en faydalı şekilde değerlendirirsiniz.
Şimdiden aramıza hoşgeldiniz :) Ekledikten sonra sohbet kutusundan bizimle iletişim kurabilirsiniz. Teşekkürler .

Sohbet kutumuzda adminler belirli kişilerden seçilecek ve güvenilir kişilere emanet edilecektir. Saygılarımla...

Sempatik Blog & Umut Hikayem

18 Temmuz 2014 Cuma

BİR ANOREKSİK HİKAYESİ→İKİ ÇOCUK BİR AŞK 3

Fotoğraf için tık tık


Küçük kızın tedavi süreci başlamıştı.
Psikolog ve diyetisyen eşliğinde bir tedavi süreciydi.
Diyetler hakkında bildikleri internetteki gördüklerinden ibaret olan küçük kız,
detaylarını öğrendiğinde kendisini daha da zayıflatacak planlar yapıyordu.
Hala zayıf olduğunu kabul etmiyordu...
Hastalığın teşhisi konulduğunda ilk işi bu hastaları araştırmaktı..
Onlar kadar zayıf olmadığına göre hasta da değildi!

17 Temmuz 2014 Perşembe

BİR KİTAP ÖNERİSİ→YÜREĞİNİN GÖTÜRDÜĞÜ YERE GİT


Bir anneannenin eğitimi için giden torununa yazdığı ve
hiç göndermediği mektupları paylaşan bir kitap.
Hayatı boyunca aldığı dersleri, kızının yani torunun annesinin yaşadıklarını ve aşkı anlatıyor..

16 Temmuz 2014 Çarşamba

PLAZA MİMİ

Önce Plaza'yaBilal'e ve Ruhsuz Atmaca'ya unutmayıp mimledikleri için çok teşekkür ediyorum :)


Gelelim mime :)

-PLAZA MİMİ-

 Blog ismin neden bu ? Özel bir anlamı var mı ki?
Aslında pek iyi olmadığım bir anda anlık düşünceyle seçmiştim blogun ismini :)
Hatta daha öncede şu mimde de nedenini yazmıştım :)
(Okumadın biliyorum :D)
Zaten bu aralar da değiştirmeyi düşünüyorum.
İsim belli de pek cesaret edemiyorum niyeyse:)

15 Temmuz 2014 Salı

Girne Amerikan Üniversitesi ile Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de oku!

Girne Amerikan Üniversitesi, "Kıbrıs’ı Kazan, Kıbrıs ve İngiltere’de Oku" sloganı ile bütünleşen ve yurtdışı kampüsleriyle de öğrencilerine üç farklı kıtada eğitim fırsatı sunan öncü bir üniversite.

Eğitimde mobiliteye verdiği önem ve uluslararasılaşma sürecinin bir göstergesi olarak Girne Amerikan Üniversitesi; İngiltere, ABD ve Hong Kong’dan sonra küresel kampüslerine bir yenisini ekleyerek Türkiye’de İstanbul yerleşkesini hizmete açmıştır. Bu süreçte Girne Amerikan Üniversitesi, öğrencilerine 3 farklı kıtada eğitim imkânı sunmakta ve "Üç Kıta Tek Üniversite" sloganı ile de bir dünya üniversitesi olma noktasında bir hareketlilik içerisinde olduğunu kanıtlamaktadır.



Kazandıkları ÖSYM bursları ile GAÜ’ye yerleşen öğrenciler, Girne Amerikan Üniversitesi’nin yurtdışı yerleşkelerinde aynı burslarla ve ek ücret ödemeden programlarıyla uyumlu dersler yada ELA’da (English Language Academy) İngilizce dil eğitimi alıyor; geri döndüklerinde ise yurtdışında aldıkları dersleri GAÜ programlarındaki ders yükümlülükleri yerine saydırarak eğitimlerine devam edebiliyorlar.

Eğitimde 30 Yıl...

Geçtiğimiz günlerde görkemli bir törenle 30. Onur Yılı’nı kutlayan Girne Amerikan Üniversitesi için bu sene oldukça özel bir yıl. GAÜ, 2014-2015 Akademik Yılında tam 2260 yeni öğrencisine 7 yıl boyunca kesintisiz ÖSYM Bursu verecek.

