23 Mayıs 2014 Cuma

BİRAZ SEVGİ BİRAZ SAYGI!

İnsanlar neden kendi egolarını tatmin etmek için bir başkasını ezerler?



Hepimizin çevresinde vardır böyle insanlar...
Bir markete gidersiniz kasiyeri azarlarlar ya da bir kafeye gidersiniz garsonu azarlarlar....
Yani fırsat buldukları her fırsatta azarlarlar!




Peki neden? 
Karşındaki insanı küçük düşürmek için mi?
Karşısındakini küçük düşürmek nasıl mutlu eder ki bir insanı?
Ben böyle insanı yanımda taşımaktan utanırım!
Bende herkes gibiyim:
Ama biliyorum ki kimse böyle davranılmayı hak etmez!




Bir de özgüven meselesi demezler mi? 
Öyle özgüvendense böyle kalmayı
 tercih ederim!



Mükemmel zannederler kendilerini..
Ve her hatanızla ya da
kusurunuzla alay ederler. 
Ve ben yine susarım.
İnsanların kusuruyla dalga geçilmeyeceğini bilirim!
Hiç kimse mükemmel değildir. 
Kusurlarıyla alay etmekse acınası bir davranıştır!
Ve bu tip insanlar her zaman saygıdan yoksunlardır...



Sevgi ve saygı mefhumu yoktur ki kitaplarında!
Oysa biraz sevgi ve biraz saygıyla kalplerindeki fesatlıklarından arındırabilirler kendilerini...



Unuttuğumuz ve unutmaya 
çalıştığımız ise onların böyle olmayı 
tercih ettikleridir...

101 yorum:

  1. Bu tip insanları buruşturup çöpe atmak gerek. İnsanlığa zararlılar çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bitmiyolar ki..
      Birini atsan diğeri geliyor :)
      Uzak durmak şart :)

      Sil
  2. :)))
    şahane;
    en son kare muhteşem,onu kopyalayabilirmiyim:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :))
      Tabiki kopyalarsın sormana bile gerek yok :*

      Sil
  3. Canım valla öyle davranan insanlara hemen karşılığını veriyorum...::))O yüzden pek takmam buna...:)))Susmaa sende bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar susmanın patlamasından korkuyorum :))
      En güzelini yapıyosun valla canım :*

      Sil
  4. Böyle insanlardan kaç kaçabildiğin en uzak noktaya canım...insanın ruhunu sömürür onlar...gereksiz yaratıklar...herkesin aynı toprağın altına gireceğini unutuyor onlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım benim
      Yazık acınacak durumda olanlar kendileri ama farkında değiller..

      Sil
  5. İnsan işine gelmedi mi, işi olmadı mı, karşısındakini azarlamayı hak görüyor. Sanıyor ki sesimi yükseltirsem, ezersem, hakaret edersem daha iyi muamele görürüm. Halbuki yerlerde süründüğünü farketmiyor bile.
    Allah uzak eylesin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzak olmak lazım tabi :))
      Bazıları da yapışkan gibi o kötü :))

      Sil
  6. 10 puan benden sana geldi :)

    YanıtlaSil
  7. böyle ego delisi birini tanıyorum çok sinir bozucu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boncuk gözlüm benim etrafımda kaynıyor resmen ve gerçekten yanlarında durduğumda ruhum daralıyo...

      Sil
  8. Şeymacım bu türün nesli tükenmeyecek malesef :)
    İnsanları küçümsemekten, kusurlarıyla alay etmekten büyük bir zevk alıyorlar. Bence bunun sebebi kesinlikle özgüven değil. "Aşağılık kompleksi" Kendilerindeki kusurları ve özgüvensizliği bu şekilde yok etmeye çalışıyorlar. Allah böylelerini bizden uzak tutsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim zaten sorun mutsuzluklarını unutmak için başkalarına davranışları ..
      Maalesef hiç soyları tükenmeyecek :))
      Birbirlerini yesinler :))

