29 Mayıs 2014 Perşembe

→ ANNELERDE YALAN SÖYLER ←

Benim can içim Mavim beni mimlemiş.
En güzel kalpli anneye de beyaz yalanlı mim yakışır di mi :)
♥ Çok teşekkür ederim Mavim ♥



Gelelim mime :)


→ ANNE YALANLARI MİMİ ←

Yalan söylersen ağzından burnundan yılan çıkar.
( Çocuk aklıyla bunun hayali pek hoş olmuyordu tabi :) )




Nereye koyduysan oraya bak :)


Onun içinde tereyağı/yağ yok.
Hıhı kesin öyledir :)




Sana şeker vereceğim :D
( Asla şeker vermek için değildir :) )


♡ Bacağın ağrıyorsa boyun uzuyodur.
Gel gör ki yıllardır bacağım ağrısa da 
1 milim uzamış değilim :D




Kızdığı zamanlar ağladığımda 
"seni ablan sandım" demesi 
ve benim inanmam :))


Doydum diyerek masadan kalktığımızda, karnımıza dokunup hala yer var derdi.
Biz de inanıp biraz daha yerdik :)


Yatarken üstümü açmamam için "ayağını kelebekler yer" derdi.
Bu benim ayak fobimi çok güzel açıklıyor :)
Ve aynı zamanda hala kelebeklerden korkarım :)




Kıyafetlerimiz yıkanıp rengi atınca makina bozuk savunması :))


♡ Karpuz çekirdeğini yutarsan içinde karpuz çıkar :))




Sen davulcunun davulundan çıktın :)
Ki buna da inanıp doğum belgemi buldurmuştum :))


Ve asla dillerinden düşmeyen sözle son veriyorum. 
Ben birşey söylemiyorum :)
( Hıhı tabi canım :D)



→MİMLENENLER←

■ Keyaki'nin Defteri
■ Hazioz
■ Pink Timber
■ Yalnızlar Rıhtımı
■ Yasemin'in Kozmetiği
■ Müptezel
■ D-SHE-CELL
■ Gece Düşerken
■ Dafin Yaprağı


KOLAY GELSİN :)

57 yorum:

  1. Bacağın ağrıyorsa gerçekten boyun uzuyordur şekerim :) Geçenlerde böyle bir muhabbeti başka bir arkadaşımla yapmıştık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzasa seve seve kabullenirim :D
      Uzamıyo sorun orda canım benim :))

      Sil
  2. Kızdığı zamanlar ağladığımda
    "seni ablan sandım" demesi
    ve benim inanmam :)) ahah hahaha hahaha hala gülüyorum süpermiş :))
    mimlediğin içinde teşekkürler tatlım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her defasında inanırdım bi de :))
      Ben teşekkür ederim boncuk gözlüm beni kırmadığın için :*

      Sil
  3. babalarda soyler giz hahahah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya anneler kadar kandırmıyolar :)
      Anneler yemek yememiz için bile yalan söylemek zorunda kalıyolar :)

      Sil
  4. Eskiden tereyağından nefret ederdim ve annem de anneannem de sürekli yemeklerinde tereyağı olmadığını söylerlerdi, ben de yerdim. Sonra da "bak yedin ne oldu?" derlerdi. Neyse ki artık geçti, şimdi kendim kullanıyorum tereyağı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kullanırsam annem demediğini bırakmaz bana :D
      Şaka konusu olurum hep :))

      Sil
  5. Çekirdek ve içinden çıkacak türevi şeyler, bize de çok söylendi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi zeytin içinde derlerdi :))
      Ama karpuz büyük ya çok korkardım ondan :))

      Sil
  6. Hahaha çok eğlenceli :D

    YanıtlaSil
  7. çok eğlenceli olmuş. :)
    Kelebeklerden korkman kötü ama ya. Rengarenk falan. Güzel şeyler. :))
    Mim için teşekkür ederim, aklımda pek bişey yok ama bunlarla alakalı. Söz vermiyim. :)
    Eline sağlık. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten kötü kelebek gördüğümde attığım çığlığı duysan ne kadar kötü olduğunu anlarsın :)
      Bana hiç şeker gelmiyolar :))
      Olsuun yapmasan da olur ki söylemen yeter :))
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Annem bana yalan çok söylemiş ya şimdi anladım :)
    Ama yalanlarına abimi de katmış :))

    ♡ Karpuz çekirdeğini yutarsan içinde karpuz çıkar :))

    Ama bu favorim En kısa zamanda da mim yapılacaktır tatlım teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohoo neler vardır daha aklımıza gelmeyen :))
      Bi düşünsene kocaman bi karpuz büyüyor içinde :D

      Ben teşekkür ederim canım benim beni kırmadığın için ;)

      Sil
  9. Canımm ne güzelsin senn, çokk mutlu oldum şu an :)))
    çiçekler çok güzel, onu düşünen kalbin ne kadar sevilesi, çok teşekkür ediyorum ve seni çok seviyorum :))
    ve cevaplar çok tatlıı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O güzel yüzünü güldürebildiysem ne mutlu bana :))
      Canımsın ki sen benim bende seni çooook seviyorum :))
      Kocamanda öpüyorum :*

