22 Ağustos 2014 Cuma

DEMEK Kİ NEYMİŞ?


Bir daha öyle upuzun aralar vermek yokmuş.
Sonra dönünce okunacak bir sürü yazılar birikiyormuş.
Düzen birkez bozulunca toparlamak zor oluyormuş.
Yok bir daha ara vermek bana!
Hepinize yarım yarım uğradım.
Ama hala okuyamadığım o kadar çok yazı var ki..
Bu arada ben ne kadar çok blog takip ettiğimi henüz yeni fark ettim :)
İki gündür gözümün önünde harfler uçuşuyor :D





Bu arada ben gitmeden önce herkesin blogunda olan sohbet kutucuğu bir tek bende kalmış.
Ne oldu? 
Niye kaldırdınız?
Yoksa biri ters birşey mi dedi?
Ama bana söz vermiştiniz.
Ben önce kavga edecektim.
Ama olmaz ki yani di mi? ;)


Kendimi azarladım.
Merakımı dile getirdim rahatladım.
Bu kadar yeter.
Hadi tekrar dönelim yayınları okumaya ;)

66 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Hani yorumlarda konuşamıyoruz ya canım benim o yüzden öyle bişey koymuştuk bloglara gitmiş herkeste bende kaldırsam süper olacak :))

      Sil
    2. Ya bitmiş benimki boynunu bükmüş duruyodu bende kaldırdım :D

      Sil
  2. Şeyma'cığım biriken yazıları okumak, birikmiş ütü yapmak kadar zor:)))en iyisi birikenleri bırak, şu anki yazılarla devam et:)naçizane tavsiye ediyorum, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam geçmişe baksam şimdi kaçıyo garip bi hal aldı ama baya azalttım neyseki :))

      Sil
  3. :)
    Bende hiç olmadı zaten o kutucuk.
    Okumaya mecbur hissetme, oku oku bitmez ki.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimsede kalmamış benim ki öksüz kaldı :D
      Ama o zamanda hiç rahat etmiyorum işte sorun orda :D

      Sil
  4. =) az oku öz oku, zamanla temizlik yap =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 güz az di mi :D
      Azaldı biraz ama işte senin dediğin daha mantıklı da ben geç gördüm :))

      Sil
  5. Arada güzlerini ekrandan uzaklastirip, uzak bir noktaya bak.Gözü rahatlatiyormus :)

    Kolay gelsin ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayardan bıraksam kitaba o da olmadı telefona bakıyorum ablam sanırım ondan bu gözler yakında bozulacak :D

      Teşekkür ederim ablam :))

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Yarım geldim diyelim hepsi bitince tam anlamıyla gelmiş olurum anca :D

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Bundan sonra asla :D
      Baya zor oluyormuş :))

      Sil
  8. Ben sürekli düşünüyordum bu kız her bloggera nasıl yorum yapmayı becerebiliyor diye. Bütün gününü blogtamı geçiriyor ne diye düşünmüştüm, itiraf etmek gerekirse :) Ben yetişemiyorum takip ettiğim blogların çoğuna ne yalan söyleyim sınırlı vakitte giriyorum ancak bu kadar oluyor. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara gerçekten öyleydim :))
      Sonra sabah uyandığımda kahvemi içerken ve gece yatmadan önce bakınca hepsini okuyabiliyorum :)
      Ama sende iyiyapıyosun ben tatile gittiğimde boşluğa düşmüş gibi oldum..
      Ve başka şeylere de vakit ayırmak lazım..

      Sil
  9. Yoktun gerçekten ne zamandır:)
    deeptone'un yazısında yorumunu görünce dedim "hıh, tamam sahalara dönüş yapmış!" :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam döndüm bir daha öyle uzuun aralar vermek yok :D
      Ara vermek de yok sonra alışıyorum üşengeçlik hallerine neden oluyo :))

      Sil
  10. bana yazdığın yorumda da söyledim hangi bloga girsem yorumun var ne çok blog izliyorsun öylee valla bravo :))
    ayrıca bana uğrayıp tüm yazılarıma yorumunu bıraktığın için ayrıca teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben düzenli okuduğumdan farkında değildim şimdi daha net görmüş oldum :D
      Tabiki okurum teşekkür etme kii seni görmek için bile gelirim ki :)