      Sil
  9. offff offff açtırma kutuyu Şeyma'cığım...:( çok dertli olduğum bir konu bu...maalesef var böyle insanlar...:( her şeyin en iyisini onlar bilirler! Bu resmen ruh hastalığı ve aşağılık duygusundan kaynaklanıyor, karşılarındakini ezerek akıllarınca ne kadar güçlü olduklarını hissediyorlar!! Dün bir genç köpeği ile bir kediyi öldürtmüş, videosu vardı tıklamadım tabii..bu yazdıklarının bundan farkı yok! O sadist köpeğine kediyi öldürterek güçlü olduğu duygusunu hissetti! Gerçekten güçlü olanların başkasını ezmeye ihtiyacı yoktur. Tam tersine mütevazi davranırlar, çok alçakgönüllüdürler, hiçbir şeyle övünmezler...kimseyi ezmezler...bir de dikkat ettim başkası tarafından ezilen kişiler, hıncını başkasından alıp aynısını başkasına yapıyorlar!

    Bu tür bir davranışla maruz kalınca en güzel sanırım dobra dobra yüzüne söylemek "sen beni ezerek kendini yüceltmeye çalışıyorsun" demek. Bu kişiler doktorluk....Tayyip'te de aynı hastalık var.

    Öptüm canım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım zaten biraz merhamet duyguları olsa bunları yapmazlar. Karşısındakinin incineceğini düşünürler.
      Ama maalesef böyle gelmişler böyle gidiyorlar.
      Bir kedinin ölmesi nasıl böyle bir his verir.
      Ve son verdiğin örneğe tamamen katılıyorum insani duyguların hiç biri yok o adamda..

      Çok öpüyorum ablam seni :*

      Sil
  10. Bazen nasıl davrandığımızın farkında bile değiliz, haddimizi aşıyoruz ama yine de yaptığımız hatadan vazgeçmiyoruz, çok gurur vardır ya bizde belki ondan, çok güzel bir paylaşım olmuş yüreğinize sağlık...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gurur birazda karakterle ilgili gururumdan yıllarca küs kalırım ama karşımdaki bile bilmez küs olduğumu
      Çok sevindim beğendiğine :))
      Sevgilerimle

      Sil
  11. çok güzel bir yazı olmuş, ne yazık ki çevremizde bu tür insanlardan dolu var :( özellikle mertebe sahibi olunca kendini bişi sananlar var onlar da en beterleri :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha onlarla karşılaşmadım o en kötüsü sanırım ; (
      Çok teşekkür ederim beğendiysen ne mutlu bana :*

      Sil
  12. kendilerini yüceltme çabasının, senin dediğin gibi egonun, çok fazla geliştiği insanlar. sevgi ve saygıdan ne kadar eksilirse bu yücelik(!) o kadar artıyor.
    Kalbini temizlemeye geldik.
    ne güzel yazmışsın yine, eline sağlık. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendilerini sevmemelerini anlarımda saygı neden olmaz ki ..
      Keşke o kadar kolay temizlense kalpleri :)

      Sil
  13. Özgüven ile ego arasındaki o ince çizgiyi çoktan aşmış olan varlıklar.. Ne yazık ki gitgide çoğalıyor böyleleri, Allah karşımıza çıkarmasın. Ben cidden yok sayıyorum öylelerini, görmezden gelmek en iyisi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önünde saygıyla eğiliyorum o zaman :))
      İçim daralıyo yanımda birini azarladıklarında ..

      Sil
  14. En iyisi söylenenleri umursamamak bazıları yapamıyor ama en sevdiğim özelliğim böyle kişilerin dediklerini hiç duymamam (:İnsan kendine bakmalı önce. Sanki çok kusursuzlarda bizi eleştiriyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten onların olayı o kendi mutsuzluklarını sana yıkıyorlar.
      Ama işte ben senin yaptığını yapamıyorum ki canım :)

      Sil
  15. görselde yazıda süper olmuş Şeymacım..Ego ve gurur kararında olmazsa iyi bir şey değil..Korunması ise insanlardan uzak kalmayı tercih etmek ve en güzeli valla :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın beğendiğine çok sevindim :))
      Gurur çok fena da egodan kurtarabilirim :))
      Kaçabildiğimiz kadar artık ;*

