24 Haziran 2014 Salı

SORUMLULUK SORUNDUR :)


Eveet başlıktan da anlaşıldığı üzere 
bugün sorumsuz bir insanın kendini savunuşunu ya da rezil edişini okuyacaksınız ;)



Okul mesela sorumluluğum olduğunu öğrendiğim gün sevmeyi bıraktım :)





Ya da canım annemlere bir şeyler yapmak istedi saatlerce mutfaktan çıkmam.
Ta ki annem "Şeyma hadi bir şeyler yap" dediği ana kadar :)
Yaparım amaaa baştan savma yaparım :)


Bu örnekler böyle uzayıp gidebilir. 
Ama elimde olan birşey değil ki..
Ben mecbur olduğum zaman hemen kaçarım :)


Yani kimse benden beklenti içinde olsun istemem :)
Kimseyi aramam mesela..
Napayım "mecbursun büyüğün" dediklerinde bende şarteller atıyor ;)


Sevgilin olduğunda (ya da adı her neyse) belli zorunlulukların vardır. 
Aradığında açacaksın, mesaj attığında cevap vereceksin, 
canın hiç istemese bile buluşmak zorunda kalacaksın,..
Yok efendim gelemem ben bunlara ;)



Ben birini aradığım zaman 
"Hayırdır bir şey mi oldu?" derler.
Gerisini siz anlayın artık ;)



Mecbur bırakılmadığım sürece herşeyi severek yaparım.
Amaaa bana biri "yap" dediği an bilin ki 
ya Şeyma kaçar
 ya da baştan savma yapar :)


Mecbur bırakılmadan yaşamanız dileğiyle ;)

97 yorum:

  1. çok tatlısın şeyma;
    ama aynı evde olsaydık aynı şeyi düşünür müydüm bilemem.ben de motor takmış gibi onu da yapayım bunu da yapayım şöyle mutlu edeyim falan pehhh!
    ama sana özendim valla:))
    bu arada canımcım yine blog takibinde sorun var değil mi tek tek çıkıyor bloglar nasıl düzelticez bilgin var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok pişman etmem :))
      Bana kimse bişey demediği sürece mutlu etmeye çalışırım. Amaaa yap dedikleri an bütün hevesim kaçıyo :D


      Evet ya baya uğraştım ama yapamadım.
      Bende Google Reader'dan takip ettiğim bütün blogları izlemeye aldım.
      Sanırım tekrar böyle bir sorun çıksa bile ordan bakıyorum yeni yazı paylaşıldı mı diye.
      Sende öyle yap istersen devamlı sorun çıkıyo nasılsa..

      Öpüyorum seni kocaman :*

      Sil
  2. Böyle yaşarken bana duyarsız dediler sen iyi idare ediyormuşsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki bana da diyolardır ;)
      Elimde değil ki :D

      Sil
  3. gün gelecek o sorumluluklar tek tek yapışacak yakana tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah içim açıldı :D
      Deme öyle deme :))

      Sil
  4. şekerrrrrrrrrrrrrr:) çok tatlısın sen yaaa , gerçi ileride kendi evinde daha farklı olursun kesin;) görsellerin yine yakıyor. şu cebinden düşen telefon resmine de çok güldüm , kendimi görmüş gibi oldum. bir zamanlar ben :) şimdi titiz değilim hala ama biraz daha farklı oluyor insan nedense hehehe :) öpüyorum seni koskocaman tatlııııııımmmm ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sensin ki o :))
      Zamanla geçer mi geçmesin yaaa :))
      Titizlik konusuna gelince kimse yapmayınca ben kaptırıyorum kendimi en minik detay gözümde büyür saatlerce ev süpürebilirim mesela ya da toz alabilirim :)
      Bulaşık yıkarken görsen sanki banyo yapıyomuş gibi olurum:D
      Ama mecbur olmayayım işte :))
      Bende en kocamanından canım benim ;**

