21 Şubat 2014 Cuma

KİMİM BEN ?

Blogumu ani bir kararla açıp tanıdığım insanlar okursa düşüncesiyle "kapatsam mı?" diye düşündüğümden doğaçlama yazdım hep :)

Hiç anlatamadım kendimi şimdiye kadar... Sahi kimim ben :)


12 Ağustos 1992 tarihinde K.maraş'ta doğan, babasının anası, annesinin aşkısı bir de ablasının oyuncağıydım ben :)

Oyun arkadaşlarım babam ve ablamdı. Annem ise  temizlik, titizlik işlerinde :)

Okula gitmeyi sevmeyen her sabah bir bahaneyle okula gitmemek için direnen bir çocuktum ben :)

Bir kere inatçıyımdır. Çoğu zaman yüzüm gülmez(tanımadığım ve sevmediğim insanların yanında)

Sevdiklerimin yanında çocuk gibiyim (Hala çok büyük değilim ya neyse :) )
Dediğimden de anladığınız gibi evin küçüğü olmanında etkisiyle büyüdüğümü de kabul etmem,etmiyorum ve etmeyeceğim :))

Oynayayamam herkes gibi... Sevmediğim insanı gördüğüm an yüzüm düşer.  (Bu konuda en çok yakınan da annem haliyle )

Benim için gri yoktur. Ya siyah ya beyaz ! Hiç bir şeyin ayarını bilmem yani...


Kararımdan asla dönmem! ( tabi o kararı verene kadar 1-2 hatta 4 yıl düşünmüşlüğüm bile var :))

Eleştirilmekten hiç hoşlanmam. Çünkü kim ne derse desin bildiğimi yaparım :)

Gurur var tabi bir de öleceğimi bilsem gururumdan ödün vermem !

Kuralcıyımdır! Asker gibi desem yeridir.
İnsanlara hiç gitmeyecek gibi bağlanırım...

Burak Özçivit delisiyim. Hatta onu izlerken koltuk yakmışlığım bile var :)

Babası takım tutmayan (Milli takım hariç) çizgi film izlemeye bayılan şanslı azınlıktanım :)

Aslan burcuyum ve tabi ki Fenerbahçeliyim.

Renklerde siyah ve laciverte ha bir de kırmızı ruja bayılırım :)

Gezmeyi hiç sevmem...
Sevdiklerime kek yapmayı çok severim. Beğenmezlerse de hemen küserim :)

Sabırlıyımdır. Hayallerimin olacağını bileyim yeter! 

Çok konuşmam. Konuştuğumda da saçma sapan konuşurum :) İçimden geçeni söyleyemem yani...

Üşümekten nefret ederim.  Yine de mevsimlerden en çok kışı severim.. 

Kıskançlıkta kendimi aşabilirim. Sevdiğim insanı kimseyle paylaşamam. Paylaşmak zorunda kalırsam da sevdiğim insandan vazgeçerim :)

Çok kinciyimdir. Yapılan iyiliği de kötülüğü de unutmam!

"Hayır" deme özürlüyüm! 


Yalnız kalmayı, müzik dinlemeyi, film izlemeyi ve bulmaca çözmeyi çok severim...

Kelimeleri uzata uzata konuşanlardan, yapmacık insanlardan ve  en çok da yalancılardan nefret ederim. 

Ne çok anlattım kendimi yeter bu kadar  di mi :))
 Sahi siz kimsiniz ?


11 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim :)) Ben blog açmadan önce de takip ediyodum sizi sessiz sedasız en yakın zamanda sizdeyim :) kucak dolusu sevgilerle :))

      Sil
  2. Hayırlı olsun, nice yaşlara :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. ne güzel anlatmışsınn ve resimler ne tatlııı:)

    YanıtlaSil
  5. Hey sen..Aslan burcu..Bir yerden kanım ısındı neden diyordum ?? :) burçlara bağlamak değil de mesele..benim gibi düşünmeden yazıyorsun, kelimeler yolunu buluyor biliyorsun..asıl onu sevdim..takipteyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ay hoşgeldin :)
      Beğemene çok sevindim bende senin yazılaılarını okuduğumda aynı düşündüm kalp kalbe karşıymış :)

      Sil
  6. tanıştığıma memnun oldum bu yazını daha önce görmemiştim :))
    Burak Özçivit sevilmez mi ne diyorsun :* Ben bu aralar ondan vazgeçtim Jonathan Rhys Meyers a taktım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendeeeee :))
      Ama şimdi kimsecikler bi Burak Özçivit olamaz di mii :)
      Kocaman kocaman öpüyorum :*

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...