28 Ekim 2022 Cuma

Anneme Notlar 4

Anne ben geldim 🐣

Yanına gelmek de yetmiyor sanırım. Sıkıldım biraz seninle konuşmak da yetmedi sanırım. Bu aralar sürekli uykum var. Sanırım kendimi bırakmaya başladım teyzem öyle dedi. Uyumak için yürüyüş yapıyorum resmen 🙈 Bu arada derdin bana mıydı demeyeceksen artık mutfakta sigara içiyorum 😂

Az içerim diye düşünüyordum ama mutfaktan çıkamıyorum şimdi de 🙈

 Herşeyi yapmak istiyorum sonra hevesim kaçıyor bugünlerde. Saçımı griye boyatmak istiyorum vazgeçiyorum saçım yanar diye. Sonra kırmızı olsun diyorum saçmalama Şeyma diyip yine vazgeçiyorum. Sonra lacivert olur ama dediğim an 30 yaşında olduğum aklıma geliyor 😂 Ama kaşımı deldirmeye karar verdim. O kesin vazgeçmem ondan hep isterdim bilirsin. Zaten beni bi sen bilirsin. 

Ağlamaktan yorulunca gülmeye başlarmış insan. Ama zaten ağlayasım da yok. Aman öyle işte annem. Gitmek istiyorum buradan. Nere olursa tabi sevdiğim bi yer olursa güzel olur. Seninle gittiğimiz yerlerden geçerken bi bakıyorum yanına gelmişim. Halbuki her yerdesin hep yanımdasın. Ama garip bi şekilde ora huzur veriyor evimmiş gibi..

İkimiz için şarkılar bıraktım dinler misin pamuğum? 

Seni çok seviyorum herşeyden herkesten çok 💙

🎶🎶🎶 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...