20 Mayıs 2014 Salı

▶KEŞKE HİÇ 30 OLMASAM ◀

Bizim neşe yumayığımız İnya 
30 yaş sendromuyla boğuşunca 
merak etmiş;

"30 yaşına geçenler neler yapmış,
geçmeyenlerse ( ki bu ben oluyorum ) hayalini anlatsın ." demiş.
Dikkat mimdir aynı zamanda !

İnya der de yapılmaz mı :)



Eveeet bakalım ne gibi düşüncelerim varmış :)



★ Okuldan çoktaaaan mezun olmuşum mesela



★ Düzgün bir işte yıllardır çalışıyor da olabilirim



★ Artık çevremde kötü kalpli insanlar olmasa süper olurdu



★ Alışveriş manyaklığım biraz azalsa süper olurdu :)
Yook ya vazgeçtim mutluyum böyle ;)



★ İnsanlar beni gördüğünde "ne suratsız" demeselerdi de olurdu yani..


★ Hayatın, sevdiklerimin kıymetini kaybetmeden anlamaya başlasam ne güzel olurdu..



★ Saçlarımı istediğim bütün renklere boyayıp, artık bir renkte sabit kalabilsem harika olurdu :)



★ Mutlu olmayı bilen bir insan olabilirdim. Yani heralde..



★ Öldüysem de güzel hatırlanmak isterdim.

★ 30 yaşında belki yaş kompleksine girebilirim:)
 Ama kırışıklarımla mutlu olurdum. Çünkü biliyorum ki her
kırışıklık bir acının, bir yorgunlığun anısıydı bana...



-NOT-
Belki bu yazdıklarım hayal olmadı;
ama ben hayalle olan bağımı
koparalı çoook oldu zaten ;)


Sahi sizin 30 yaş hayalleriniz/
30 yaşına kadar yaptıklarınız neler?

56 yorum:

  1. Ben 32 oldum bile:-) Ama hala 17 yaşında hissediyorum. Ilk kinder sürpriz yumurtamı nasıl büyük heyecanla açtıysam o günkü heyecanim bugün alacağım yumurta için de geçerli.
    Çocukluğumu besliyorum sadece:-) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli :)
      Benim için büyüdüğümü kabul etmek kadar korkunç bişey yok :))
      Umarım bende sizin gibi olurum :))

      Sil
  2. Bir sene öncesinde şu hayallerim vardır; arabam olsun, evim olsun, parası çok olan bir işe başlayayım...Ama şimdi farkettim ki isteklerim hep dünya malıymış, şimdi çok şükür ahirette hesabını vereceğim şeyleri istiyorum...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya hani illaki hayatını sürdürmen için gerek olanlar var. Ama bunlar okulun ve işin olduktan sonra gelir.
      En güzelini yapıyorsun şimdi :)
      Sevgilerimle

      Sil
  3. Kalplerini temizlerim artık. :))
    Hayallerini koparmasalardı keşke senden kötü kalpli insanlar.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke öyle olsa di mi ama :))
      Hayallerimin sonunu kötü yapmasam belki hayal kurardım ama yok hep kötü bitiriyorum :)

      Sil
  4. Daha 30 olmadıgım için::))Ruh halim nasıl olur bilemeyeceğim tatlım...:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım 30 yaşında hala aynı ruh halinde oluruz canım benim :))

      Sil
  5. büyümeye çalışıyorum galiba 30 yaşına gelince büyürüm :))

    YanıtlaSil
  6. -5 ' deyim şuanda ve sanırım kalkınma planımı yapmam gerekiyor :)

    30'dan önce gezmem gerek benim bir kere deli gibi yurt dışına gidip gezmem kaybolmam sonra bir şekilde yolumu bulmam gerek.. bu olmadan OTUZ olamam :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. -8 de benim ki bakalım düşündüklerimizi hayata geçirebilecek miyiz :)
      Üzülme ya biz yine aynı oluruz ki ;)

      Sil
  7. 30 yaş hayali mii??hımm biraz ürkünç geliyo bana 30 lu yaşlar nedense ama işten güçten ziyade sanırım anne olmuş olmayı dilerim ben :) çünkü şu an kariyer diye iş hayatının ve eğitimlerin boğucuyla geçen bir yaşantım var...İki çocuk ve mutlu bir aile en yakışanı bu olur 30 lu yaşlarıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çocuklardan ve evlilikten korkanlardanım :)
      Ama okurken güzel geldi de gerçek olsa kaçarım heralde :))

