30 Mayıs 2015 Cumartesi

BİR DİZİ ÖNERİSİ→THE 100

Fotoğraf için tık tık

97 yıl önce bütün insanların öldürülüp Dünya'yı radyasyonla bırakan nükleer bir patlama olur.
Kurtulan insanlar da vardır.

12 ülke bir araya gelip uzay üstlerinin birleştirilmesiyle,
kurtulan insanlar burada yaşamaya başlarlar.
Yıllar içinde bu uzay üstünde 3 nesil yetişir.
Ve kaynakları tükenme noktasına geldiğinde Dünya'ya dönmek akıllarına gelir.
Fakat hala Dünya'nın yaşanılabilir bir yer olduğunu bilmiyorlardır.
 Öğrenmek için 100 genç mahkumu Dünya'ya gönderirler.

Fotoğraf için tık tık

Eveeet dizimiz böyle başlıyor.
Eğer sizde benim gibi bilim kurgu ve fantastik film sevenlerdenseniz mutlaka bir izleyin derim :)
Tabi yine kısa bir yorumla sıyrılmamak için ufak bir ayrıntı daha :)
Her dizide olduğu gibi bunda da aşk işleri var tabi :)
Yeter bu kadar yorum :D
Şaka bir yana gerçekten çok güzel bir dizi ve 2. sezonunda konu daha farklı yerlere geliyor.


-OYUNCULAR-

Eliza Taylor - Clarke
Kız Turco - Abby
Thomas Mcdonell - Finn
Marie Avgeropoulos-Octavia
Bobby Morley - Bellamy Blake
Christopher Larkin - Monty
Deon Bostick - Jasper
Isaiah Washington - Chancellor Jaha


Fragmanda burada ;)


  




2 yorum:

  1. hımmmm bu izlenir bakalım yaza dizi lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu diziyi gerçekten çok seviyorum ben :)
      İlk sezon hatta ilk bölümden başlamıştım diziye:)
      Yazmak bu zamana kaldı ama ;)

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...