26 Mayıs 2014 Pazartesi

SOBEEE :)

Paylaşımlarını çook sevdiğim ve düşüncelerine çok saygı duyduğum 
blogunun sahibi Müjde Dural ablam beni sobelemiş :)
Ablacım çoook teşekkür ediyorum :)

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Aynı zamanda Uzaklarda Arama blogunun sahibi İremcim de
beni sobelemiş :)
Okuduğu kitapları bizlerle paylaşıyor :)
Çok tatlı ve samimi olması da hediyesi ;)
Çok teşekkür ederim canım benim :)


-HANGİSİ SOBESİ-


º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º•º


♣ Arkadaşınız saçlarını boyatmış, 
hiç yakışmamış. 
"Nasıl olmuş?" diye sorunca ne dersiniz?

"Güzel olmuş. 
Ama diğeri daha güzeldi." derim.
(Canı sıkılır diye)




♣ Evinizde hangisi olsun istersiniz? 

Bardak köpek olmak şartıyla köpek olsun isterdim.
Büyüdüklerinde korkuyorum :)




♣ İntikam;
→ Soğuk yenen bir yemektir
→ Tatlıdır
→ Gereklidir
→ Gereksizdir
→ Diğer (Açıklayın)

Tabiki soğuk yenen bir yemektir. 
Yalan söylemeye gerek yok biz bizeyiz :)




♣ Ülkeyi kötülerden temizlemek için hangisi olmak isterdiniz?


Fotoğraf için 1. tık 2. tık 3. tık :))


Kötü olan malumunuz var zaten!
Gelini seçerdim heralde. 
Gerçi hiç biri bir Arrow değil ;)


→SOBELENENLER←

☆ Emrah Özdemir
☆ Bilgicellim
☆ Böğürtlenlim
☆ Çele'nin Sazı
☆ Dafin Yaprağı
☆ Bayan Vertigo
☆ Little Butterfly
☆ Myna
☆ Uyuşuk Hayalperest
☆ Yasemin'in Kozmetiği
☆ Maviye İz Süren
☆ Sade ve Derin
☆ Ahu Kader
☆ Ferhat Bayram


KOLAY GELSİN :)




43 yorum:

  1. Çok tatlı olmuş, fotoğraflar süper yine :))

    YanıtlaSil
  2. :D Güzel olmuş efendim . Bardak köpeğe güldüm yahu. Büyünce ne oluyor ki .En yakın sürede cevaplayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ama büyüyünce kocaman oluyolar işte korkuyorum :))
      Teşekkür ederim efendim beni hiç kırmadığın için :))

      Sil
  3. Açıkcası adı sobe olunca daha değişik bir şey bekledim. :) :)
    Aldım sıraya. Teşekkürler. :)
    Okuyan da mim yağıyor sanacak. bugün bir konum var da, ondan öyle dedim. bunu da yetişirsem yapacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahat ol canım istediğin zaman yaparsın :)
      Mim-sobe artık gönlünden ne geçerse :))
      Öpüyorum çok :*

      Sil
  4. çok teşekkür ederim canım, en kısa sürede yapacağım :) çok eğlenceliymiş <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım benim beni kırmadığın için :)
      Öpüyorum seni :*

      Sil
  5. Çok güzel olmuş. Hemen bende yapıyorummm

    YanıtlaSil
  6. canımm cevaplar güzel olmuş :)
    teşekkür ediyorum, yaparım en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeller güzelim çok teşekkür ederim beni kırmadığın için :*

      Sil
  7. Şeyma'cığım keyifle okuyacağımı biliyordum öyle de oldu:)özellikle intikam için seçtiğin resimde kahkaha attım:)))umarım Allah sana arrow güçleri verir:)) çok teşekkür ediyorum canım, sevgilerimle öptüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana Arrow'uda verse olur yani :D
      Çok teşekkür ederim ablam benim beğenip güldürdüysem ne mutlu bana :)
      Öpüyorum kocaman :*

      Sil
  8. yine güldüm. bakarım tamam. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deepciğim de beni kırmazmış :D
      Çoook teşekkür ederim Deep :))

      Sil
  9. Ayyy bende arkadasimi kirmak istemezdim, hos bir sobe olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim :))
      Ama kırmak da olmuyo ki gerçekten
      :*

      Sil
  10. mim yerine sobe ne güzel olmuş böyle :)
    İntikam konusunda dürüstlüğüne hayran kaldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sobe daha bi şeker di mi :))
      Yabancı yok aramızda :))

      Sil
  11. canım harika bir mim olmuş gene

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim canım :)
      Öpüyorum seni çok :*

      Sil
  12. En kısa zamanda yapacağım :) cevapların çok samimi :) evet intikam remini çok sevdim ''oh olsun''

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim şeker :))
      Tabi oh olsun :D

      Sil
  13. Hahah çok eğlenceli olmuş :)))

    M şimdide sobemi oldu bu daha yaskıştı bencee :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdin mi :))
      Valla nasıl gelirse öyle yapıyorum mime göre sobe daha bi şeker ama ;)

      Sil
  14. merhaba blogun harika resimlere de bayıdım seni izlemeye aldım ben de beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiin :)
      Tabiki canım benim gelmez miyim :)

      Sil
  15. Rica ederim çok güzel cevapların (:

    YanıtlaSil
  16. Canım benim beni sobelediğin için teşekkür ederim. En kısa sürede cevap yazacağım Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim beni kırmadıpın için :)
      Öpüyorum çok :*

      Sil
  17. Yaptım bileeeeeeee :)
    Fotolarını yerim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm kiii :)
      Çok teşekkür ederim güzellik :*

      Sil
  18. mimin ismi her hafta degisiyor ya la

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönlünden ne geçiyosa onu de sende :)
      Mim/tag/sobe hangisini sevdiysen artık :)
      Bloggerda hep mim olarak gördüm blogcuda sobeymiş tag de öyle çıkmıştır heralde

      Sil
    2. mim tabii ki doğrusu. sobe diye bişi yok ama. tag ise mim'in ingilizcesii:)

      Sil
    3. Bu konuda sonunda çözüldü :)
      Artık kim nasıl derse öyle yazıyorum ben
      Türkçe olduğu sürece sakıncası yok :)

      Sil
  19. Bitstrips diyalogları yine şahane :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim ;)
      Sende yapsanaaaa :D

      Sil
  20. Kupa bardak kısmı baya eğlendiriyor insanı. :))
    resimler yine çok güzel, eline sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi sen korkmuyosun ki :))
      Çook teşekkür ederim :))

      Sil
  21. Heeey ne samimi cevaplar, hele o intikama verdiğin yanıt ve çizimler çok güzel olmuş.
    :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...