      Sil
  8. 28 yaşındayım şu an 30 a pek bir şey kalmamış :) 2 mühendislik fakültesi bitirdim, şimdi yüksek lisansımı bitiriyorum, evleneli neredeyse 3 yıl olmuş artık 30 a girmeden bir bebek şart olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boncuk gözlüm senin gibi güzel bi minnoş ne güzel olur gerçekten :))
      Sen zaten herşeyi hakkıyla yapmışsın :)
      Kocaman öpüyorum seni :*

      Sil
  9. Çok hoş bir yazı olmuş Şeyma'cığım, bu arada sana suratsız diyen biri mi var kız? Gelir o kimse, saçını başını yolarım haaa! Bak getirmesinler beni oraya!:)))) dur bakalım 30 yaş ölmek mölmek umarım 90'ında bile sağlıklı ve neşeli mutlu olursun:)
    öptüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam canımsın ya :)
      Biraz yabani olabiliyorum ondan genelde öyle diyolar :))
      Böyle geleceğe dair hiö nasıl olduğumu gözümde canlandıramıyorum belki de ondan ölürsem diyorumdur :)
      Sağlık, mutlu ve huzurlu günlerin hiiiç eksik olmasın ablam :*

      Sil
  10. Daha var 30'uma ama çok korkuyorum O sendromu çok ağır yaşayacağım sanırım çünkü ennnn korktuğum şey yaşlanmak '-'

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende benim gibisin ama benimki yaşlanmak değil sorumluluk sahibi olmak :))
      Amaan boşver daha çok var :)

      Sil
  11. Çok sevdim hahaaa yapıcam bir ara :)

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel bir yazı bu böyle :)
    Hayaller bitmez her sene yenileri eklenir ve katlanarak büyür. Yaş oldu 31 hayallerimle yaşım yarışıyor gibi hissediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiiiin :))
      Hayal kurmak iyi değil yapabileceklerimi düşünüyorum sadece..
      Ama tabiki senin yaptığın daha güzel :)

      Sil
  13. Galiba 30 yaşına kadar şu üniversiteyi bitirebilirim. Askerliği yapmış da olabilirim . Evlenmiş'de olabilirim. Bir çok şey olabilir yahu . Hatta saçma sapan bir şekilde ölmüş bile olabilirim. Artık yaşayarak göreceğiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo senin askerlik, evlilik var daha benimki kısa öz :))
      Tabi öyle efendim ama uzuuun ve mutlu bir ömrün olur inşallah :)

      Sil
  14. Ay ben bunu hiç düşünmemiştim işte 30 yaaaş o zamanlar yine ailenin en küçük kızı olamıycaksaam ne anlamı var hayatın :d

    Şaka bir yana zamanın geçmesi yaşlanmak umrumda değil ama ben otuz oldufumda annemde yaşlanmış olur beni korkutan kısım burası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 30 yaş korkunç ya büyümesek olmuyo sanki :D

      Pinkim aynı düşüncedeyiz bir de bizim 10 yıl sonra doğduğumuzu hesaba katınca annemin yaşını hesaplayınca afakanlar basıyo beni ..

      Belki zaman durabilir olamaz mı olabilir :D

      Sil
    2. sorma sorma kendi yaşıma değilde anneminkine üzülüyorum ya bide ablam var abimde var of :D

      Sil
    3. Onlar sabit kalsa biz büyüsek yine neyse :))
      İyiki ablam benden sadece 1 yaş büyük :)
      Ama karşında abisi olmadını çoook isteyen bi deli var :))

      Sil
  15. Şeymacım yine samimi ve sıcacık bir yazı olmuş...Hehe ben hiç hatırlamıyom ki çok uzun zaman oldu 30u geçeli:))))Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay gerçekten mi :)
      Ben seni en fazla 28 sanıyodum o da taş çatlasa :)
      Çook teşekkür ederim canımsın :*

      Sil
  16. şeyma ya insan bi haber verir dimi ama. inyaminin dozunu fazla mi kacirdin sennn??
    amaaan ne kadar fazla kacirirsan kacir hep işe yariyo hahahaha

    sevdim ben bunuu :):)
    yapmak zorunda degildin ama cok sevdim bunu ben hehehehe..
    hipnoz felan demişsin ya benim blogta perşembe gircem tekrar. Karar verdim. ama sonu ne olur bilmem. Ay bi de şey var yaa oyle hipnoz korkutucu felan dedin ya. Urktum birden hee..
    ama olsun, korkmak yok. Deli cesareti bwnim ki de işte
    :):):):):):):):):):):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar hep inyaminden :D
      Ay ben iyice balık hafızalı olmaya başladım ya :))

      Sen dersin de yapılmaz mı hiç deli :))
      İnya boşver bak yaptırma ya hem tırs zaten yoksa bütün psikologlar hipnoz yapardı di mi ?
      Deli cesareti deme ya yaptırma işte ..
      Hangimiz iyiyiz ki gerçekten çok kötü şeyler yaşamadık mı ?
      Ama onlar öyle silip atılmaz bak kızarım sana ;)
      Söz ver bakalım şimdi yaptırmak yok ?