      Sil
  11. Aynı durum benim de başıma geldi,
    Ve aynı ruh haline büründüm iyi mi?
    Şu ramazan bayramı tatili dönüşü o kadar birikmişti ki,
    Okumak neredeyse tüm günümü almıştı.
    Ara verip dönünce yazmak kadar,
    Birikenler de kafa karıştırıyor :p
    Neyse,
    Hoşgeldin sen de,
    Ben tam tutamadım ipin ucundan,
    Sen bari tutuver :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birden hepsini okuma derim :)
      Gözlerim fena durumda,
      Ara verdiğim an kafamdan kelimeler uçuşuyo :D
      Hoşbulduk :)
      Sende zorlama kendini,
      Ben yandım sen yanma ;)

      Sil
  12. Evet ya blogger'da ara vermek hiç iyi olmuyo Şeyma'cım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi dinlendiğin günlerin acısı çıkıyo :)
      Öperim ki :*

      Sil
  13. 1: Çok kıymetli, çok değerli insan: öncelikle hesap ver bakim nerelerdesin sen. bukadar çok özledtmeye ne hakkın var senin?
    2: Demekki neymiş. bidaha uzun süre kaybolunmayacakmış.
    3: Ve demekki neymiş Ayşen Şeyma'ya sarılıp capppppp cuppp öpecekmiş. Hatta manevi olarak öpmüş bile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1)Şimdi çok utandım ya yok bi daha gitmek söz ;)
      2)Asla yokmuş kaybolmak :)) Söz :*
      3)Canımsın ama sen ya bende kocaman öpüyorum kii :*

      Sil
  14. Çok az katılım oldu ona tek tek azalınca kapattılar (:
    Ara verme bir daha bu kadar sakın :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bi zahmet kaldırayım o zaman benimki öksüz kaldı :D
      Sende tamam mı gel anlaşalım :*

      Sil
  15. Devamsızlık uzun olunca toparlamak zor oluyor değil mi:-) Gerçi ben yokken kimse bir şey yazmamıştı, hevesim kursağımda kaldïydı:-) Beni zaten her gün takip etmek bile zor anacım:-)

    Sohbet kutucuğu hiç koymadığımdan o sorunun cevabını verememenin ezikliği içinde gidiyorum:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde nasıl zor ama yaaa :))
      Yooo hiçte bile seni takip etmek zor değil kii :))

      Ama cansın sen yaa katılım olmamış ondanmış ki :)

      Sil
  16. Ben o konuda uzmanım.Ayda bir kere mutlaka yazılar yığın olur.Dediğin çok doğru bir kere odu mu devamı geliyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya bir de ara verince yarın yazarım diye diye ohoo zaman geçiyo zorla yazıyosun.
      Özledim aslında ama üşengeçlikten hep.
      En iyisi ara vermemek ama seninki genelde mecburiyetten oluyo okul felan bu kadar bakamaman normal ki ;)

      Sil
  17. Sen hangi sohbet kutucugundan bahsediyorsun? Asagida ki bildirim kutucugun yok senin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaldırdım bile o mp3'ü Ahu'm seni mi kıracağım :))

      Sil
  18. :) ya hepimizin bütün yazılarını okumaaa. tatildeydin ya, geldin son yazıdan başla devam et jelibonlu boniboon :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmaz tarçınlı şekerim içim rahat etmiyo gerçekten :)
      Hala okuyamadıklarıma da üzülüyorum iştee :/

      Sil
  19. olsun hoşgeldin seeeen :)

    YanıtlaSil
  20. film izliyom şimdi. akşam önce finding neverland'i izledim şimdi de vizyon filmi lucy'yi izliyom. ilki nefis lucy de iyi işte. yazarım artık yakında :)

    aaa beni bilgilendir kutusu gelmiiş :) plaza sesi'ne de öğretseneee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle tabi ama ben o lucy'i çok merak ediyodum vasat bişey miymiiiş :/
      Yaz ama unutma annaştık mı ;)
      Hıhı mp3 şeysi var ya o kaldırılmadığı sürece gelmiyo o :)

