5 Mayıs 2014 Pazartesi

♥ SADE VE DERİN ♥

Sonunda kavuştum kitabıma :)
Biraz zor olsa da sonunda geldi. 
Neyse lafı fazla uzatıp kitabı gölgelemek istemiyorum.
Zaten gölgeleyemez de! 
Amaan çok dırdır ettim. 
Başlıyorum :)


Bu gördüğünüz kitap Deep'in :) 
Yani Sade ve Derin blogunun sahibinin :) 
Kendisi pek bir sabırlı, komik,
anlayışlı, zeki, kültürlü,... saymakla
 bitmez ki :))


Öncelikle kitabı yavaş yavaş sakin kafayla okumak istedim.
 Yoksa bir çırpıda okuyabileceğiniz
 bir kitap. 
Ama ben öyle okumak istedim. 
Çünkü biliyordum ki Deep her yazısında bir ders verecekti bana; öyle de oldu. 
Kitabı okudukça Deep'i daha da çok 
merak ettim.
( Kaç yaşında ki ? Acaba çok mu yaşlı ? :) gibi sorular )
Deep alınma tamam mı ? ;)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kitap içinse şunu içtenlikle söyleyebilirim;
Kendinizi her fırsatta sorgulayacağınız
 bir kitap! 
Örneğin ben ; " Ben şimdiye kadar gerçekten aşık oldum mu?- Ben çok sığ bir insan mıyım?- Ben gerçekten kötü biri miyim? " gibi binlerce soru 
uçuştu aklımdan.
Sanki Deep sizi içten içe sorguladığınız kendinizle başbaşa bırakıyor. 
Okurken verdiği örneklerde de imzasını atmış sanki :) 
Bu beni çook mutlu etti.

Şimdi kitaptan birkaç yazının fotoğrafını paylaşıp gidiyorum :)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Evet bunu okurken yuh!
 demiş olabilirim :)
Yani bu kitabı okuduğunuzda eminim ki sizde hayatınızdan kesitler bulacağınıza eminim :)



Kitabı okumaya başladığımda yazacağım yerlere not kağıtlarıyla işaretlemiştim. Baktım iki sayfa aralıklarla not kağıdı yerleştirince kitabı alenen yayınlamış olucaktım :)
Bende kitabı kendime sakladım.



Son olarak YIRTILIRCASINA yazısına da bayıldım. 
Ve Deep, öyle bir kitap yazmışsın ki bir daha kimse aynı kalmayacak :)
Ne diyeyim her biri ayrı güzel..


Tekrar tekrar okuyabileceğiniz bu kitabı almak isterseniz buyrun :









59 yorum:

  1. Ben de aldım bu kitabı, okuyamadım henüz. Daha çok meraklandırdın beni şimdi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok seveceğine eminim :))
      Düşündüren çook güzel bir kitap :)
      Hadi sende başla ;)

      Sil
  2. canımm çok güzel anlatmışsınn :)
    ben de sindire sindire okuyorum :)
    insanı silkeleyen ve hafifleten bir yaşam kılavuzu herkes okumalıı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavim kendine gelmek için tekrar tekrar okunacak bi kitap gerçekten :)
      Kesinlikle herkes okumalı :)
      Kocaman kocaman öpüyorum :*

      Sil
  3. Sanırım, bu kitap için okuduğum en güzel yorum bu oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederim :)
      Güzel anlatabildiysem ne mutlu bana :)
      Çok çok öpüyorum :*

      Sil
  4. Kitabın derinliklerine dalmak eşsiz bir duygu, sizde aynen onu yapmışsınız, gün gelir nasip olursa okumak isteyeceğim bir kitap.... Bu yazında karikatür kullanmamışsınız o dikkat çekiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın kendini kandırıp söylediği yalanları yüzüne vuran bir kitap ..
      Okursanız sizinde görüşünüzü almak isterim.
      Ön planda olan kitap ben olmasam da olur bu yazı da :))
      Çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  5. ben de merak ettim şimdi bu kitabı, arkadaşın deep tone için bol satışlar da diliyorum, sevgilerimle Şeyma'cığım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam benim okursan fikrini paylaşmanı çok isterim :)
      Deep için çok teşekkür ederim :)
      Öpüyorum seni ablam :*

