3 Haziran 2015 Çarşamba

İZLEDİM → FOREVER

Fotoğraf için tık tık


-KONUSU-

Dizimizin başrol oyuncusu yani dizideki ismiyle Henry Morgan çok iyi bir doktor olmasına rağmen hayatını adli tıp uzmanı olarak devam ettirmektedir.
Aslında bunun sebebi onun en büyük sırrıdır.
Bu sır ise kendi ölümsüzlüğünü sonlandırmaktır.

Fotoğraf için tık tık

Dizimiz fantastik-polisiye bir dizi diyebilirim.
Henry o kadar bilgi dolu ki onu izlemek , günümüze ayak uyduramayışını görmek pek bir eğlenceli oluyor :)
Tabi olgun ve güzel dedektifimiz Jo Martinez'e yardımları sayesinde olaylar çözülüyor.
Henüz öyle bir durum dile getirilmese de ikili arasında aşk olacağını 
düşünmemek zaten mümkün değil :D


-OYUNCULAR-

♠ Henry Morgan - Ioan Gruffudd

Fotoğraf için tık tık

♠ Jo Martinez - Alana De La Garza

Fotoğraf için tık tık

♠ Lucas Wahl - Joel David Moore

Fotoğraf için tık tık

♠ Abe - Judd Hirsch

Fotoğraf için tık tık

♠ Joanna Reece - Lorraine Toussaint

Fotoğraf için tık tık

-İYİ SEYİRLER ;) -

DİP NOT:

Dizi 2. sezon iptal kararı almış aklınızda bulunsun :(

11 yorum:

  1. Hoş geldin Şeyma :)) Fantastik polisiye tam benlik diyordum ki son notu gördüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum canım benim :))
      Gerçekten keyifle izlenecek bi diziydi ve izlenme oranları da düşük değildi yazık ettiler diziye ama olsun ;)

      Sil
  2. Sezon sonu zaten dizi sonu gibiydi, şüphelenmiştim:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama jo öğrendikten sonra daha güzel olacaktııı :)
      Gerçekten şok oldum ben ama ya neyse olmuşla ölmüşe çare yok di mi :)

      Sil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrah beni biliyosun dizi söz konusu olunca kendimi azıcık aşıyorum :D
      Günde 24 bölüm 40 dklık dizi izlemişliğim var :)
      Kore dizilerini 1 günde bitirdiğimde oluyo yani 2-3 tanesini bitirmedim heralde :D
      Sağolasın efendim özlemişim valla sohbetini :)

      Sil
    2. Emraaah özür dilerim yaa telefondan yanlışlıkla yorumunu sildim ;(

      Sil
  4. true detective güzel mi pekiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet :)
      Onu da bi ara yazayım tarçınlı şekerim ;)

      Sil
  5. bak blogumda sağda daha yeni açtım yaaa, bi hafta olduu, web sitesi, tivitır insta feys pinterest filan doldurcam içini artık zamanlaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi sınavlara geldim yaa ondan telefondan bakabiliyorum :)
      Siteni biliyorum baktım ona ama sosyal medya açtığını görmemiştim.
      İyi oldu öğrendiğim ;)

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...