      Sil
  16. ahh şeyma gözlemlerin harika :D böyle insanlara yapmak istediğim ve sürekli düşündüğüm tek birşey var ellerini kollarını bağlayıp yumurta çürük dometes havuç vs fırlatmak. Çok saçma gelebilir ama düşününce bile mutlu oluyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uok valla saçma değil :))
      Sende benim gibi sesini çıkartamadığından bu düşünce bile rahatlatıyo di mi :D
      Bayıldım ya :))

      Sil
  17. ahh şeyma gözlemlerin harika :D böyle insanlara yapmak istediğim ve sürekli düşündüğüm tek birşey var ellerini kollarını bağlayıp yumurta çürük dometes havuç vs fırlatmak. Çok saçma gelebilir ama düşününce bile mutlu oluyorum :D

    YanıtlaSil
  18. ahh şeyma gözlemlerin harika :D böyle insanlara yapmak istediğim ve sürekli düşündüğüm tek birşey var ellerini kollarını bağlayıp yumurta çürük dometes havuç vs fırlatmak. Çok saçma gelebilir ama düşününce bile mutlu oluyorum :D

    YanıtlaSil
  19. Ahh şeyma gözlemlerin harika :D Böyle insanlara tek birşey yapmak isityorum ellerini kollarını bağlayıp herkesin içinde yumurta çürük domates havuç vs fırlatmak. Saçma gelebilir ama düşününce bile mutlu oluyorum :D

    YanıtlaSil
  20. İnsanlar eksiklerini insanları ezerek kapattıklarını düşünürler. Ama aslında eksikleri he zaman duruyordur. :D Yani eksiklerini kapasana arkadaşım. Neden eziyordun :( Çok güzel konuya değinmişsin. Seni alkışlıyorum ayakta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyleleri her yerde efendim
      Sorunları olduğunu da kabul etmiyorlar maalesef. .
      Mesela niye bağırdın gözünden kaçmış olabilir dediğimde düzgün yapsın o da işini diyor..
      Böyle bir insanın değişmesini bekleyemezsin zaten..
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  21. getirin şu egoyu bana ağzıyla burnunun yerini değiştircem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke yaa :D
      Bi kalbi temizlemek yada egoyu yok etmek öyle kolay olsa önüme geleni fövebilirim :)
      Tabi sonunda dayak yemek de var napalım :))

      Sil
  22. Böyle insanları çevrende bulundurmamak en iyisi. Kaçış yoksa da he deyip geçmek gerek. Zira hayat böyle şeyleri kafaya takmak için çok kısa. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiin :))
      Ya öyle diyosunda işte ben herşeyi çok fazla takarım kafama :))

      Sil
  23. çok güzel izah etmişssin. Seni izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım benim :)
      Çok teşekkür ederim :)
      Bende izlemeye alıp gördüm yorumunu :)

      Sil
  24. Böyle insan ufuuu sürüyle var dünyada. Onlara hayatın verdiği en acı ders ise o aşağıladıkları insanların konumunu hatta daha da düşmeleri. Ben çok kızıyorum böylelerine dikkat edilmesi gereken bir konu. Beni de işe al bende kalp temizlemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldım gitti :D
      Kalplerini kazıyalım bütüüün kötülüklerden ;)

      Sil
  25. Çok doğru şeyler söylüyorsun Şeyma.