      Sil
  10. İlahiii ama çoğunda dehşete düştüm ben inanır mısın, anneler lütfen dikkatli olun çocuklarınıza böyle korkunçlu:)) şeyler söylemeyin mesela yılanlar, kelebekler...ömür boyu unutulmuyor sonra...yapmasınlar:( o minik beyinleri üzmesinler..:(
    sevgilerimle canım, öptüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam bende dehşete düşerdim ki zaten :))
      Yalan söylersem hemen belli ederim o yüzden :))
      Kelebekler ah kelebekler ;)
      10 yıl sonra olunca böyle oluyo heralde :)
      Yapmamak lazım aslında ama işe yaradığı kesin :))
      Bende çok öpüyorum ablam benim :*

      Sil
  11. Benim annem bana hiç yalan söyleyemedi keşke söyleseydi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye kelebeklerden korkmak mı isterdin :D
      İnanılmaz derecede inatçı bir çocuğu olsa söylerdi kesin :))

      Sil
  12. haha harika olmus canim, annen süpermis! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fenaymış di mi :))
      Teşekkürler canım benim :*

      Sil
  13. Anne dediğin hep aynı olay :D sağol tatlım mimlediğin için ;) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen sağol canım benim :))
      Di mi tehditler bile aynı :D

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiin :)
      Yok yok onu demezdi anneannem dermiş :)
      Kendisi kahveyi çok sevdiğinden hiç demedi :)
      Ama dese işe yarardı kararmaktan çok korkarım :))

      Sil
  15. Annelerimiz candırr can....:) Arada tatlı yalanlar olur ama canım:)))
    http://morlumutfak.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak o tatlı yalanlar sayesinde yalan söylediğim an belli ediyorum :))
      Hem olur o kadar biz noluruz kim bilir :))
      Öpüyorum canım benim :*

      Sil
  16. Gelip bakıyorum hemen canım benim :)
    Teşekkürler haber verdiğin için :)

    YanıtlaSil
  17. hah haaaaa bacak uzaması ve davul ha haaa. gerçekten mi ya böle diyodu ha haaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyodu tabi:)
      O diyodu da ben inanıyodum ya işin kötü tarafı o :))
      Şimdiki çocuklar inanır mı :)

      Sil
    2. ay ben de olsam inanırdım kii. annelerin yalan sölüceğini kim tahmin eder kii :)

      Sil
    3. Yalan söylediklerini anlayınca kötü oluyor işte :D

      Sil
  18. Ay yaptım beenn yani yaptık:):) en zorlandığım mimdi bu:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum da geldim :))
      Ne güzel tamamen doğal bi mim olmuş ki :)
      Teşekkür ederim beni kırmadığın için :*

      Sil
  19. Bana ıspanak suyuyla yeşillenmiş pastayı antep fıstıklı diye yedirdiği günden bu yana çok güvenmiyorum şahsen :-D

    YanıtlaSil
  20. Yaa süper olmuş :)
    Benim de ayak fobim var yaa. Nefret ediyorum bu durumdan. Aslında annem bana kelebekler yer gibi birşey de söylemedi :)
    Bana da sanki gece uyurken ayağıma biri dokunacakmış hissi veriyor. O yüzden yaz sıcağında bile sadece ayaklarımı örterek uyuyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ama o his çok kötü ya :))
      Bi de yaz kış çorapsız gezemem ki ben biri ayağımı görmesin yeter :D
      Canım benim güldüysen ne güzel :*

      Sil
  21. ahahaaaa ben de bir anne olarak çok güldüm;)ayrıca ne gülüyorsunuz ki benim çocuğumun da bacakları ağrıyor ve ben de ona bacakların uzuyor diyorum:D sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak o uzayabilir ama genetik de yok ki benim :))
      Ben zaten daha geçen yazımda öğrendim yaşını şimdide kızınla ikinci bi şok içindeyim :D
      En fazla 28 diyodum ki değilmiş meğer :))
      Öpüyorum seni güzel anne :*

      Sil
  22. Makina bozuk yalanına kooptummm çok iyiymiş bende kullanmalıyım :D

    Çook teşekkürler :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyafetlerin rengini attırıyosun yoksaaaa ;)
      Daha ne beyaz yalanlar var aslında :))

      Ben teşekkür ederim pinkim benim :*

      Sil
  23. Yılanlar, kelebekler, davulcu, karpuz ağacı...
    Valla resmen bir masalın içinde gibi hissettim kendimi.
    Ama o yaşlarda çocukların bazı korkutmalardan çok etkilenebileceğini biliyorum.

    *Kimseye söyleme ama benim de oldukça büyük bir yaşa kadar davulcu korkum vardı. Ay Allam, ramazan demek ürperme demekti benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canavar ülkesi gibiydi :)
      Etkisi hala sürüyo gerçekten geçer mi ki :))

      Davulcularda az korkunç değil ki ama :)
      Şşş kimseler duymasın :D

      Sil
  24. Meleğim cevapların ve fotoların yine yakıyor ortalığı bayıldım :D
    Ben de yaptım kuzum ama aklıma gelmedi fazla,beğenirsin inşallah :(
    Öpüyorum çok sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yerim ben seni çok teşekkür ederim canım benim :)
      Sen yaparsın da beğenilmez mi hiç ;)
      Ben seni kocaman öpüyorum :*

      Sil
  25. Evet annelerde yalan söyler. Hatta Bahar'ın taktiğini deneyebilirim "maviye iz süren"
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında mecburda bırakıyoruz bazen :))
      Evet evet onunki daha bi zararsız :))

      Sil
  26. Benim annemin yalan huyu yok ama benim eşyalarımı koyduğu yeri unutmayı çok sever. birde TRT deki annem söyler ben yaparım programını tavsiye ederim çok eğlenceli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımda olsun izleyeyim bi ara teşekkürler :)
      Ve bu arada hoşgeldin :)

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...