GAÜ sosyal ağlarda da çok aktif; bu sene tercih dönemi boyunca facebook.com/girneamerican üzerinden tüm kampüsler ve öğrenci hayatı ile ilgili herşeyi paylaşıyorlar ve tüm sorulara resmi sayfa üzerinden cevap veriyorlar. Twitter takipcilerini de unutmamışlar @girneamerican üzerinden en güncel paylaşımları takip edebilirsiniz.



GAÜ, şu anda küresel dünyanın yükselen meslekleri Denizcilik, Havacılık, Sahne Sanatları, Hukuk, İleri Mühendislik Disiplinleri, Güzel Sanatlar, Mimarlık, İç Mimarlık, Uluslararası İşletme, Uluslararası İlişkiler, Psikoloji, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik, Türkçe Hukuk, Çin Dili ve Edebiyatı, Gastronomi ve Mutfak Sanatları, Sınıf Öğretmenliği, Sağlık Yönetimi, Ergoterapi, Enerji Sistemleri Mühendisliği, Ebelik, İnşaat Mühendisliği ve Sivil Havacılık Ulaştırma İşletmeciliği, Pilotaj gibi programları barındıran; 9 Fakülte, 6 Yüksekokul, 2 Enstitü ve  2 Meslek Yüksekokulu’nda olmak üzere , 69 Lisans 21 Önlisans 48 Yükseklisans ve 17 Doktora programı sunmakta.

GAÜ’den saygın dünya üniversiteleri ile akademik işbirliği ve değişim programları fırsatı!

Girne Amerikan Üniversitesi, kampüsleri ve 200’ü aşkın dünya üniversitesiyle sürdürdüğü öğrenci değişim programları kapsamında, öğrencilerine yaşam boyu hatırlayacakları deneyimlerin kapılarını açmakta.



Uluslararası Denklik ve Tanınma

Girne Amerikan Üniversitesi sağladığı eğitimin kalitesini sürekli olarak geliştirmek için akreditasyonlarını ve üyeliklerini yenilemektedir. GAÜ yerel olarak Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Yükseköğretim Planlama, Denetleme, Akreditasyon ve Koordınasyon Kurulu YÖDAK ve Türkiye Yüksek Öğretim Kurulu (YÖK) tarafından tanınmaktadır. Ayrıca dünyanın bir çok saygın denklik kurullarından akredite olan GAÜ’nün bir çok uluslararası üyeliği de bulunmaktadır.



Girne Amerikan Üniversitesi Eduniversal’ın En İyi Üniversiteler sıralamasında yer almaktadır. Avrupa Birliği Yükseköğretim Sistemi içerisinde üniversite eğitimini denetleyen uluslararası eğitim kuruluşu Eduniversal, 153 ülkeden 12 bin yükseklisans programının incelenmesi ve 100 bin öğrenci ile yaptığı “En İyi Yükseklisans Eğitimi Veren Üniversiteler” araştırmasının sonuç raporuna göre GAÜ "En İyi Yükseklisans Eğitimi Veren İlk 100 Üniversite" arasında gösterilmektedir.

GAÜ, YÖK onaylı programlarıyla geleceğin pilotlarını yetiştiriyor



4 yıllık Pilotaj eğitimi alan öğrenciler, GAÜ İstanbul Yerleşkesi Uluslararası Havacılık Akademisi’nde similatör ve uçuş derslerini tamamlayarak Pilot olma hakkını kazanıyorlar. GAÜ’nün, uluslararası standartlarda verdiği eğitimle yetiştirdiği öğrenciler, önümüzdeki 20 yılın en gözde mesleklerinden biri olan havacılık sektöründe kolaylıkla iş bulabilecekler.

Kıbrıs, dünyanın en güzel adalarından biri!

Kıbrıs Dünya’nın en güzel adalarındandır ve iklimi sayesinde bir tatil ülkesinde eğitim alma şansınız var, üniversite kampüsü plajlara çok yakın mesafede bulunmakta ve kampüse çok renkli bir yaşam hakim. GAÜ, adanın en turistik sahil kenti olan Girne’de kendisine özel plaj ve uygulamalı 5 yıldızlı oteli ile öğrencilerine eşi benzeri olmayan bir eğitim fırsatı sunmaktadır.