      Sil
  5. Mecburiyet ve sorumluluklar bazen bende de kaçma isteği uyandırıyor. Özellikle de büyüğün o senin araman lazım dendiğinde :)
    Sevgili konusuna gelince eğer seviyorsan mecburiyet hissetmeden arayıp mesaj atarsın ki :) Yani bence öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi böyle olabildiğince uzağa hemde :)
      Ben sevsem de telefonla konuşmak ölüm geliyo tamamen mecbur hissettiğimden biliyorum :D
      Bigün tam tersini söylersem bol bol dalga geç :D
      Öpüyorum canım benim ;*

      Sil
  6. Havva' ya katiliyorum Şeyma çok tatlisin :)
    Ama gerçekten sevip aşık olduğun da bunu sorumluluk olmaktan çok daha başka bisi olduğunu anlayacaksın :) En azından temmennim o yönde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sendeee canım benim ;)
      Sevmesem de olur ya iyi böyle bak :D
      Değişirsem dalga geçmeyi unutmayın ama :))

      Sil
  7. çok şeker anlatmışsın yine. zorunluluklar, sorumluluklar bazen ağırlık verir insana.ancak yapmadan geçemeyeceğin şeyler ilerde sanırım daha artacak. misal çocuğunla ilgili evinle ilgili uzar gider yani. özel hayatta değil iş hayatında da öyle. sonra alışıyor ve onlarla yaşamı zevkli hale dönüştürmeyi öğreniyorsun. bir söz vardı, yarattığın her şeyle eğlenmeyi bilmiyorsan onun hiç bir değeri yoktur :) hayatın her anına bu şekilde yaklaşırsak her şey daha üstesinden gelinir ve aşılır gözükür.
    dayatma olunca ters tepiyor yasaklanan şeyler cazip geliyo bu da bir gerçek. biraz karışık yazdım umarım anlatabildim tatlımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can içim anladım :))
      Zaten en büyük alkış size yani annelere şimdi olmadığı için bilemem belki amaaa yani hiç mi sıkılmıyosunuz bırakıp gidilmezde :)
      Hamilelik mesela ben olsam yeter çıksın artık içimden derim ya :D
      Evlilik ya da yani bütün herşey senin sorumluğunda çok zor sıkılır insan :)
      Dayatma değil de hissettiğim an soğuyorum kimse demese bile :)

      O yüzden diyorum ya evlilik ve annelik ayakta alkışlanacak kadar zor bişey :)

      Öpüyorum seni çok çok :*

      Sil
  8. Şeyma 10 lu yaşlardan 20 lere tırmanıyorsun sanırım :)
    Aynı dönem her insanda oluyor.
    Aykırı dönemler diyoruz ;)
    Korkma geçecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhum 13 yaşım 22 :))
      Geçmesiiin bitmesiiin :))
      Öpüyorum çok çok :*

      Sil
  9. Aynı ben aslında çoğu insan böyle ya kıscası ; Aynı Biz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız değilim di mi :))
      En güzelini yapıyoruz ki :)

      Sil
  10. Genel olarak böyleyiz :) herşeyin tersini yaparız:) birşey yasaksa cazip, yapman gerekiyorsa lanet bir iş oluverir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet evet içimi okudun cansın ;*

      Sil
  11. Mecbur tutulunca sevdigin ne olursa olsun,yapacagin sey yük olur,zevki kacar yapmak istemez insan, yani bu genelde öyledir.

    Hamileligin son aylarinda bende demistim,artik ciksin ya diye :)

    Birincisi sabirsizlik,ikincisi rahatsizlik :)

    Hele bir o zamana gel, severek,isteyerek,kimse zorlamadan yapacaksin,herseyi,otomatikman ,ic güdüsel kendini olayin icinde,olaylarin akisina kaptirmis bulacaksin.

    Sorumluluk sahibi olmak,söz sahibi olmak güc katar insana.Bir sekilde olaylarin gidisati senin elinde olacak, yönetilen degil, yöneten olacaksin.

    Olaya birde bu acidan bak,belki hosuna gidebilir :) Öptüm....



