30 Mayıs 2014 Cuma

ADINI BULAMADIM MİMİ :)

Canım canım Selma'cım 
beni mimlemiş :))
Ki ben bir mim delisiyim çoook iyi biliyorsunuz :)
Yapmam mı hiç :)
♥ Çok teşekkür ederim canım benim ♥



Gelelim mime ;)

•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•

→ADINI BULAMADIM MİMİ :)←

★ Blog açma hikayeniz nedir ?
→ Her zaman deftere/kağıda bir şeyler karalardım.
Blog okumayı da çok sevdiğimden ve işin açığı mutlu olmak için açtım.
Yazdıkça unutmak için.
Yaşadıklarımı yazıyor muyum? 
Hayır. 
Ama bu yazmayacağım anlamına gelmez ;)


★ Blog isminiz nerden geliyor? 
Neden bu isim?
→ Umutsuz bir insan yaşayamıyor.
Bunu yaşayarak öğrendim.
Zor dönemlerimi umudumu kaybetmeden atlatmak istedim.
Bu da benim umut hikayem olacaktı :)
Olacak da :))

★ Hangi mevsimi seversiniz?
→ Kış tabi ki :)


★ Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor? 
→ Kayıplarım, huzur ve yazma isteği

★ Kırmızı ruj mu? - Eye-liner mı?
→ Eye-liner sürmeyi beceribilsem belki :))
Ama tabiki tek vazgeçilmezim kırmızı ruj :)




★ Blog yazmak sana ne kazandırdı?
→ Siziii :))

★ Kitap okumak mı? - 
Bir şeyler yazmak mı?
→ İkisi desem olmaz mı :))
Kitap okumadığım zamanlar da bile mutlaka bir şeyler karalarım :)
Ki burda yazdıklarım gibi gülümsetmez yazdıklarım :)




★ Şiir mi?/Roman mı?/Hikaye mi?
→ Hepsi benim bebeklerim :)
Tercih etmem gerekirse roman olur.
Çünkü hikaye karakterlere tam bağlanmışken bitiyor.
Şiir de ara sıra okurum sadece :)

★ En çok etkilendiğin film?
→ En sevdiğim film "koku"
En etkilendiğim "kız kardeşimin hikayesi"





★ Hangi tür kitap/film ?
→ Şizofren bir adamın hikayesi olmasın da her türlü film/kitap olur :)

★ Öğrenci olmak mı? - İş hayatı mı?
→ Henüz çalışma gibi bir durum olmadı.
Ama ben ikisini de sevmiyorum :D

★ Kitap okumak mı? - Film izlemek mi?
→ Kitap okumazsam film izlerim.
Film izlemezsem kitap okurum.
Bilemedim ki :)




★ Klasik giyinmek mi ? - 
Spor giyinmek mi?
→ Ben ve klasik :D
Tabi ki spor giyinirim.
Daralırım ben öyle klasik kıyafetlerle :)



★ Almaktan asla 
vazgeçemeyeceğiniz şey ?
→ Cevabıma kızacaksınız ama sigara :)

★ En sevdiğin yemek nedir? 
→ Taze fasulye


★ En sevdiğin dizi ?
→ Arrow :)

★ Özel bir yeteneğin olsa, 
bunun ne olmasını isterdin?
→ Hiç düşünmemiştim :)
Heralde görünmez olup kötü olsn ne kadar insan varsa döverdim :)
Benim dövmem sinek ısırığı gibi olabilir.
Ama olsun :D




★ Hasta olmanın en kötü yanı  nedir?
→ Devamlı sizinle ilgilenen biri olması
Nankör demeyin lütfen :)
Benimle ilgilenilmesini, nazlanmayı sevmem.
Ben ilgilenirsem sorun olmaz. 
Ama mümkünse kimse ilgilenmesin benle :)
Kendi kendime iyileşirim ben :)




★ Alınacak listen var mı? 
İlk 5'i nedir?
Anneme ev için liste hazırlarım.
Ama ben aslaaa :))
Eksijk değil fazlasıyla alırım zaten.
Alışveriş yaparken kendimden geçiyorum :)

★ İlk aldığın makyaj malzemesi nedir? 
→ Ya kırmızı rujdu ya da kırmızı göz kalemiydi :))


MİMLENENLER←

◆ Pembe Asparte
◆ Küçük Sırlar
◆ Gizli Yetenek
◆ Karton Kutum
◆ Dördüncü Tekil Şahıs
◆ Kedici Teyze
◆ Burcu'nun Dünyası
◆ Shingetsu'nun Pisili Dükkanı