Peki kampüste hayat mı nasıl? Tanıtım filmleri için youtube.com/girneamerican ve vimeo.com/girneamerican
Bir boomads advertorial içeriğidir.

14 Temmuz 2014 Pazartesi

NARKOZ MİMİ :)

Öncee Narkoz'aGizemli Kimliğe vee Bahar'ıma aklınızın ucundan geçirdiğiniz için
 çok teşekkür ediyorum :)



Mime başlamadan önce şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki ilk soruda dondum kaldım :D
Ne yazsam diyorum tamam ya anlık yazarım diyorum.
Sonra aşk dediğim an Yalın'ın bir şarkısı vardı hani;
Başlıyorum söylemeye aşk ne demek aşktan yanmak ne demek kenarından bile geçmiyorsun 
diye diye bu zamana kadar erteledim :)
Hepiniz öyle güzel yapmışsınız ki şimdi okuyacaklarınıza pek aldırmayın olur mu?

11 Temmuz 2014 Cuma

DRAMİM

Hikayemizin başlangıcını okumak için Dördüncü Tekil Şahıs'ıma gidip okumanız şart.
Çünküüü hikayenin daha doğrusu dramimin başlangıcı orada, ben devamın getirdim :)
Biraz saçma bir cümle oldu.
Ama anladınız siz beni biliyorum :D

-DRAMİM-

Bir insan hiç fark etmeden öldürebilir aşkı...
Ya da karşısındakinin vicdanını..



Belki de hiç fark etmeden soğumuştu adamdan...
Ya da annesi ve çocuğu derken unutmuştu eşini..
''Ne olursa ölümdü bu!'' deriz çoğumuz..
Peki hiç mi vicdanımıza kulaklarımızı tıkamayız?
Unutma biz insanoğluyuz ve her şeyi yapabiliriz!

º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º

9 Temmuz 2014 Çarşamba

→DİKKAT DUYGULARIN ORTAYA ÇIKABİLİR! MİMİ←

Öncee beni unutmayıp aklının ucundan geçirdiği içiin Viva Makyaj'a çoook teşekkür ederim :)
Birtanedir o :)


Gelelim mime :)

6 Temmuz 2014 Pazar

MİNİ MİM

Çoook tatlı Kelebenk beni mimlemiş :)
Aklının ucundan beni de geçirdiğin için çooook teşekkür ederim canım benim ;)


Gelelim mime :)

5 Temmuz 2014 Cumartesi

→GECİKEN BİR TEŞEKKÜR YAZISI DAHA←

Bu aralar pek bir Leyla'yım..
Aradaki tek fark aşık değilim :D
Alzheimer olursam hiç şaşırmam artık :)
Beynime kan mı gitmiyor acaba çok merak ediyorum :)



Ben size diyorum benim öküzlüğüme hiiç doyum olmaz.
Yine çoook geciken bir teşekkür yazısıyla daha karşınızdayım :)
Bir de değil iki ödülüm var hem de :)
Beynimin durumunu siz düşünün :)
Lafı daha fazla uzatıp tekrar unutmadan;)

→DİREK AŞK←

Biliyorum bu aralar aşk temalı yazılardan içiniz sıkıldı( benimde ).
Gerçi şuan hiç birşey yazma isteğimde yok.
Zira şu an canlı cenaze gibiyim. 




Niye hala yazmaya devam ediyorum bilmiyorum. 
"Bir umut rahatlarım belki" diye olabilir. 


3 Temmuz 2014 Perşembe

BİR ANOREKSİK HİKAYESİ→İKİ ÇOCUK BİR AŞK 2

Fotoğraf için tık tık

Küçük kızın günden güne içinde büyüttüğü "sözde sen kilolusun" cümlesi yüzünden içten içe planlar yapmaya başladı.
Aşık olduğu adamın zayıflayınca kendini seveceğinden hiç şüphesi yoktu.
Oysa bunlar sadece bir suretten ibaretti..

Zayıflama çabalarına önce saçma bir şekilde internetteki diyetlerle başlamıştı.
Diyetisyene gitmek istediğini söylese 
şüphe çekeceğine emindi.
Çünkü belki bir kaç kilo fazlası için kilo verdirebilirlerdi.
Ama küçük kızın istediği birkaç kilo değildi...

