19 Temmuz 2014 Cumartesi

Blogunuzdan Çıkmadan Yeni Bloglar İle Tanışın. Bu Etkinlik Hepimize Çok Şey Katacak.

Merhaba arkadaşlar.

Blogger yazarları olarak aslında bir çok harika bloğu daha keşif edemediğimizi düşünüyorum. Bazen en iyileri bile o blog kalabalığında bulamıyor olabiliriz. Üstelik birbirimizi de yeterince tanımıyoruz. Daha çok şeyler paylaşmak daha net bir iletişim sağlamak adına yapılacak bir şey bulduk ve sizinle paylaşmak istedik.

Bulduk dedim çünkü o eğlenceli arkadaşım Seyma Tanis ile bulduk ve kararlaştırdık. Denemelerimizde olumlu sonuçlanınca bu güzel fikri sizinle paylaşmaya karar verdik. :)

Fikrimiz:  Öncelikle fikir her zaman iyiye kullanınca işe yarar umarım da iyiye kullanan arkadaşlarım bize katılır.Fikrimiz şu arkadaşlar resimde gördüğünüz gibi bir iletişim kutusu var ve bu iletişim kutusunun kodunu isteyen blogger arkadaşlarım kendi bloglarına ekleyebilirler. Eklenen bloglar  kendi bloglarından aralarında link paylaşımı, resim paylaşımı  en önemlisi de bir konu hakkındaki fikirlerini rahatlıkla paylaşabileceklerdir. Herkes kendi bloğundan diğer bloglar ile iletişim kurabilecek olması bu işi kullanılabilir yapan etkendir.

Tabi kötüye kullanım olur ise belirlenen adminler tarafından engellene bilinir. Engellenen kişi kara listeye düşer.Amacımıza ulaştığımız zaman eklentiyi kullananlar arasında sıkı bir bağ kurulabilir. Bunu ise iyiye kullanan kişiler sağlayacaktır.

Şimdi sizlere sohbet kutusundan bahsedeyim.

  1. Sohbet kutumuz boyutları ayarlanabilir olup isteyen kişiler boyutlarını kendi bloglarına göre ayarlayana bilmektedir.Yapamayanlar yardım isteyebilir.
  2. Hızlı ve kullanışı elverişlidir.Atılan mesaj sayfa yenilemeye gerek kalmadan kutuya düşer. Sorun olduğunda sağ üst kısımda bulunan yenileme tuşu ile yenilenebilir.
  3. Yine sağ üst köşede yeni bir pencerede açarak mesajları geniş bir ekranda okuyabilirsiniz.
  4. Konu linklerinizi, resimlerinizi fikirlerinizi paylaşabilirsiniz. Sohbet edebilirsiniz.
Ayrıca arkadaşlar kurallarımız olacak bu kurallar ise
  • Küfür argo kullanımı kesinlikle yasaktır.
  • Aşırı smile kullanımı gereksiz atılan linkler üst üste yazılan aynı mesajlar spamlanmanıza sebep olabilir.
  • Mesaj atma hızınız düşük olmalıdır. Mümkünse tek tek değil söyleyeceklerinizi bir mesaj ile yazmanız gerekmektedir.
  • Bir konu linkinizi gün içerisinde en fazla 3 kez paylaşabilirsiniz. Eğer aynı konuyu sürekli paylaşırsanız uyarılacaksınız. Daha sonra kara listeye düşersiniz.
Geçelim bu etkinliğimizde bize nasıl katılacağınıza arkadaşlar oldukça kolay ve kullanışlıdır yapmanız gerekenler:

  • İlk olarak aşağıda verilen kodu kopyalıyorsunuz


  • Blogger kontrol panelinizden yerleşim seçeneğine gelip oradan gadget ekleye tıklıyorsunuz.
  • Açılan pencereden Html/Javascript seçeneğinin içerisine kodu yapıştırıyorsunuz. Ardından bloğunuzdaki yerini sürükleyerek değiştirebilirsiniz. 
  • İstiyorsanız ve yapamadıysanız yardım edebiliriz.


