27 Kasım 2022 Pazar

OKUDUM => Hayat Kaybettiğin Yerden Başlat

 



Kitap okumayalı uzun zaman olmuştu. Odaklanma sorunumu bu kitapla aştığıma çok sevindim. Yaşanılanlardan sonra fazlasıyla uzaklaşmıştım her şeyden.. Sonra uzun zamandır gitmediğim yerlere gitmeye başladım. İçimden sen yaşıyorsun Şeyma diyerek.. Ayaklarım beni D&R’a sürükledi. Sonra bu kitap çıktı karşıma kendine gelmen lazım der gibi.. Normalde pek popüler kitapları seçmem ama şuanki olduğum ruh halime iyi gelen bir kitap oldu. 


Yaşadığımız her gün bir umut olduğunu tekrar hatırlattı. 


Kendinize değer vermeniz gerektiğini de hatırlatan bir kitap.



Kitaptan bazı sayfalarla başabaş bırakıyorum sizi.. 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...