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki yanılmamışım kocaman bişey karnında :))
      Tabi sevgi başkaa eziyeti çekmek başka :))

      Anaçlık duygusu mu diyosun:)
      Çok zor bişey hayal bile edemiyorum kendimi öyle :)

      Sanırım büyümem gerek biraz daha :))

      Bendee bu güzel yorumun için çok teşekkür ederim ve kocamaaan öperim ;*

      Sil
  12. şimdi ben bunu yazdığında da diyebilirim o zaman, hayırdır bir şey mi oldu :P :D :D
    tavayı yakmış olabilirim, bir de şu telefon düşmese olayı çok iyi. :)
    sanki bi değişme aşaması, bir süreç geçiriyor gibisin. anladığım kadarıyla. bir de, eğer dayatıyorlarsa, salla gitsin. :D
    resimler ve yazı çok iyi yine. eline sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama telefonla konuşmayı hiç sevmiyorum :))
      Beğenmene çok sevindim kiii :))

      İçindeki hisler çok doğru söylüyor bak çok iyi anlıyosun sen beni :)

      Di mi salladım gitti :D

      Çok teşekkür ederim ya sizin gibi güzel yazan birinden böyle şeyler duymak onurdur efendim :))
      Ay çok resmi oldu yaaa :D

      Sil
  13. Aynen Şeyma'cım :D
    Yap dedikleri zaman inadıma yapmayasım geliyor :D
    Ben de böyleyim ya sorumsuzluktan mı,üşengeçlikten mi orasını anlamadım ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız olmadığımı biliyoduuuum ;)
      Benimki tamamen sorumsuzluk sonunda kabullenebildim ;))

      En kocamanından bi öpücük attım tut ;*

      Sil
  14. yaşın gereği bu düşünceler normal, yaşın arttıkça birileri sana demeden sen yapmaya başlıcaksın =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa deme öyle deme sonsuz :)))
      Büyümesem hiç olmaz mı :)

      Sil
  15. Ben tam böyle düşünmüyorum sanırım. Bu sorumluluktan kaçmak, zora gelememek diğerleri için doğru olabilir. Ancak anne, sevgili, arkadaş bunlar özel..Yani zorunluluktan değil de istediğimiz için yaparız onlar için çoğu şeyi.
    Bana göre tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar demediği sürece (annem/ablam) sadece onları düşünerek yaparım.
      Amaaa söyleyince yapamıyorum hiç :))
      Haklısın ama mecbur olduğumu hissetmek beni korkutuyo biraz ;))
      Öpüyorum seni çok çok :*

      Sil
  16. seni çok iyi anlıyorum ve hak veriyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende benim gibisin di miii ;))
      Öpüyorum en kocamanından :*

      Sil
  17. Baştan savma kısmını geçersek gerisi aynı ben :DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaşırdım mı?
      Tabiki hayııır :DD

      Sil
  18. Aynı şeyleri yapma olasılığımız çok fazlaaaaa :)
    Benziyoru< :*
    Zorunluluk,çok itici -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya sanki içinden biri yapma diyo :))
      Tatlım benim hep böyle kalalım ;* ♡

      Sil
  19. hahha bu resimler sayesinde çizgi film gibi izledim valla :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel :)
      Böyle dediğinde çok seviniyorum ki ben :))
      Bak bende çizgi film karakteri olabiliyorum zaman zaman :D

      Sil
  20. ne güzel anlatmışsın mecbur bırakılmadan yaşayın süper bir bitirme cümlesi olmuş :) keşke sen gibi olsam aslında benziyoruz ama işte evlenince işler değişiyor mesela en uyuz olduğum şey bayram vs kutlamak için aramak ben kendi ailemi her bayram, kandil mandil vs aramazken şimdi her iki tarafı da arıyoruz çok gıcık bişi ben zaten kendi ailemle 7/24 konuşuyorum şu bayram kutlamaları kalksın artık yaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim boncuk gözlüm :))
      Sanırım evlenince değişiyo insan :)
      Ay evet ya telefondan kaçarken bi bakıyorum elime tutuşturuyolar mecbur konuşuyoruz işte :D
      Sanırım büyüyünce geçecek bunlar büyümesem olmaz mııı :D

