16 Temmuz 2014 Çarşamba

PLAZA MİMİ

Önce Plaza'yaBilal'e ve Ruhsuz Atmaca'ya unutmayıp mimledikleri için çok teşekkür ediyorum :)


Gelelim mime :)

-PLAZA MİMİ-

 Blog ismin neden bu ? Özel bir anlamı var mı ki?
Aslında pek iyi olmadığım bir anda anlık düşünceyle seçmiştim blogun ismini :)
Hatta daha öncede şu mimde de nedenini yazmıştım :)
(Okumadın biliyorum :D)
Zaten bu aralar da değiştirmeyi düşünüyorum.
İsim belli de pek cesaret edemiyorum niyeyse:)




Hayatının en acı olayı ne ki?
Ölüm dışında, sana ders veren bir şey yaşadın mı hiç?
Yaşamayan var mıdır ki ?
Tabi yaşadım da burda söyler miyim?
Tabiki hayır :D




Yurt dışında görmek istediğin bir yer var mı?
Çok var aslında.
Ama çocukluğumdan beri en çok görmek istediğim yer Japonya :)



Fotoğraf için tık tık

Hayatının kitabı ne?
Siktir Et-John j. Parkin
   Hayatınızda yapmanız "gerekenlere" 
Siktir Et deyin ve sonunda başkaları ne 
düşünürse düşünsün, 
neyi yapmak istiyorsanız onu yapın.



Koleksiyonunuz var mı? Varsa ne?
Hiçbir şeyi koleksiyon yapacak kadar sevmedim :)
Belli bir dönem sever biriktiririm, sonra direk çöpe :D
Çabuk sıkılırım :)



Hangi enstrüman olmak isterdin?
En çok sevdiğim enstrüman dense keman derdim :)
Ama keman olup herkesin boynuna yaslanmak istemezdim :D
Onun yerine kanun olabilirdim mesela :)
Sanki bu çok farklı ya :D
İşte anladınız siz beni ;)

-MİMLENENLER-

Kreatif Başkan
▶ Bana Dair
▶ Yüzleri Arayan Kadın
▶ İpsiz Uçurtma
▶ Minik Kızıl
▶ Labardos
▶ Acemi Yazar
▶ Tozlu Pencere
▶ Bitmeyen Rüyanın Perisi
▶ Bir Sahne Var Aklımda
▶ Sempatik Blog


KOLAY GELSİİN ;)

71 yorum:

  1. Biliyor musun Şeyme ben de hiçbir şeyi koleksiyon yapacak kadar sevemiyorum ve çöpe atıyorum. Bu arada blog ismin çok güzel neden değiştiriyorsun ki. Umut Hikayem ben bayılıyorum bu isme. Yine de kendin bilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam herşeyde öyleyim sıkılınca bırakıyorum blog öyle olmaz umarım :)
      Aslında ben seviyodum da ablam aklımı karıştırdı işte ondan ama değiştirir miyim hiç bilmiyorum :)

      Sil
    2. Bence değiştirme derim.

      Sil
    3. Siktir et isimli kitabı hiç duymamıştım. Mutlaka okumak istiyorum. Ben de şu yaşıma kadar hep başkalarını düşünerek yaşadım. S...ktir et demek istediğim anlar o kadar çok oldu ki anlatamam. O nedenle bu kitap başucu kitabım olabilir. Bakarsın s...ktir et demeyi öğrenirim, ne dersin?

      Sil
    4. Bende pek cesaret edemiyorum değiştirmeye çok alıştım :)
      Öğrenmek lazım ablam ya yoksa sana zararı oluyo..
      İstersen yaparsın aslında ;)

      Sil
  2. En çok merak edilen şey: blog adının hikayesi.
    Listenin en üstünde yer alır istisnasız :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki yok hikayesi di mi ama :D
      Genelde hep bu soru var cidden :)

      Sil
  3. Ben de bir ara blog ismimi değiştirmeyi düşünmüştüm. Ama nedense değişiklikten korktum :)
    Blog ismime alışınca da kaldı öyle :)
    Aklındaki ismi çok merak ettim amaa :)
    O kitap seni etkilediğine göre çok iyi olmalı :)
    Aa yandaki dünya haritasında yakalandım :D
    Mimlenenler sayesinde birkaç yeni blog da bulmuş olduk. Hadi yine iyiyiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de öyle bir sorun var hiç belli olmaz işim bir anda değiştiredebilirim :D
      Ablam bana arada ruhun delisi der blogun adını da öyle yapsana dedi işte ;)
      Valla bak hiiiç bişeyi takmıyosun kafana zaten doğuştan bir dünya yansa umrumda olmaz hallerimin üstüne daha da iyi geldi :)
      Yakalandın tabi ;)
      Di mi yeni bloglar iyi oluyo :)
      Öperim :*