Kolay gelsin ;)

64 yorum:

  1. Çok alemsin canım ya,çok keyiflisinnn..))Öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ki benim canım ablam :)
      Kocaman kocaman öpüyorum :*

      Sil
  2. Kim alışveriş yaparken kendinden geçmez ki yaa :)

    Listeye karşıyız :P

    Ellerine sağlık kuzumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listeler mi durduracak di mi ama :D

      Teşekkür ederim canım benim :*

      Sil
  3. Alemsin Şeyma, hastayken insanlar genelde ilgi ister, sen tam tersi :)
    Teşekkürler mim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok atsınlar bi köşeye iyilrşince dönerim ben :D
      Ben teşekkür ederim ki beni kırmadığın için :*

      Sil
  4. resimler çok tatlı yaa, görünmez olmak bunu ben de düşünüyorum bazen :)
    blogunda seni bize kazandırdı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke olabilsek di mi :))
      Canımsın sen benim :))
      Öpüyorum seni kocaman :*

      Sil
  5. Yihuuu yeni bir miim :)
    En kısa zamanda yapacağım tatlış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çoook teşekkür ederim ki kırmadığın için :))
      Sen yeter ki mim iste ben mim de yaparım :*

      Sil
  6. Kar tanelerini öyle isimlendirmek, hoşmuş cidden. :)
    Gülümseten yazıların güzel cidden, diğerlerini de görmek isterdim ama, onlar da gerekiyor bazen. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama çık güzel oluyolar di miii :)
      Tamam ya senin güzel hatrını mı karacağım yazarım :))
      Ama bak saçma gelebilir uyarıyorum :D

      Sil
  7. Ayy bende en çok kışı severim ne öyle yazın yapış yapış oluyosun mümkünse hep kış olsun :D iyi güldüm cevaplarını okurken :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi yaa yaz sevilir mi :))
      Ne güzel hep gül canım benim ;)

      Sil
  8. Sigara işine kızdım valla zaten demişsin kızacaksınız diye, en kısa zamanda kurtul lütfen çabala....yazık değil mi gencecik kızsın, bak amcam sigaradan öldü benim, yapma, her yıl kaç kişi bu yüzden kansere yakalanıyor...yardım al, şimdi çok yeni tedavi usulleri çıkmış...

    Benim de ismim var:) çok teşekkürler:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl da biliyodum senin kızacağını :))
      Yalan da söyleyemem ki ben sana şimdi ablam :))
      Haklısın zararlı ama işte :))

      Olmaz olur mu hiç :)
      Ben teşekkür ederim abloşum öpüyorum seni kocaman :*

      Sil
  9. Cevaplar şahane :) kötü olanları beraber döveriz ıslak odunla vururuz ance hissederler ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim cansın :))
      Di mi ya ıslak odun anca paklar onları :))

      Sil
  10. tatlı kız:))))
    mutluhaftasonu
    not:sigaraya hakikaten çok şaşırdım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzellik :))
      Kimse yakıştıramıyo ama işte :))

      Sil
  11. Yaşasın sonunda bana benzeyen biri!!!
    Ben de hastayken sürekli yanıma gelinmesini, üzerime düşülmesini hiç sevmem. Sessiz, sakin, kendi halime bıraksalar zaten 2 günde zıpkın gibi olurum :p

    Çok mutlu oldum yafff

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo birbirimizi bulduk desene :))
      Nankörlük değil ki işte rahat bırakınca daha çabuk iyileşiliyo hem :)

      Bende bende :D

      Sil
  12. Okurken çok keyif aldım çok güzel yapmıssın mimi canım :D Karikatürle anlatmanda çok güzel oluyor benimde bir zamanlar ilgim vardı gazetede falan gördüğüm karikatürleri bakarak çizerdim ama bıraktım sonradan ilerletseydim güzel olabilirdi :D Tekrar teşekkür ediyorum hemen yapıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz renk katıyo karikatürler :))
      Sevdiysen ne mutlu bana canım benim ;)

      Asıl ben teşekkür ederim kırmadığın için beni :*

      Sil
  13. Evet tatlım kesinlikle böyle daha zevkli oluyor :)
    Rica ederim canım :)

    YanıtlaSil
  14. Çok iyimiş ya :D Emrah bunu beğendi. Ayrıca Kış çok güzel bir mevsimdir. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgelmiş sefalar getirmiş Emrah Bey :D
      Di mi ya kış mis gibi :))