      Sil
  21. Bir zamanlar ben de anlattığın gibiydim Şeyma. Sonra anne ve babamın evinden taşınıp kendi evim olunca ve o evde erkek kardeşlerim ile birlikte yaşamaya başlayınca her şey tersine döndü. :)

    Şu an tek sinir olduğum şey çevremdeki herhangi bir insanın bana emir cümlesi kurması. Emir cümlesi duyduğum zaman şalterlerim atmaya devam ediyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanla değişeceğim o zaman yaaa :))

      Emredilmesinden nefret ederim zaten.
      Yapar mısın demek ölüm değil sonuçta :)
      Bak bu konuda çok haklısın ;*

      Sil
  22. Düşmese arayacaktım çok komik :DD Bende öyle yapıyorum bazen ama büyüdükçe sevdiğin büyüklerini aramak içinden geliyor, anneannemin keyfi yerinde mi acaba bir sesini duyayım, ben arayınca da mutlu oluyor diyip kendin aramak istiyorsun. Bende öyle oldu en azından. Babam zorlardı al babaannenle konuş diye off deyip odama kaçardım :DDD Şimdi kendim arıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyümem lazım di miii :))
      Ben hiç istemiyorum ki ama mecbur biliyorum :))
      O kaçmalar bende de var ;))
      Ay bu değişim olduğunda bol bol dalga geçin olur mu :D

      Sil
    2. Büyümek için acele etme, zaten bi bakmışşın büyümüşsün anneannenle telefonda muhabbet ediyorsun, hem de sen aramışsın :D

      Sende keyif alırsın emin ol. İçinden gelerek birilerini aradığında güzel oluyor, büyüklerini aradığında daha güzel oluyor çünkü, bir sürü dua ediyorlar telefonda. Psikolog'a gitmiş gibi rahatlıyorsun o duaları duyunca :)

      Sil
    3. Hiç acele eder miyim canım :D

      Ay evet istemeden verdiklrrinde bile dua ediyolar :)
      Bakalım ilerleyen zamanlarda göreceğiz :)
      Bi de hep böyle kalıyomuşum :D
      İflah olmam ben o zaman :D

      Sil
  23. Bu arada instagramda ki "pelliculei" benim. Tanıdın mı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nerden tanıdım biliyo musun ekmek arası eklerden :D
      Ama çok güzelsin kiiii ;*

      Sil
    2. Bir insan ekmek arası eklerden tanınır mı ya, bunu ben hak ettim ama biliyorum :D

      Teşekkür ederim canım, sende öylesin :*

      Sil
    3. Hiç aklımdan çıkmıyo her gördüğümde gülüyorum hala :D

      Öpüyorum kocaman ;*

      Sil
  24. Bana hiç benzemiyorsun.
    Halbuki bak bana,
    Sorumluluklarının bilincxşwlkdsdfalkh
    Hahahaha,
    Kim, ben mi?
    Yok öyle bir şey ;)
    Sen de olma, boş ver ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylerken bile olduramadın di mi :D
      Evet ya napalım biz sorumluluğu başkaları düşünsün ;)

      Sil
  25. En rahat insanlarda kafalarina göre yasayanlar oluyor etrafimda :D
    Birde neyin farkina vardim seneler gectikce: Severek ve kendiliginden yaptigin seylerde zamanla senin görevin haline geliyorlar, yapmadigin/ yapamadigin zamanda insanlar cok ters tepki veriyorlar, sanki mecburmusun gibi, iyyyy en iyisini yapiyorsun Seyma ayni devam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak onlardan biri tam karşında :))
      Evet işte anlatmaya çalıştığımda o.
      Mesela insanlar alışıyolar bi kez aramasan kırgınlıklar felan bende buna kızdığımdan hiiiç alıştırmadım işte :D

