6 Mart 2014 Perşembe

DÜNYALAR BENİM OLDU


Blogum benim için hayatımın en sevdiğim güzelliği... Yazdıklarımı başkalarının okuması beni çok mutlu ediyor.  Ne desem kifayetsiz kalır yani :)

Bugün sayfa görüntülenme sayıma baktığımda şok oldum. Çünküüü sayfa görüntülenme sayım 1000'i geçmiş :) Tabi bunda sevgili blog deposu blogunun sahibinin beni haftanın blogu seçmesi sayesinde olduğunu da inkar edemem. Etmem de zaten! Nankör müyüm ben :)

Devam edelim konumuza sonra sayfa görüntülenme kitleme baktım vee bir de ne göreyim yurtdışından ( Japonya,  Cezayir,  Beyaz Rusya, Suudi Arabistan,  Endonezya,  Almanya ve ABD ) (yazımdan sonra Fransa'dan da gelmişler ki:)) (ay ay Irak'dan da gelmişler delireceğim şimdi:)) sayfama gelmişler. Tabi ki hoş gelmişler :)

   NOT: Bu arada ülkemin canım insanları alınmayın siz :) Her geleninize minnettarım. Seviyorum sizi :)

Belki yanlışlıkla geldiler, belki de hiç okumadılar. Sorun değil geldiler ya benim için önemli olan bu :) (Lütfen "yanlışlıkla geldiğine niye seviniyorsun? Deli misin sen?" demeyiniz efendim.Zira biraz deliyim :))


Size dünyalar dolusu sevgiler dilerim :)



8 yorum:

  1. Tebrik ederim daha nice 1000'lere......

    YanıtlaSil
  2. :D Tebrik ederim birinciliğinizi. Bu arada bu gif resimleriniz siz mi yaptınız ? Benim istatistiklerim yabancılar konusunda sınıfta kaldı :D Anca bir Almanya dan gelen var oda şansa gelmiştir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok birinci olmadım :) Benden daha çok hakedenler var zaten :)
      Gifler için momentcam programını kullanıyorum
      En kısa zamanda sizede gelenler olur çok güzel yazıyorsunuz :)
      Ah bide ben size yorum yapabilsem çözemedim bir türlü yorum yap kısmına tıklasamda pencere açılmıyor :)

      Sil
  3. aaa ne güzel bir haber bu şeymacımm:)
    nice tatlı, sıcak paylaşımlara diyelimm
    iyi ki varsın muckkk:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim ;)
      Sende iyi ki vars :)

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...