27 Ağustos 2014 Çarşamba

ÇÜNKÜ BOK VARDI!

Gururum vardı mesela yere göğe sığdıramadığım 
Azıcık yüzüm düşse bak ben mutluyum diyeceksin diyen
Ağzımdan çıkan kelimeler hiç bir şekilde doğruyu ifade etmedi şimdiye kadar 
Gerçekten hissettiklerimi kimseye söyleyemedim.
Neden mi?
Çünkü bok vardı!
Pardon gururumdu di mi o!
Umrumda değil derken ne hissetiğimi kendime bile söylemeden geçti bunca zaman.
Peki ne oldu?
Ben o zamanda sıkışıp kaldım.
Çok mu zordu gerçekleri söyleyip küfretmek?
Çok mu zordu üzgün olduğumu söylemek?
Çok mu zordu ağlamak herkes gibi?
Olmazdı!
Neden mi?
Çünkü gururum vardı!
Ben güçlü görünmek zorundaydım.
İçimde yıkıntılar olduğunu neden herkes bilecekti ki dedim durdum bunca zaman.
Peki ne oldu?
Gururum sapasağlam peki içim?
Boşver dedim bir kere daha herkes içini nereden bilecek!
Yaranı gören üstüne basacak!
Sen güçlü görün mutsuz yaşa!
Kaç insanlardan olabildiğince..
Yakınlaşırsan kırılırsın belki!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...