Ek bir seçenek ile konuyu güncelleyeyim :) arkadaşlar illa ki chat kutusu kullanmam diyen arkadaşlarım olur ise onlar için yeni bir kod paylaşacağım. Bu kodu ile yine chat kutusuna bağlantı kurabilirsiniz.Gördüğünüz resme tıklandığında chat kutusu yeni bir pencerede açılır ve oradan takip edebilirsiniz. Aşağıdaki kodu da aynı mantık ile sitenize ekleyebilirsiniz.


 Umarım bize katılır ve birbirimiz için kullanılacak olan bu fırsatı en iyi ve en faydalı şekilde değerlendirirsiniz.
Şimdiden aramıza hoşgeldiniz :) Ekledikten sonra sohbet kutusundan bizimle iletişim kurabilirsiniz. Teşekkürler .

Sohbet kutumuzda adminler belirli kişilerden seçilecek ve güvenilir kişilere emanet edilecektir. Saygılarımla...

Sempatik Blog & Umut Hikayem

48 yorum:

  1. Bende geldim . haydi hayırlısı efendim :D (Yaw bende görünmedi :( )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi anladım seninki wordpress miydi :/

      Sil
    2. Kodlar da sorun yok çalışmaktadır. Denenmiştir. Bir yerde yanlış yapıyor olabilirsiniz tekrar deneyin
      :)

      Sil
  2. ben de geldiiiimm :)
    ama bi sorun var.yükledim ama mesaj yazamıyorum. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) ben sizin bloğunuzdan mesaj atabiliyorum şuan ne ile giriş yaptınız acaba gmail tavsiyemdir.?

      Sil
    2. g mail ile giriş yapıyorum zaten ama yine olmuyor :(

      Sil
    3. google+ ile girdiğimde de böyle diyor.
      'Tarayıcınızda Javascript'in devre dışı bırakıldığını algıladığımız için bu sayfaya ulaştınız. Yüklemeyi denediğiniz sayfa, komut dosyaları devre dışı olduğunda düzgün olarak görüntülenemez.

      Lütfen komut dosyalarını etkinleştirip işlemi yeniden deneyin veya tarayıcınıza geri dönün.'

      Sil
    4. Kullandığınız tarayıcı ile ilgili bir sorun var. Kaldırıp tekrar kurun yada başka bir tarayıcı kullanın. Crome kullanın bence eğer hatayı onda alıyorsanız silip tekrar yüklerseniz sorun düzelecektir.

      Sil
    5. teşekkürler. :)
      bir de crome dan deneyeyim o zaman . :)

      Sil
  3. Hoşgeldin :)
    Giriş yaptın mı peki?

    YanıtlaSil
  4. Aradığım birşeydi ama bana güvenilir gelmedi. !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsteyen yazabilir diye di mi?

      Sil
    2. Yok yazmaktan değil, şifreni istiyor sonuçta!

      Sil
    3. Ben google+ hesabıyla girdiğimde şifre istemedi varsa sende ondan yaparsın istersen?

      Sil
  5. ben uygularsam ne kadar akp'li varsa dadanır:))))aman aman vaktiyle onlardan çok çektim be Şeyma'cığım...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kesin ablam devamlı kavga eden olur :D
      Denemiştin o zaman :)

      Sil
  6. Birlikte yaptığınız keşif, denemeler vs. hepsi için teşekkürler.
    Daha çok şeyler paylaşmak, daha net bir iletişim sağlamak bunların hepsi iyi güzel fakat üzücü olan şu ki hep sözde kalan şeyler. Sakın yanlış anlaşılmasın sözüm size değil. Şunu söylemek istiyorum. Aslında ne yaparsanız yapın insanlar size ulaşmak istiyorsa ulaşıyor, okumak istiyorsa okuyor. İlişkiler (erkek bir yazar iseniz eğer) genel olarak yorumlaşmanın ötesine geçmiyor. Hemen hemen bütün sosyal ağlarda varım ve Instagram hariç hepsini de aktif kullanıyorum bugüne kadar doğru düzgün ne bir merhaba ne de hal hatır sorma ile karşılaşmadım. Hani ölsek gitsek kimsenin haberi olmayacak muhabbeti var ya aynen öyle.. yazıyorsunuz hiç durmadan yazıyorsunuz sürekli bir şeyler paylaşıyorsunuz yorum yapıyorsunuz severek takip ettiğiniz bloglara onlarda tabii size ne kadar geri dönüş yaparsa o kadar varsınız işte..