27 Haziran 2014 Cuma

→HATIRA MİMİ←

Yine yeniden bir mimle karşınızdayım ;)
Önceee beni unutmayıp aklından geçirdikleri içiiin 
çooook teşekkür ederim :)



Gelelim mimeee :)

24 Haziran 2014 Salı

SORUMLULUK SORUNDUR :)


Eveet başlıktan da anlaşıldığı üzere 
bugün sorumsuz bir insanın kendini savunuşunu ya da rezil edişini okuyacaksınız ;)



Okul mesela sorumluluğum olduğunu öğrendiğim gün sevmeyi bıraktım :)

21 Haziran 2014 Cumartesi

BİR ANOREKSİK HİKAYESİ→İKİ ÇOCUK BİR AŞK

Fotoğraf için tık tık


Ilık bir rüzgar esti.
Küçük kız çok severdi böyle havaları...
Derin bir nefes alıp koşar adımlarla sahile doğru gidiyordu.
Biraz denizi seyretmek istedi ilk kez..
Çok sevmezdi böyle şeyleri.
Ama aldırmadan sahile gitmişti bile...


Bir kayanın üzerine oturup, sahili ve insanları izliyordu.
Başına hayatının felaketinin geleceğini bilmeden...
Çok geçmeden geldi zaten o da..
Tanımadığı biri de değildi üstelik,
 yıllardır tanıyordu onu..


19 Haziran 2014 Perşembe

→TUHAF BİR MİM←

Dördüncü Tekil Şahıs vee
 Drama Queen beni mimlemiiiş :)
Canlarım benim mim için ve beni aklınızdan geçirip unutmadığınız için çoook teşekkür ederim :*




Mimden önce bir şey söylemek istiyorum. 
Sorular biraz tuhaf.
Daha doğrusu eşcinseller için 
hazırlanmış bir mim.
Ama sanki eşcinsellerin başka bir dünyadan gelmiş gibi gösterilmesine de
 çok kızdım!


Gelelim mime :)

17 Haziran 2014 Salı

→PENCERE MİMİ←

Sevgili Deep beni mimlemiş.
Aklının ucundan beni de geçirdiğin için çoook teşekkür ederim Deep :)



Eveet yine salaklığıma doyum olmayan birşey yapmışım!
pinkim'de mimlemiş unutmuşum!
Canım çok özür dilerim.
Ve çok teşekkür ederim ♥


Gelelim mime :)

15 Haziran 2014 Pazar

→BABALAR GÜNÜ KUTLU OLSUN←

Bütün babaların ve geleceğin babalarının
Babalar Günü Kutlu Olsun..





-UÇAK BABAMA SELAM SÖYLE-

Karlı bir akşamdı ankara'da; 
Son kez elele yürümüştük, 
Bitmesin istediğimiz yola. 
Kısacık beraberliğimizin bütün anılarını sığdırmıştık. 


Yazarsın bana demiştin. 
Bende yazarım sana sık sık. 
Ağlıyordum.... 
Sen görmeyesin diye kaldırmıyordum başımı. 
Elimi daha sıkı tuttun, 
Anlıyordun.... 


Bu ayrılığa dayanmıyordu kalbim, 
Öğrettiğim çiçek adlarını unutma dedin, 
Kelebekleri kitap arasında kurutma, 
Sık sık fotoğraf çektir, yolla bana, 
Kitaplarım sana emanet, 
İncitme kimseyi, kin büyütme kalbinde... 
Beni bekle... 


Yol bitti, gidiyordun artık; gittin 
Sokakta gördüklerimi, filmlerdeki aktörleri sen sandım bir süre, 
Kin büyütmedim kalbimde söz vermiştim

 sana diye, 

Kitaplarını okudum, kelebeklerine dokunmadım, 
Öğrendiğim çiçek adlarına yenilerini ekledim, 
En çok fesleğeni, çoban heybesini, 

akşam sefasını sevdim. 