      Sil
  6. Merak ettim doğrusu, listeme ekledim :)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Bende merak ettim bak şimdi. Listeye ekledim bende :D

    YanıtlaSil
  9. bende okuycam ama şimcik değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen işlerini bi hallrt okuyacağına eminim ki zaten :))

      Sil
  10. Bu paylaşım kitabı tanımamız için çok iyi olmuş Şeyma, çok güzel yerler seçmişsin alıntılamak için, merak ettim iyice, en kısa zamanda okumam lazım sanırım :)
    deep' in de kalemine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim :)
      Seveceğine eminim :)
      Seninde varlığına sağlık :)
      Kocaman kocaman öpüyorum :*

      Sil
  11. Şeyma, kavuşmuşsun sonunda Sade ve Derin'e. Çok sevindim. :)

    Ben de birkaç ay önce okudum Deep'in kitabını ve çok beğendim. :)

    Çok güzel anlatmışsın ki. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzelliğim zor oldu ama kavuştum ;)

      Seveceğimiz tarzda yazıyo gerçekten :)

      Çok teşekkür ederim öpüyorum seni :*

      Sil
  12. Okumam gereken kitaplara ekledim..:)Tşkler şeymacım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım benim :)
      Seversin inşallah ;)

      Sil
  13. ay sen bu kitabi daha yeni mi okuduuunnn :):)
    begendin demek :)
    hihi..
    iyi inceleme de olmuş sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet :))
      Tişkür ederim inyaa ;)
      Mutlu muymuş inya :))

      Sil
  14. Biri bu kitabi alip bana göndersin ayol. Hatta Deep gönderse imzali ne güzel olar da yüzsüzlük benim de yaptigim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa Almanya'ya satış yok muydu :(
      Alır gönderirim ki ama Deep imzalı olmaz :))
      Deep'e sormak lazım aslında ;)
      Ne yüzsüzlüğü canım benim ya :*

      Sil
  15. Ya bende kavuştum kitabımaa! Yavaş yavaş sindire sindire okuyorum çok muhteşem gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol bol ders çıkaracağımız bi kitap özellikle bize :))
      Senin yorumunu da şimdiden merak ettim :)

      Sil
  16. ne tatliş yazmışsın yine. yırtılırcasına, en sevdiğim yazım ya :) bi de en sondaki sahildeki konserve açacağı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay gerçekten mi :))
      Her biri benim canlarım ama yırtılırcasına da bi ayrı :))
      Tekrar tekrar okurum ki kendine gel demişsin çaktırmadan :))

      Sil
  17. bilokuma bu hoş yazının linkisini koycem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendin mi :))
      Koy tabisi beğenmene çok sevindim. Ama bu kitabı kim anlatsa böyle bişey çıkar ki ortaya :))

      Sil
  18. ooof offfff,ama herkeşler okumuş kitabı,ama ben hala kitap kapağına bilem dokunamadım :( ağlamak istiyorum sayın izleyiciler
    neeerden buldun cimcimeeee ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapçıya gitme bence onlar beni 1 ay beklettiler gelmeyince idefix ten sipariş verdim hemen geldi :))
      Ama çok seveceksin eminim :)
      canıııım öperim seni kocaman :*

      Sil
  19. Merak uyandırdı kitap bende :)
    "Uykusuzlukta çok uyumakta depresyon belirtisi zaten "
    Bu cümlede bi tebessüm oluştu aklıma doktorla aramda geçen bir dialog geldi:)
    Ben: çalışmıyorum yorucu iş yapmıyorum erkende yatsam uykusuzum, çok uyusam yıne uykusuzum hissiz gibi dolanıyorum.Acaba kansızlık mı var kanıma baksak...
    Doktor: (kısa bir sessizlikten sonra) depresyondasın hiç bir şeyin yok...
    Ben: Ama kanıma baksaydık yada başka bir şeye belki hastayım.
    Doktor : tamam.Bu tahlilleri yaptır.
    2 saat sonra ben yine doktorun yanındayım...
    Doktor: kan değerleri normal ...
    Ben: sonuç...
    Doktor: Depresyondasın demiştim....
    Ben : Ama ben mutluyum...
    Doktor: Dediğimden bir adım geri atmıyorum...
    Ve evin yolunu tuttum..