    İnsanların hangi yazılara yorum yaptığına, kimleri neden takip ettiğine kafa yordum epeyce sonuç olarak blog dünyasında bir ergen muhabbeti var ve bu çok fazla prim yapıyor bunun böyle olduğunun farkında olanlar da o kadar çok ki bilmeden ya da istemeden kendilerini de bu moda sokuyorlar bu yayınlarına yansıyor, yorumlarına yansıyor yansıyor oğlu yansıyor işte..
    O yüzden 'birçok şey' sahte geliyor bana elbette şimdi çıkıp ''Aaa olur mu öyle şey biz çok iyi dostuz işte blogum sayesinde ne dostlar kazandım şöyle buluştuk yedik içtik etkinliklere katıldık ailecek görüşüyoruz vs. diyenler olacaktır elbet :) onlar hiç yorulmasınlar çünkü onlar yorulmasınlar diye 'bir çok' şey ve 'erkek yazar' dedim.

    Chat kutusuna gelince Ali'ye katılıyorum güvenilir gelmedi, Müjde'ye de katılmamam elde değil akepe zihniyetinden bıktım usandım şurada iki lafın belin kıracağız sonra mevzu yine dönüp dolaşıp siyasete gelecek ve bu boş kafalı insanlar yine çıkıp boş boş konuşacaklar canımı sıkacaklar.

    Sonuç olarak buradayım işte tüm samimiyetimle yazıyorum ve ben varım. Hey varım işte! Kimse chat kutusundan tanımasın beni.

    Bir de şunu söylemeden edemeyeceğim; Her insanın Şeyma gibi bir arkadaşı olmalı! O, sadece bir takipçi, okuyucu değil gerçekten çok temiz bir kalbi olan güzel bir insan. (Bunu belki olur da gelir bu yazıyı ilk defa okuyan birisi olur o da yetmez yorumlara kadar iner ne yazmış bu yazıya insanlar der onları da okur o da yetmez bu uzun yazıyı da sıkılmadan okur ise.. anladın sen onu)

    YanıtlaSil
  7. Alper baya dolmuşun ama sen :D
    Ne desem bilemedim ki tabi önce çok teşekkür ederim ne diyeceğimi de bilemedim teşekkür az gelir çünkü :)
    Aslında erkek yada bayan pek farkeden bişey yok benim için arkadaşlarımı da seçerken aa bu erkek felan demiyorum sonuçta daha yeni tanıştığımız için çok samimi olmadıklarım var ama ben normalde de hal hatır soran bi insan değilim biliyosun daha önce de yazmıştım :D
    Tanışma şansım olsa her birinizle tek tek tanışmak isterim ama maalesef pek mümkün değil..

    Takip edilen bloglara gelince benim için tek önemli mevzu samimiyet ne olursa okurum samimii olsun yeter ki..
    Chat kutusunda ben google+ hesabımla üye olunca şifre sormadı dediğim gibi
    Ve hani illaki çıkacaktır kendini bilmezler adminler spamlayacak bu gibi durumlarda ama tabi önce ben kavga edeceğim o konuda anlaştık :D
    İyi yaptın yazdın ama dediklerimi de düşün derim sana ergen gibi gelen başkasına gelmeyebilir aklında olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yahu dolmaktan değil :) tecrübelerimi paylaştım sadece. Samimiyetten bahsetmeye çalışmıştım zaten. Samimiyetsiz samimiyetlere ihtiyacım olmadığından.
      Boşvermişim zaten kime nasıl geliyorsa gelsin ;)

      Sil
  8. Hayirli olsun.Ben yokken güzel gelismeler olmus :)