Seni beklerken çok şey öğrendim, 
Yolunu gözlediğim, sevdiğim ilk adam... 
Nasıl olsa bulacaktır diye, her görüşümde aynı sesle seslendim 
Uçak, babama selam söyle! 
Beni kötü rüyalardan uyandıran sevdiğim ilk adam... 


Bir bilsen seni nasıl özledim... 
Kar yağıyor şimdi, otuz yaşım bitti, 
Kitapların bende, kelebekler gibi kar taneleri, 
Kendi yolumda yürürken hiç unutmadım o cümleyi; 


Selamını aldım babacığım, 
Kin büyütmedim kalbimde.... 
Küçük kızının gözleri hala senin çiçeklerinde. 
Uçak, babama selam söyle! 
Uçak, babama selam söyle!



İclal Aydın

13 Haziran 2014 Cuma

→BU ARALAR BEN←

Merhaba :)

Hadi lafı fazla uzatmadan neler yaptım bu aralar anlatayım :)
"Bana ne be!" demeyin noluuur ;)



7 yıldır sırf kararmamak için denize bile girmeyen ben sınava git-gel derken karardım yastayım :D
Her gün kil maskesiyle dolaşıyorum
 evin içinde :)
Yüzüm beyazlaşsın diye sürdüğüm 
maske kuru olan cildimi daha da kurutuyor tabi o ayrı..

11 Haziran 2014 Çarşamba

→ANNE-KIZ DİYALOGLARI←

Diyaloglarımızı yazmadan önce can varlığını kaybeden herkesten 
çok özür diliyorum...

Mavişler annem-Siyahlar ben ;)

º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º


→ Derslerine çalış Şeyma!
→ Benden çok sen düşünüyorsun. 
Sen çalış o zaman ;)

→ Sen kız çocuğusun Şeyma küfür etme!
→ İyi de ben onu "canım" der gibi söylüyorum. 
Anlamını düşünmüyorum ki!
Senin kalbin kötü :D


→ Şu sigarayı az iç öleceksin!
→ Birgün illa öleceğiz zaten anne..
Ne kadar abartıyorsun.

→ Bu yıl da mezun olamazsan görüşürüz seninle!
→ Sanki sen uzattın okulu yaa :))

→ Yemeğini didikleme Şeyma! 
→ Siz hızlı yiyorsunuz.
Didiklemiyorum ben! 



→ Şu telefona/bilgisayara bakmaktan gözün çıkacak artık! 
→ Hani çıkmıyor işte :D

→ Şeyma herkese abi denilmez.
→ Abim olsaydı demezdim.
Onlar da kocaman durmasınlar canım. 
İsmiyle hitap edince ben tuhaf oluyorum :)




→ Dışarı çık. 
Biraz insan yüzü gör Şeyma! 
→ Niye siz insan değil misiniz? :)

→ Renkli giyin biraz Şeyma! 
→ Niye lacivert, siyah ya da gri 
renk değil mi?




→ Makyaj yap biraz çok soluk görünüyorsun Şeyma! 
→ Makyajsız çirkin miyim yani?

→ Çalışmaya başladığında o ayakkabıları giyemezsin.
 Birazda topuklu ayakkabı alalım.
→ Niye pavyonda mı çalışacağım sanki!
İşten çıkınca giyerim.
Ben o ayakkabılarla yürüyemiyorum ya!


→ Şeyma yeter okursun devamını
→ Ay dur dur kavuşacaklar şimdi :)
Ya niye bu kitaplarda hiç mutsuz son yok çok saçma :D



→ O zaman çocuktun zaten yine seversin..
→ Of anneeee

→ Şeyma hadi kek yap
→ Sen diyince yapasım kaçtı :D

→ Şu kül tablasını dökmekten ben bıktım!
→ Dökme işte ben boş kül tablasını sevmiyorum ki zaten :)




→ Anne ben onu çok seviyordum.
Kalbim acıyor. .
→Biliyorum kızım geçecek...


Çok seviyoruz; ama kıymetini bilmiyoruz.
Ya da ben bilmiyorum :)
O değil de yazınca daha iyi anladım.
Ne kadar çemkiriyormuşum :))


Ama yine onun omzunda ağlıyorum işte. .
Şimdi desem ki size :
"Artık böyle yapmayacağım"
Yalan olur. 
O zaman daha aza indirgemekte fayda var :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...