    YanıtlaSil
  26. sev kardesim sevmek en kolay :)

    YanıtlaSil
  27. Her insan aslında böyle, biraz insanlık kompleksinden olsa gerek, yaptığı şeyi gayet normal, hakkı gibi görüyor ama yanlış bir tokat atmak gerek düzelirler belki fabrika ayarlarına dönmeliler çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tokat az kaçar bak diyorum kalplerini çıkarmak lazım :))

      Sil
    2. Cani olmamak gerek, hani o kesmezse bir kafa falan belki :))) No violence, şiddete hayır :)))

      Sil
    3. Yani biz cani değiliz ki :))
      Şiddetete kesinlikle hayır :D

      Sil
  28. Hahaa son resime koptum, süppeeeer, bir arada benim etrafimi temizleseler ne var sanki, yeminle cekilmez oluyorlar offff :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalp temizleme timi yapalım bence :D
      Hiç boş durmazlar :))

      Sil
  29. insanlarda bu tarz yansıtma davranışlarını görmemiz mümkün. keza güzel örneklendirmişsin sen de. sürekli bir ispat ve sürekli kendi benliklerini yüceltme bu gerçekten hayatında bir şeyleri aşmamış ve zorluk görmemiş insanların gösterdiği bir profil. kendinizi ispat edin ama başkaları üzerinde kırarak ezerek değil. biraz sağ duyu biraz sevgi kalmış olmalı onların içide bunu yansıtsalar ya :))
    çok yerinde ve güzel bir yazı canım, sevdim :)
    öptümm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeller güzeli keşke sevgi olsa kalplerinde keşke..
      Ama ben inanmıyorum..
      Çok teşekkür ederim can içim :)
      Koskocaman öpüyorum seni :*

      Sil
  30. Yanıtlar
    1. Canımsın :))
      En kısa zamanda yaparım ki :)
      Çoook teşekkür ederim :*

      Sil
  31. Harikasin. Böyle insanlari hic biriktirme yaninda.

    YanıtlaSil
  32. Selam. :)
    Yeni bir etkinlik oluşturdum. Katılmak istersen beklerim. :)
    http://deepoftheocean.blogspot.com.tr/2014/05/etkinlik.html

    YanıtlaSil
  33. O kadar güzel demişsin ki, keşke her insan senin gibi düşünse senin gibi temiz kalpli olabilse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkürler sende öylesin :*
      Olmadı bizde temizleriz ;)

      Sil
  34. Bu tip insanlar, kendi yetersizliklerini bu tür davranislarla kapamaya calisirlar.
    Kendilerini üstün göstermek,farkli kilmak icin yaptiklari aslinda ne kadar karekter düsüklügü, tatminsizlik icinde olduklarinin kaniti.

    Iclerine öyle islemistir ki, domestos,camasir suyu bile cikaramaz kalplerindeki kara lekeyi:))

    Yeri gelince ,direkt uyaracaksin toplum icinde yaptiklari hatayi...

    Bu tiplerden uzak durmaya calissandan gelir seni bulurlar maalesef.

    Karikatürler cok güzel.Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :))

      Uyardığında da yine kendini haklı çıkarıyorlar..

      Uzak dursak da buluyorlar gerçekten. .

      Sil
  35. Kandilin mübarek olsun:)

    YanıtlaSil
  36. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim :)
      En kısa zamanda yaparım :)

      Sil
  37. Allah bizi öyle insanlardan muhafaza etsin
    Ama öyle insanların genelde piskolojik problemleri olabiliyormuş

    Ve resimle yine haarika onlara bakmaktan okuyamiyorum :d

    YanıtlaSil
  38. Bak şizofren olabilirler şimdi aklıma geldi :D

    Beğendiysen ne güzel işte :))
    Pinkim kocaman kocaman öpüyorum seni :*

    YanıtlaSil
  39. resimle anca bu kadar güzel anlatılırdı :)
    Rabbim korusun böylelerden,ama toplumumuz kaynıyor bunlardan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ki :))
      Çok özlettin kendini :*

      Sil
  40. Diyelim mükemmeller, bu senin zayıf olduğun ve üzerine basılıp geçilecek bir olduğunu göstermez ki. Herkes değerli, hem de çok değerli.
    :)
    Her davranışımız bizim olduğumuz yeri belirler aslında.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle..
      Yanında böyle davrananlara da hâliyle tahammül edemiyor insan
      Çok teşekkür ederim güzel yorumun için :*