    Hastaneden yeni ciktim,kolum biraz dinlensin.
    Bu konuyla önümüzdeki günlerde ugrasacagim,umarim hallederim Seyma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen iyi misin peki ?
      Sonra da hallederiz yeter ki sen iyi ol :*

      Sil
  9. aa ben de yapıyorum hemen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap yap bir selam vermeden gitmeyelim en azından ;)

      Sil
  10. Güzel düşünülmüş, ama suistimale çok fazla açık öyle böyle değil. :) Uygulayacak olanlara koaly gelsin. )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden suistimal ederler mi ya :)
      Bakalım eğer sorun olursa kapatırız :))

      Sil
  11. umarım umduğunuz gibi iyi sonuç alırsınız :)

    YanıtlaSil
  12. Güzel fikir Şeymacnm inşallah becerebilirim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparsın ya yapamazsan söyle :))
      Sevdiysen ne güzel ;)

      Sil
  13. ama beni şu sıralar çok kişi bulmasın.böyle biraz sakin sakin yazayım.500 okuyucum olmuştu daha öncesinde.resmi rakamlara göre.işte bazen insanların amaçları farklı olabiliyor-muş.ekliyorlarmış sadece.
    az az olsun.
    böyle çok iyi geldi bana:))

    ama böyle kutulara da çok saçma sapan yorum bırakanlar oluyor.uğraşmak zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben eklediğim herkesi mutlaka okuyorum ama daha iyi biliyosun sen :)
      Bazen az olmaları daha iyi gelir tabi :))

      Yaa benimde en çok çekindiğim konu o aslında umarım olmaz öyle bişey ..

      Sil
  14. Bana göre gereksiz. Ve vakit alıcı. Aynen suistimale uğrayabilir. Ben bazı arkadaşlarımda ya da benle sohbet etmek isteyenlerle maille sohbet ediyorum zaten.
    Sen memnunsan bize bir şey demek düşmez. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek düşündüren suistimal edilmesi zaten. .
      Olur mu ya düşüncen önemli tabiki ,

      Sil
  15. bende yapıcam nası olcak dur panik yaptımmm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kodu kopyalıyosun pinkim ;)
      Yapamazsan söyle anlatırım ben detaylı sana :*

      Sil
  16. bende geldim herkese merhabaaaaaaaaaaaaaa :)
    dün ilgilendiginiz için teşekkürler bu arada kopyalayamamıştım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :)
      Sanırım diğer arkadaşlar yardımcı olmuş olduğuna sevindim :)

      Sil
  17. güzel bişibu ya zehranın blogunda gördüm ilk. hatta bi ara duyursam ben de iyi olur. şu link kopyalama bana da çok zor geldi düşüncesi ama yapayım bi ara. gugıl plus üyesi değilim ama bakalım. ama yorumlarda geçen chat olursa akpliler gelir konusunu anlamadım ki ben. yani akpli blogçular gelip din siyaset konuşması mı yapıyor ki. nerde yapıyolar ya ben hiç rastlamadım ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bişey yok ki Deep ben yapabildiysem sen çok rahat yaparsın ki :)
      Sadece google+ üyeliği değil başka seçeneklerde var Deep :)
      Müjde ablamın blogu siyaset üzerine o yüzden sohbet açarsa yazarlar dedi yoksa herkes için demedi ;)

      Sil
  18. Merhabalar.
    Bende yeniyim buralarda. Şöyle merakla uygulamayı yapayım dedim. :)
    Her şey güzel gider umarım. Haaadi bakalım. :) Teşekkürler bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım :)
      Ne demek bişey yapmadık ki ;)

      Sil
  19. İş yerinden yaptım sanırım ondan engellenmiş durumdayım mesai bitiminde bende varım : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi yapma zaten ;)
      Tabisi gel öperim kocamaaaan ;*

      Sil
  20. Nan hayırsız nerelere kayboldun :D gelip gitmez oldun :) Bu arada bende katıldım, hadi bakalım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne desen haklısın valla sağlam hayırsız çıktım :D
      Geleceğim daha sona ulaşamadım aklımda :D
      Gel gel süper olur ki :)

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...