      Sil
  17. Tek hayalim: pişman olmayacağım bir hayat yaşamak. 30 öncesi de, -Allah ömür verirse- 30 sonrası da (:
    Bitstrips resimlerine bayıldım yine Şeyma'cım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak en güzel dilek bu kesinlikle :)
      Sende yapsanaaaa ;)
      Öperim kocaman ;*

      Sil
  18. hayallerini yıkmamalısın şeymacımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavim benim yalan söyleyemem ki ben sana :))
      Denerim ama söz :)
      Öpüyorum seni çok :*

      Sil
  19. Daha 5 yılım var bu özel yaşa..şimdiye kadar üniversitemi bitirmiş, 2 yıldır düzgün bir işte çalışıyorum ve nişanlıyım..O zamana kadar 1 adet yüksek lisans hayalim,bir adet evlilik ve 1 çocuk hayalim mevcut..Ama şu kesin şimdiki gibi ne ruhum ne de yüzüm kalacak..Daha olgun ama daha güzel olacağım, 30 yaş özeldir bir bayan için bence..Ve tadını çıkarmak gerekir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo tatlım benim senin herşey tam yolunda hiç de bozulmasın :)
      Bütün dileklerin gerçek olur umarım ;)
      Ben o evlilik kısmı hariç hepsini yapabilirim belki yaparım heralde :)
      Öpüyorum seni çok çok :*

      Sil
  20. sen mi suratsızsın inanmam :D

    30 sadece bir sayı bence insanlar çok fazla takılıyor sayılara :)
    kaç yaşında hissetmek istiyorsan o yaşındasın var say.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiklerimin yanında çocuk gibiyim ama tanımadığım insanların yanında yabanileşiyorum :D
      Sanki dünya üzerime yıkılmış gibi :))

      Bak büyüdüğümde de sorucam sana umarım o sendroma girmem :))
      Gerçi ben büyümüştüm di mi yaaa :D

      Sil
  21. Rakamlarla değerlendirmek yanlış işin özünde. Hâlâ kar yağdığı gün heyecanla bir poşet alıp hemen en uygun rampayı arıyor musunuz? Benim bilyelerim var mesela öyle çocukluk bilyeleri falan değil geçen gün aldım. :) İlla rakamlar önemliyse benimde otuzuma az kalmış yok değilse otuzlu yaşlarında 3 adam geçen öyle bir bilye oynadık ki anlatamam. :) Ciddiyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte sorun orda bazen içimde 80 yaşında bir kadın varmış gibiyim.
      Ve hiç bişey beni mutlu etmiyor..
      O yüzden de sayılar büyüdükçe daha çok korkuyorum haliyle :)

      Sil
  22. allam yerler senin cevaplarını :)

    YanıtlaSil
  23. 30 yasinda daha olmadim 30 yasi icin bi hayalim yok 30 yasina kadar bi bokta yapmiycam bu gidisle :D

    YanıtlaSil
  24. canım siz hiç mimini yaptımm :)

    YanıtlaSil
  25. Haha, Şeyma olsun ama iyidir her yaşın ayrı güzelliği yok mudur?

    Gerçi 30'u bilemem daha çoook var... :)

    Yeni seriye bekliyorum bu arada, sevgiler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşlanınca görüşürüz :))
      Cansın ya teşekkürler haber verdiğin için :)

      Sil
  26. Ne güzel yazmışsın. Umarım gerçekten mutlu olur tüm istediklerine sahip olursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel kalbin var ki senin :)
      Senin daha güzel çok mutlu hayatın olsun :*

      Sil
  27. 16'larımdayken "18 olayım görün neler yapacam" diye geziniyordum ortada. 18'in üstünü gani gani katladım ama bir cacık olmadı :D

    Şu an görünüş olarak fazlasını göstersem de 20'li yaşlarımın son demini yaşıyorum aslında :D Beni de almış bir 30 yaş sendromu. Ama hayalimde 30 yaşıma çıtır bir görünüm ile girmek var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç büyümek istemedim. Ama istesen de istemesen de yıllar geçiyor :))
      30 yaşında çıtır olacağına hiç şüphem yok ki zaten :))
      Sayılar korkutuyor bizi ah bu sayılar :D

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...