      Sil
    2. Lucy'me laf yokk !! (yazar burada kızıyo :D ) Şeymacığım, sözlüklerde takılan ve kuzeninin sünnetini videoya çekmekten aciz bazı ergenler her şey gibi ona da laf etmeye çalışmış işte, boşver.. Deeptone'un dediği gibi "iyi" işte, güzel yani.. :)
      Deeptone, Lusiciğimi güzel yaz lutfen bak gelirim İslambol'a hıı :D

      Sil
    3. Bende sevdim :))
      Sıra sende Deep kabul et güzeldi işteee :D

      Sil
    4. ay güzeldi ki zaten iyi işte güzel yani. aksiyon kısmısı da iyiydi. biraz felsefe de vardı. hayatla bir olmak. iyidi tabii. sıkarlet de iyiydi. hepsi iyi. 4 üzerinden 3 vercem. iyibişi bu :)

      Sil
    5. Deep sende okuldaki hocalar gibisin tek harf için 99 verirler ya :))

      Sil
  21. Geçmiş yazıları bırakıp önündeki yazılara bak onlar o zamanda belli değerleri olan yazılardı, sen şuanda burdasın ve şuanda olan yazılara bak yorma kendini... :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorulmam ki :)
      Tek sorun hala üşengeçliğimi üstümden atamamış olmam :D

      Sil
  22. Twittera bilem sana mesaj attım. Şu, twitteri bir türlü çözemediğimden bana cevap yazdın mı bilmiyorum. Yayını gördüm rahatladım. Öpüyorum.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama hiç mesaj gelmedi ki bana yazmaz olur muyum yoksa :)
      Cansın ama kocaman öpüyorum kii :*

      Sil
  23. Bir yandan ara vermen iyi olmus zihninin temizlenmesi dinlenmesi açısından;) amaa cook özledim o da ayri bir durum. Cana yakin fistik cok yorma kendini♥kocamaaan optum kiiii;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kirlendi mi temizlendi mi bilemedim ki :D
      Bende yoksa bu üşengeçliğimle döner miydim :))
      Bende en kocamanından :*

      Sil
  24. Hoşgeldin ve bence de gitme. Hem ara falanda ne. Özlemiyor musun hiç?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk canım benim :)
      İlk tatile giderken yapamam bakarım yine dedim sonra bi baktım alıştım tembelliğe :D
      Yapmamak lazımmış ;)

      Sil
  25. Hoşgeldin diyelim o zaman :)) bence de sen bu kadar ara vermemelisin. Hergün ilgilendikten sonra birden bırakıp dönmek zor olur tahminen. Sanırım yani. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk o zaman :)
      Zor zor hemde çok :))
      Ara vermek yok birde üşengeçliğim geçse :))

      Sil
  26. O zaman tekrar hoş geldin der ve şu Subliminal yazısını okumaya akarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeter der gibi olmuş :)
      İlk ve son konuk yazarım oldu benimde :)

      Sil
    2. Yeter der gibi ne yahu ne alaka? Subliminal bir mesaj mı yolluyorsun yoksa beynime :)

      Sil
    3. Şaka yaptım ya :D
      Hiç yapar mıyım ben öyle bişey :p

      Sil
  27. Yahu seni özledik biz tatlı tatlı konuşmanı eğlenceli yazılarını.
    Okursun hepsini kitap okuyor gibi ne olacak :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bitanesin sen valla bak :))
      Öyle yapıyorum yavaş yavaş sindire sindire :D :D

      Sil
  28. Yarım yarım uğradın haa?:) sevdim bunu,ilerde bende öyle yapıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu yazarken bende o ne demekse artık demiştim :D

      Sil
  29. Şu an aynı duyguları yaşıyorum seninle.O kadar çok yazı birikti ki nereden kimden başlayacağımı şaşırdım.Bir de kendimi suçlu hissediyorum :D
    Ama herkese yarım yarım da olsa uğrayacağım mutlaka. Aynı düzeni yakalamalıyım :)
    Benim hiç sohbet kutum olmadı valla ben kaldırmadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım sana tavsiyem aman diyeyim birden hepsine yetişmeye çalışma yavaş yavaş devam et yoksa hepsi birbirine karışıyo :)
      Düzenim hala oturmadı benim ya şu üşengeçlik sağolsun 1 gün sonra okuyorum yeni yayınları :/
      Ben geldiğimde bi tek benim ki kalmıştı çok yazan olmayınca kaldırmışlar :)

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...