      Sil
  4. 'Burada kanun benim' diyorsun? :p
    Ayrıca okumuştum, günahımı aldın.
    Artık ne yaparsın bilemem :p
    Japonya da güzel seçenek, umarım bir gün gidersin ;)
    * Aaa, beni mimlememişsin? :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok be Buddha kuralla kanunla işim olmaz :p
      Affettiririz bi şekilde,
      Ama özür dilemeden :p
      Gidersem de dönmem umarım ;)
      *Senin yaptığın mimden sonra bu mimi yaptığıma bile şaşkınım ;)

      Sil
  5. İsmi bile belirlemişsin yap gitsin =)

    YanıtlaSil
  6. S*iktir Et Terapi çok dikkatimi çekti daha önce yazmış mıydın bunu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap önerisi olarak yazmadım ama yazılarda bahsettim mi hatırlamıyorum :)

      Sil
  7. Haha kanun demek :P aklıma gelmezdi vallahi. (:
    Teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kanun tabi :p
      Ben teşekkür ederim efendim :)

      Sil
  8. ya siktir et benim aklıma gelseydi Martıdan sonra yazacağım kitap ismiydi !Eline koluna hatta bacaklarına sağlık minnoş :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir kitap di mi ;)
      Çok teşekkür ederim cansın :*

      Sil
  9. bir gün İnşallah gidersin Japonya'ya :) ben hemen eski mimi okumaya gidiyorum merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hadi İnşallah ;)
      Yerim seni yaa :))

      Sil
  10. Enstrüman cevabına kahkahalarla güldüm :)) Mim okumayı çok sevenlerdenim, hem yazarı daha iyi tanımaya yol açıyor, hem de verilen cevaplar çok yaratıcı olabiliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiiiin :)
      Bende mim okumayı o yüzden çok seviyorum :)
      Güldürebildiysem ne güzel ;))

      Sil
  11. Teşekkür ediyorum ve bence bir bakmalısın bakalım beğenecek misin :)
    http://sem-patik.blogspot.com.tr/2014/07/ilk-mimlenisime-cevabm-ve-mimlerim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım bileee çok da güzel olmuş :)
      Ben teşekkür ederim kırmadığın için :)

      Sil
  12. Miö için çok teşekkür ederim tekrardan en kısa zamanda yapacağım :)) Bi de kanun çok güzel ya eskiden hiç sevmezdim yani küçükken işte bazı enstrümanlar için olgunlaşmak lazım bence :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım kırmadığın için :)
      Gerçekten biraz olgunluşmak lazım ilerde büyüklerin nasihatlerine de hak vermesek bari :)

      Sil
  13. Kitabı okumamıştım ama çok beğeniliyor alacağım bir gün (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takma demenin rahatcası işte :)
      Çok güzel gidip gelip bakarım ben :)

      Sil
  14. Şeymacım cevapların yine çok güzel ve farklı:)
    Kemanı bende çok severim ama boynuna yaslamak kısmını hiç düşünmemiştim.
    Seni çok öpüyorum bir tanem:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ablacım :)
      Aklıma geldi öyle :D
      Bende ablam benim :*

      Sil
  15. Aiiiiy melekim beni Mimlemiiiş hemen yaparııııım hemeennn sorılar güzel zaten ♥

    YanıtlaSil
  16. Şeymacım resimleri göremedim blogdanmı kaynaklanıyor bu arada zevkle baktım cevaplara sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım da şimdi bende yok öyle bi sorun neden acaba :?
      Çok teşekkür ederim cansın :)
      Kucak dolusu sevgiler de benden :)

      Sil
  17. kırmadığın için teşekkür ederim. :)
    mimleme farklı oldu biraz ama eklenmişim listeye. :D
    o kitabı okumayı çok istedim fakat mahalle baskısı yüzünden edinemedim bir türlü.
    Japonya. garip. neden? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırar mıyım hiç :)
      Olsun ya dedim ya sana kuralı yok ki :D
      Evet kitabı aldığında biraz tuhaf bakıyolar ama boşver :)
      Garip kültürleri var birazcık ondan birazcık da çocukluk hayali işte :D

      Sil
  18. ve bir de bilgisayardan girince bu bilgilendirme şeysi hala gelmiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu yukarda gördüğün mp3 var ya hep onun yüzünden işte :D

      Sil
    2. çok moda oldu bu müzik şeysi. ben de mi yapsam napsam. :D

      Sil
    3. Yap tabi ama sonra bilgilendirme zıkkımı çıkmaz söylemedi demeee :D

      Sil
  19. blogunun ismini beğeniyorum ben yine de sen bilirsin tabi :)
    japonya ya umarım gidersin bi de bu kitabı daha merak ettim şimdi:)
    çok şeker yazmışsın yine öpüldün tatlımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok can içim değiştirmeyi düşünmekle kalır o :)
      Hemen bitecek bir kitap zaten :)
      Çok teşekkür ederim can içim bende kocamanından öpüyorum :*

      Sil
  20. mim delisiiiiii bööööööööö :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyrun benim :)
      Şu profil foton sağolsun böö diyince hayalet gibi geliyosun :D