      Sil
  41. İnsanın kanında totoşluk geziyosa saygı falan beklemen garip olur :) Sarkozyden farkları yoktur. Ben süpermarkette alışveriş yapınca mutlaka kasiyerlerle muhabbet ederim, mümkünse güldürürüm. Hatta tekine müsli verdiğim olmuştu :D Millete hal hatır sorarım. Hatta öyle malım ki, bişey istediğim gibi gelmese bile sadece "Olsun" derim sırf karşıdaki üzülmesin diye. Çokta önemli değil neticede. Fakat bazı küçük bademciğine acılı ezme sürdüğmün tipleri vardır, sırf egosunu pompalamak için havadan civadan sebep bulur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende hayır deme özürlüsün di miii :))
      İnsanlar hırsını nerden alacaklarını şaşırıyorlar ..
      Ama hala karakterimiz egomuzun önene geçmediği için şanslıyız :)
      O insanların kalbini temizlemek şart :))

      Sil
    2. Hemde hayır deme özürlülerinin şahıyım :D Mahalle berberinin çocuğunun resim ödevini 4 kere yapmış adamım ben, bizzat akşam evlerine gidip çizerekten :D Neden? Sırf hayır diyemedim diye :)

      Sil
    3. İşte bizim de biraz öğrenmemiz lazım :D
      Sonuçta aptal yerine de konulduğun oluyo dikkat şart :D

      Sil
    4. Öyle tabi, öğreniyoz ya :) Çok şey öğrendik, öğrenme hiç bitmiyo zaten ^^

      Sil
    5. Yapabileceğini hiç sanmıyorum :D
      Kandırma kendini hiç :)

      Sil
  42. Wuuu görsellere gel :) adeta yazıyla dans ediyorlar harika ;)

    Cevabı soruda gizli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay gerçekten beğendin mi :)
      Teşekkür ederim efendim :))

      Kesinlikle. .

      Sil
    2. Evet evet gerçekten çok beğendim :) daha da inanmazsan yemin falan ederim ne yapayım bilmiyorum ki :)))
      Rica ederim efendim :)

      Sil
    3. Tamam tamam inandım :))
      Çooook mutlu oldum ki :))

      Sil
  43. Özgüvenli olmakla, egoist olmanın farkını anladığı zaman biraz daha düşünceli varlıklar olacak bu insanlar...

    Birini azarlamak, bağırıp, çağırmak üstelik bunu ortalık yerde yapıyor olmak aşağılık kompleksi gibi.. Başkasını küçük görerek, üstünlüğü ilan etmek eziklik değil de nedir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiin :)

      Kesinlikle dediklerine katılıyorum...
      Bir de bu durum yanındayken yaşanmasına tahammül edemiyor insan.
      Ama uyarıların bile kendine getirmeye yetmiyor. .

      Sil
  44. gorsel de yazilar da super.icimi okumus gibisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Maalesef böyle insanlar hep var olacaklar. .

      Sil
  45. sevgi ve saygimi?bizim toplumdaki bazi insanlarin lugatinda olmayan bir sey.gercekten de sana katiliyorum.son olarakda en sondaki fotografa bayildim.copy yapmak icin izin varmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım tabi ki alabilirsin :)

      Sil
  46. Fotoroman gibi, ne güzel olmuş böyle:)

    Veeeee, anneler bir tanedir.
    Hep bizimle olacaklarmış, hiç ayrılmayacakmışız gibi düşünürüz ama dünya hali...
    Anneyi üzmeyelim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)

      Bitanelerde kıymetini bilmiyoruz işte..
      Aman hiç ayırmasın Allah..

      Sil
  47. Ah pardon, önceki yazına okuyup, yorum yazmadan bunu da okuyunca hatlar karıştı;)
    Ramazan hali.
    Olur olur...
    :))

    (kendi kendini haklı çıkaran insan tipi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahmin ettim ki olur öyle oruç haliyle herşey olabiliyo :))

      Aaaa hiç okumadım öyle bişey şu sıcak havalar bi de oruç neler yapıyorum bi bilsen çok normal yani :)
      Öpüyorum ki kocaman :*

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...