    Gerçekten mutlu olduğumuza inanıp kendimizi mi kandırıyoruz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heey meraba. bakın mutluluk ve huzur farklı şeyler ki. istediğimiz şeyleri yaparız ve mutlu oluruz. ama bize gerekli olan huzurdur. hissiz gibi dolanmak, hep uyumak istemek, bunların üzerinde durmalı tabii ki. bi şeyler var demek ki yaaa noksan veya tedirginlik veren. ama bunun farkında olmayız ki. oturup düşünmek ve iyi bi temizlik yapmak gerekiyo kiii. limonlu kek bayılırım bu aradaa :)

      Sil
    2. Gerçekten kandırıyoruz kendimizi çünkü baş edemeyeceğimiz sorunlardan kaçmak daha kolay geliyo :)
      Gülüyoruz da neye güldüğümüzü biliyor muyuz?
      Orası muamma :)
      Seversin umarım kitabı hayata dair herkese dair iz var kitapta :)

      Sil
    3. Limonlu keki kim sevmez ki :)
      Mutlulukla huzuru aynı şey olarak gördüm bu zamana kadar yanılmışım :)
      Ama şimdi anlıyorum ki insanın en çok huzura ihtiyacı varmış :)
      Durup hayatı gözden geçirme noktasındayım ki eksiklerimi doğrularımı ayırıp yola devam edeyim . Herkesin huzuru bulması dileğiyle ... :)

      Sil
  20. linkisini koydum biloka hee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Deep gerçekten sevdin mi yazdıklarımı :)
      Havalara uçup geliyorum :))

      Sil
    2. uçmaaa düşünce kötü oluyoooo :) fotoya tıklayınca yazın geliyo beeee :)

      Sil
    3. Gördüm çok utandım :P
      Deep ben sana yorum yazarken sen bana yazmışsın :))

      Sil
  21. limonlu kek.

    heey bakın ama ben burda size yorum yaparken siz de bloguma gelmişsiniz. ne tesadüf ama çok sevindim. hoşgeldiniz. ben bloglara üye olmadan okuyorum. size de gelirim ki zaten. geldim de ama yorum yapamadım blogunuza. yorum kutusu değişik. yapamıyorum o yüzden. değiştirirseniz yapabilirim kiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değiştirmeyi denicem şimdi ama nasıl olcak ki bakalım :)

      Sil
  22. heeey şeymoş, limonlu keke söleyiver bak burdan yazdım ona. hani belki görmezse diyeee haber versene bir araa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki şeker giderim :)

      Sil
    2. Deep yazdım biraz karışık yazdım ama olmuştur umarım :P
      Google+ hesabın olmadığından yorum yapamamışsın sen :)

      Sil
    3. Düzelttim canım sağol ilgin için düzeltince yorumlar gitti ama :)

      Sil
    4. Sevindim canım benim :)
      Yorumlar google+ da kalmıştır ya bak ona üzüldüm :(

      Sil
  23. ahu mimlediğini sölemedi ki bana, görmemişim gideyim ben deee, senden öğrendiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogları düzenli okuyunca görünüyor min. Herkese tek tek gidip mimledim seni demedim bu sefer.

      Sil
    2. :) bloglara üye olmadan okuyorum hi biliyosun bak ana sayfamda profilimde bile yazıyo. bak vardı ya bikaç gün önceki blognot yazım. senden de söz ettiğim. o yazımda dedim ya, bikaç hafta okuyamadım blog. çok sık yazı yazdığım ve günde yaklaşık 100 yorum yanıtladığım için. günde 1.5 saat yazıp yorum yanıtlıyorum. zaman bulunca da blog okumaya çıkıyorum. hergün yazılarını okumam gereken en az 500 arkadaşım var ki. yetişmeye çalışıyom işte. aqma yetişemediğim de oluyor. yani bazen kaçırabiliyorum. o nedenle, son iki yazıma gelen arkadaşlarıma gidiyorum. yoksa yetişemem işteee. neyse işte şeyma söledi. ben de yapıcim ki zaten mimi yarın filaan :) mimi göremediğim için ben senden özür dilerim ki ahu yaaa ama.

      Sil
  24. tanımak konuşmak ısterım

    YanıtlaSil
  25. Okumak mı tabi ki listeme aldım :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...