15 Şubat 2014 Cumartesi

İZLEYİCİ GADGETİ SORUNSALI


Henüz tecrübeli blogger olmadığımdan yeni yeni öğrendiğim gadgetları çözmeye çalışırken izleyici gadgetının çalışmadığını gördüm. 


Sonra acaba ben mi yapamadım dedim. Ve tabiki kaldırdım ;) 
Sonra bir bakayım tek sorun bende mi(?) dedim. 
Gördüm ki tek sorun bende değilmiş :) Sağolsun sorunu çözüp açıklayan blogger arkadaşlarımız olmuş. 
Ama detaylı anlatılan bir bolg olsun istedim ve buldum :)


Detaylı anlatıldığından yapmak sorun olmasada korkarak yapmadım desem yalan olur.
Çünkü ben bloga yazarken içimden ne geçerse onu yazıyorum ve 
yedekleme ya da başka bir yerde karalama gibi bir huyumda yok :)


Yani anlayacağınız yazılarım gitse tekrar blogu açar mıydım?
Açmazdım ...


Neyse konuyu çok uzattım.. 
Tanımasamda çok teşekkür ederim. Sayesinde bu sorunu blog kayıtlarıma birşey olmadan çözdüm :)


Sizde detaylı anlatım isterseniz buyrun;)

↓↓↓↓↓↓

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...