      Sil
  21. Ben koleksiyona takıldım o kadar biriktirdikten sonra nasıl kıyıp çöpe atabiliyorsun? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla kıyamadığım çoğu şeyi bile attım :)
      Koleksiyon gözüyle hiç bakmıyorum sıkılınca da onlar durdukça bana batıyo :)

      Sil
  22. Japonya!! kaybolursun onca insan icinde canim dur etme eyleme :)
    Blog adin bence cok hos degisim ihtiyacini kahve bardaginda falann gidersen olmazmi ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de ufak tefeğim zaten kesin kaybolurum :D
      Öyle yaparım artık her değişim iyi değildir malum :D
      Zaten bende değişime pek de alışık biri değilim ;)

      Sil
  23. blog adin cok guzel degistirmene gerek yok bence.Benimse tek bir yer degilde tum dunyayi dolasmak hayalim.kitabin ismini de ilk kez duydum.Aylin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin tabi dünyayı dolaşmak isterim ama ilk japonya :)
      Değiştirmeyeceğim çok teşekkür ederim :)

      Sil
  24. Valla mim olayının daha önce bu denli tutkunu olanını görmemiştim. Ama hakkını da veriyorsun hani :) Bu arada nedense Japonya benim de ilgimi çeker yıllardır. Bir de G.Kore :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok ben abarttım kişisel değilde mim blogu oldu resmen :D
      Çok teşekkür ederim :)
      Japonya'ya gidip G.Kore'yi örmeden dönülmez ama niyeyse bende de o ilgi var :)

      Sil
  25. Sevgi ve Dostluk ödülünü sevgisiyle,dostluguyla blogumu güzel yorumlari ile süsleyen Seyma'ya da veriyorum,önceden aldiysânda ,buda benimki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bitanesin sen çok teşekkür ederim :)
      Çok mutlu oldum ama ben yaaa :))

      Sil
  26. Merhaba;
    Mim için teşekkürler; cevapladım :))
    Kanun bence özel ve güzel bir enstrümandır, iyi seçim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :))
      Okudum öyle geldim :)
      Di mi kemanın yeri başka ama kanunun seside alıp götürür :)

      Sil
  27. İsim olayını iyi düşün sonra sıkıntı yaratır bak, Siktir Et'i bende okumaya çalıştım ama her şeye siktir et diyemeyeceğim için sonunu getiremedim. Kitabı okuyunca hep şu gelir aklıma, eviniz mi battı, kredi borcunuz mu var, birini mi öldürdünüz, siktir ettt :)) Cem Yılmaz repliği gibi, kırmayıp yanıtladığın için çok teşekkür ederim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vazgeçtim bile :D
      Böyle açtım bir yıldır bu şekilde alıştım şimdi değiştirsem alışamam ki :)
      Çünküü sen umursamaz bi insan değilsin ondan saçma gelmiştir ama birazda siktir et demek lazım di mi :)
      Tabi abartı yerlerde vardı ama çok takmamak lazım herşeyi :)
      Kırar mıyım hiç ben teşekkür ederim unutmadığın için :))
      Sevgiler..

      Sil
  28. güzel kitaptı gerçekten... kanun olmak hımmm farklı ... sevgiler... öperim kocamaaannn...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takılmamak gerek her şeye arada okumak lazım :)
      Bendende kucak dolusu sevgiler :)
      Öpüyorum kocaman :*

      Sil
  29. İsminii değiştirmee çok güzel böylee ^^
    Hiçbir şeyi koleksiyon yapacak kadar sevmedim kısmı süperdii :D İyi güldüüm ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değiştirmek yok ;))
      Ama öyle ya hep gül canım benim ;D

      Sil
  30. Çok merak ettim aklındaki ismi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam bana arada bir ''ruhun delisi'' der öyle yapacaktım ama vazgeçtim :)

      Sil
  31. süper mim bu yaa yine eğlenceli cevaplar , harikasın şekercim<3 beni mimlediğin için de ayrıca teşekkürler hem de kocaman teşekkürler , en kısa zamanda yapacağım ;)

    YanıtlaSil
  32. Yerim seni ya neşenle geliyosun hep :)
    Yoğunsun bu aralar canın ne zaman isterse o zaman yaparsın ;)
    Öpüyorum ki kocaman canım benim :*

    YanıtlaSil
  33. ahahaha şu keman benzetmen :)
    Çok güzel olmuş mim :) Japonya'ya giden bir arkadaşım var,öve öve bitirememişti.Umarım sen de gidersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün enstrümanları bu şekilde düşünsene :D
      Ay belli mi olur giderim dönmem ne güzel söyledin öyle ;)

      Sil
  34. Heyoooo tatlişim yaptım mimi! Çok öperim seni :)*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. döndüğümde ilk işim okumak olacak ;)
      Çok teşekkür ettim :))
      Kocaman öpüyorum :***

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...