      Sil
  26. Bende genel olarak böyleyim. İçimden gelsin, yapayım. Biri söylediğinde hiç yapasım gelmiyor.
    O yüzden bir iş yapacaksam başkası demeden yapmaya çalışıyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylendiği an hevesin kaçıyo sonra da yaptığının hiç bi kıymeti kalmıyo :)
      Bi sussalar yapacağız halbuki ;)

      Sil
  27. hah haaaa Allah seniiiii ama ne güldüm yaaa inadından bi bölüm heeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Napayım ama elimde değil :))
      İnatla ilgili olanı yazacağım da hala toparlanmayı bekliyo :))

      Sil
    2. ha haaa ama bu da giriş olmuş konuyaaa :)

      Sil
    3. Bunlar daha ne ki :D
      Yazmaya utandıklarımdan biraz toparlamayı bekliyorum :))

      Sil
  28. Yahu güldürdün beni. :D Sorumluluklardan kaçma bu kadar. Telefon konusunda bende aslında senin gibiyim . İnsanları aradığımda hayırdır bir işin düşmeden aramazdın sen diye laf atıyorlar. Ama konuşmak istemiyor olmanı kimse anlamıyor. Herkesin kendsine göre davranışları var sonuçta. Ben bunu neden uzattım hiç bir fikrim yok. Emeğine sağlık efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül tabi :))
      Ama elimde değil valla bak :))
      Zaten telefon benim için internet ve oyundan ibaret ;)
      Mesaj arama felan alerjik madde :D
      Uzatmamışın kiii :)
      Çok teşekkür ederim efendim :)

      Sil
  29. ben seni yazılarına bloguna çizimlerine herşeye bayılıyorum :) ne güzel anlatmışsın öyle mecburiyetten uzak yaşamak diye pek güzel :) Bende birisi bir şey yap dediğinde çok sinir olurum. Sevgilinle olan mecburiyete katılmıyorum ama çok güzel ki o hal mecburiyet değil yani zaten içinden o şekilde geliyor mesela ben neredeyse 7 yıldır bu durumdan hiiiç sıkılmadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bitanesin çok teşekkür ederim :)
      Bu arada bu çizimler benim değil yani ben çiziyorum Bitstrip programıyla yapıyorum sende yapsana ;)

      Ay maşallah diyelim önce de :)
      O an öyle düşünülmüyo belki ama ayrılınca rahatlama hissi bambaşka olabiliyo :D
      Bilemedim ki zamanla değişirsin diyolar ama yok ya böyle kalsam olmaz mı ;))

      Sil
    2. Rica ederimm :)
      biliyorum o programı denemiştim bir ara ama blog için değil , bu sana yakışıyorr :)
      Olur tabii nasıl mutluysan öyle kal sen seviyoruz biz seni :)
      Birde mimlendiin gerçi yaptınmı bilemiyorum daha yeni döndüm diye:)

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim ki bitanesin ;)
      Mimi daha yapmadım onun içinde ayrıca teşekkür ederim ;*

      Sil
  30. Beni anlatmışsın aynı :)
    Bu kafadaki insanlar için evlilik ne zor bir müessese bir bilsen...
    zorunda olmak zorunda değiliz, bi rahat bırakın bizi yaaa :)
    Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünmek bile daralmama yetiyo benim eminim çok zordur :))
      Tabi ya ne zorunluluğu :))
      Kucak dolusu sevgiler ;*

      Sil
  31. Ya bi git kıskanıyorum seni!! >.<
    Şu resimlerine bayılıyorum :D
    Hep böyle kal en iyisi valla severim ben seni sorun değil hiç ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitmeeem yanına gelir seni kendime benzetirim ;)
      Canımsın seeen ;* ♥

      Sil
  32. Her şeyi mecbur bırakılarak yapmak karakterim olmuş okumak hariç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ki kötü senin ki zor bişey. .
      İnsanların beklenti içinde olması zor ya..
      Ama ne güzel ki okul sevmişsin ;)

      Sil
  33. sorumluluk sorundur çok doğru tespit..ama sorumluluk almayı dünyaya gelerek yaptık zaten çoktan..bir de güzel sorumluluklar var hayatı anlamlandıran..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatta kalmak ya da ne olursa olsun toparlanmak en büyük sorumluluk haklısın..