      Sil
  15. güzel yazmışsın yaaa keyifli yine :) ben de yapcam bu mimi bana ne. bi mim daha var sen mimledin. ikisini de yapcam haftasonu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amanda aman :D
      Deep kozmetik soruları var diye mimlemedim hani pek uygun olmaz diye :))
      Yoksa mim tam senlik :))
      Merak ettim şimdiden :))
      Deep bak kırılmadın di miii :)

      Sil
    2. ne kırılması beee sana kırılmam ben beee :)

      Sil
    3. Deep kırılma bana kafamı kırarım bak :P
      Canım canım kırılmamış ki :))

      Sil
    4. bak kafanı kırma kırarsa ben seni öldürürüm ona göreee :)

      Sil
    5. Kırmadım kırmadım :)
      Ama kırılırsan kırarım ki :)

      Sil
    6. ay demeee amaa kafa kırmak filan yaaaa demee öle şeler. kırılmam ben sanaaa hiç bi zaman kiii :)

      Sil
    7. Tamam demedim bak :))
      Kırılma ki hiç bana :))

      Sil
  16. Blog açma ve yazma konusunda tamamıylen katılıyorum :)
    Bir de blog yazmanın sana bizi kazandırdığını söylemişsin ya çok tatlı :)

    Ya bir de ben demin son yazıma yazdığın yorumu yanlışlıkla sildim, çok üzgünüm canım cidden yanlışlıkla oldu da baya içim acıdı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sensin tatlııı ;)
      Ay niye üzülüyosun fındık bi tanecik yorumda silinmiş nolacak sanki üzülme baaaak :)
      Daha bissürü yorum yazarım ki ben sana ;)
      Bende yapıyorum arada hem :)
      Üzülmeee yerim seni ben :*

      Sil
    2. Ama çok tatlış bi yorum bırakmıştın ya ona üzüldüm :D
      Doğru sen daha çok yazarsın ki :)
      Çok öptüüm :*

      Sil
    3. Boşver fındık ;)
      Bende çok çok öpüyorum :*

      Sil
  17. Canım Teşekkürler mim için en yakın zamanda yaziciim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol bol hülmeli mim olacağına eminim ;)
      Ben teşekkür ederim canım benim beni kırmadığın için ;)

      Sil
  18. lol paylastigin resim taze fasulyeye hic benzemiyor hahah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O Arrow bi kere hıh :D
      Çok iyi biliyosun zaten :))

      Sil
  19. Şeyma mimler hep güzel bence de...

    Ve yorumsuz olmaz yahu :) ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi seni mimlesem yaparsın o zaman :)
      Bak unutmam haberin olsun :D

      Yaparım ki o zaman :))

      Sil
  20. Eye-liner sürme konusunda ben de beceriksizim,yalnız değilsin yani :)

    YanıtlaSil
  21. Yaa şeymam ne kadar hızlısın ben yapıp seni mimliycektim güyaaa :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pinkim mim görünce gözüm dönüyo hemen yapıyorum :D
      Olsun ben biliyorum ki aklında olduğumu bu yeter kii :*

      Sil
  22. Ben de çok severim taze fasülyeyi. Mevsimi de geldi :))

    YanıtlaSil
  23. Şeymacım bende senin bütün yazılarını okuyorum! Çok beğeniyorum:))
    Senin de benim yazılarımı okuman çok hoşuma gidiyor...
    Ayrıca çok vefalısın!!! Seni çok öpüyorum:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım benim beğeniyosan ne güzel :)
      Canımsın sen benim öyle deme ya :)
      Bende seni çooook öpüyorum :*

      Sil
  24. Canım ne kadar içten yanıtlar. Bize de senin gibi şeker bir hanımı kazandırdı.
    Sevgilerimle
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın çoook teşekkür ederim :))
      Kucak dolusu sevgilerimle :*

      Sil
  25. Cevaplarin yine cok güzeldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmen benim için ne kadar önemli biliyosun bunu çok teşekkür ederim Ahu'm :*

      Sil
  26. hiç sıkılmadan okuyorum yaaa ,ay çok keyifli görseller süper süpersin !!! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın yaaa çoook mutlu oldum ki ben :))
      Sende canım benim sendeeee ♥ ;)

      Sil
  27. çok eğlencelisin sennn:):) ben geldim geldiğime ve seni bulduğuma da çok mutlu oldum:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiiin :)
      Canım benim ne güzel sözler böyle asıl ben seni tanıdığıma çooook sevindim :))

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...