19 Mayıs 2014 Pazartesi

19 MAYIS ATATÜRK'Ü ANMA, GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI KUTLU OLSUN


22 yorum:

  1. Hepimizin 19 mayıs gençlik bayramı kutlu olsun canım..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım benim hepimizin kutlu olsun

    YanıtlaSil
  3. Bizi biz yapan önemli günler anilmali,unutulmamali.

    Senliklerle kutlanamasa da ,Türk milletinin genclik bayrami kutlu olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle sana katılıyorum canım acının üstüne şenlik olmaz.
      Ama unutmak asla olmaz..

      Sil
  4. Buruk bir 19 Mayıs günü... Tüm ülkemizin bayramı kurlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım..
      Ama bu özel günü unutmak bize yakışmaz ;)

      Sil
  5. Bu tarihin gerçek anlam ve önemi bilsek şu an ki sosyal durumumuz böyle olmazdı...Her şeyin hayırlısı...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi herşeyin hayırlısı..
      Sevgilerimle

      Sil
  6. Kurtuluş savaşımızın başladığı gün en sevdiğim gün kutlu olsun canım

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Hepimizin 19 mayısı kutlu olsun efendim.

    YanıtlaSil
  9. Şeymacım bende senin ve tüm gençlerin gençlik ve spor bayramınızı kutluyorum:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam benim hepimizin bayramı kutlu olsun :)
      Öpüyorum seni çoook :*

      Sil
  10. bu bayramda sehitlerimizi saygiyla aniyoruz

    YanıtlaSil
  11. eveeet hep kutlu olsuun :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...