      Sil
  34. ne tatlı bir postmuş bu ya..Ve bana ne kadar uzak (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :)
      Çok teşekkür ederim :)
      Sorumluyum diyosun yani olma bak böyle daha iyi ;)

      Sil
  35. Yap denileni yapmamak bende de var. O an soğuyorum yapılacak işten ve yapmıyorum :)

    ''Sevgilin olduğunda (ya da adı her neyse) belli zorunlulukların vardır.
    Aradığında açacaksın, mesaj attığında cevap vereceksin,
    canın hiç istemese bile buluşmak zorunda kalacaksın,..
    Yok efendim gelemem ben bunlara ;)''

    İşte bu kısmın da altına imzamı atarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan sinir oluyo ya napalım işte :)

      Haklıyız ama ne yapalım :))
      Sevgiyi bile mecbur hale getirmesinler :D

      Sil
  36. bebeeeemmm,ben de havva'cım gibi özendim sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi anda değişmek de olmaz zaten sana bile garip gelir :)
      Ama yorar ki seni
      Kimse yormasın canımsın sen benim ;*

      Sil
  37. ha bi yorum daha yapim ben :) Hani şu sevgiliyi aramayla ilgili demişiniz ya zorunluluk felan. Zaten öyle hissediyorsan orada aşk sevgi yoktur. Aşk sevgi varsa güdüsel olarak zaten zorunluluk olmadan kendiliğinden oluşur bu araşmalar . diyeceğim o ki gerçek aşka daha yelken açılmamış anlaşılan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten sevme işi oldu da baskı vardı işte :D
      Ayrılık da girince araya böööyle bi rahatlama oldu ondan diyorum :D
      Ama bana sevgimi belli etmek bile zor geliyo gerisini sen düşün :D

      Sil
  38. Aynı bensin ya bu konuda biri yap deyice şarteller atıyor ben de.Ya da yapamazsın dediğinde de aynısı oluyor delleniyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben diyorum cidden çok benzettiğim şeyler var :))
      Bi susmayı bilmiyolar :D

      Sil
    2. Baya benziyoruz ya taktığımız şeyler aynı kızdığımız şeyler :D
      Dokunmasalar gül gibi yaşıycaz ah nerdee :)

      Sil
  39. Di mi sonra niye kızıyosun diyolar :D

    Susmayı hiç bilmiyolar ki ;)

    YanıtlaSil
  40. murphy kanunlari by şeyma :):D:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnya üstadıma benzetmenden onur duydum :D :D

      Sil
  41. Her şeyi o kadar samimi anlatmıssın kii..
    Ahaha okudukça fark ettim; sanırım ben de bu dönemden geçiyorumm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiiin :))
      Teşekkür ederim canım benim :)
      O dönemler gelsin de gitmesin :D

      Sil
    2. Ahah gitmesinnn değil miii güzel her şey böyle ^^

      Sil
    3. Tabi ya sonra beklenti içine giriyo herkes :))

      Sil
  42. anaaaaa ayni ben yaaaaaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorumsuz olmak en güzeli zaten :)

      Sil
  43. Bil Gates'e söyle seni işe alsın. :D Malum şu sözü söylemiştir: "İşe tembel ya da sorumluluk duymayan birini alın. En kısa yoldan sizin işinizin yapılışını gösterir."
    O kadar da olmasan iyi olur. Arama noktasında sanırım ben de sana yakın bir yerdeyim. O: "Hayırdır!" lafını çok duyuyorum. :S:S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama böyle daha güzel gerçekten de :))
      En iyisini yapıyosun sonra alışınca aramadığında kırılmalarındansa o aramaz zaten desinler boşver :D

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...