3 Mayıs 2014 Cumartesi

ŞU YAŞIMA KADAR NELER ÖĞRENDİM ?


Burda ne günler geçirdik 
diyemeyeceğim :) 
Arada içimi döktüğüm günlüğüm gibiydi.
1 yaşına girmiş bile :)
Son zamanlar da anladım blogumun kıymetini :)



Neyse bakalım neler öğrenmişim diyerek
  başlıyorum ;



★ Her sabah uyandığımda sevdiklerimin hala hayatta olduğu için şükretmem gerektiğini; ama yine her sabah bunu unuttuğumu


★ Umudumu kaybedersem hayatımın tam bir felaket olacağını




★ Herkesin birgün yemek yapabileceğini


★ Şu hayatta sadece ailemin beni bırakıp gitmeyeceğini




★ Çamaşır suyu ve tuz ruhunu karıştırırsam zehirleneceğimi


★ Okulu hiçbir zaman sevmeyeceğimi; ama okumam gerektiğini



★Okulu artık bitirmem gerektiğini




★ Her bulduğum yerde uyumamam gerektiğini


★ Zayıflığın benim için mutluluk olduğunu




★ Yazdıkça rahatladığımı



★ Saçlarımı bir daha siyaha boyamamam gerektiğini, yine de tekrar boyayabileceğimi




★ Topuklu ayakkabı giymemem gerektiğini, giyersem de yanımda beni tutacak biri olması gerektiğini



★ Ağlamam için bir adamın değil bir soğanın yeterli olduğuna



★ Beyaz tenli değil buğday tenli olduğumu ( hala çözememiş olsam da :) )



★ Herşeyi kafama takmamam gerektiğini



İşte bu kadar :))

Tabiki 22 yaşına kadar sadece bunları öğrenmedim. 
Napayım bu kadarı aklıma geldi.  
Zaten ne zaman birşey düşünsem aklıma gelmez :))
Bu kadar yazabilmem bile şaşırtıcı :)



54 yorum:

  1. Şu resim ile anlatma kabiliyetine hayranım yahu . :D Çok güzel hazırlamışsın . Keyifle okudum .Her yerde uyuma hastalığı bende de var :D Emeğine sağlık efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay teşekkür ederim efendim beğenmene çook sevindim :))
      Rezillikte uyumak hep daha güzel geliyor :))

      Sil
  2. Yazıdaki her cümleye hak veriyorum, tebrik ederim.
    "Umut Hikayem"in doğum günü kutlu olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Nice sizle yıllara :)
      Kucak dolusu sevgilerimle :))

      Sil
  3. Sevgili Şeyma,blogunun yaşını kutlarım ve dilerim ki bu şekilde devam edersin.Seni zevkle okuyorum.Farkında mısın bilmiyorum ama sende yazarlık ruhu var.Seçtiğin kelimeler anlatış tarzın gerçekten bir yazarı çağrıştırıyor.İltifat olsun diye söylemiyorum.Makaleler yazabilirsin bence.Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz :)
      Çok teşekkür ederim ya çok utandım şimdi :)
      Ama yazamam gibi geliyor bana :)
      Nice sizle yıllara o kadar mutlu oldum ki :)
      Kucak dolusu sevgilerimle :)

      Sil
    2. Seni mutlu edebildiysem ben de mutlu oldum.Kendini küçümseme denemeden bilemezsin.Kompozizyon gibi başla mesela eminim harikalar çıkaracaksın.Öptüm canım :))

      Sil
  4. ahaahaaa yirim seni öğreneceğini öğrenmişsin sen daha ne olsun...olay tamamdır,çözmüşsün zaten en can alıcı noktaları,bi de uyguladın mı on numara beş yıldız;)kocaman öpücükler....sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seni yerim ya bu ne güzel yorum böyle :))
      Kocaman kocaman öpüyorum bende seni :))

      Sil
  5. Heeyy blogunun yeni yaşı kutlu olsun. Daha uzuuuuun zamanlar burada olursun umarım. :)

    Öğrendiğin şeyler çok hoşuma gitti. Bence de her bulduğun yerde uyumamalısın. Bunu ağaç dalında uyumuş ve yere düşüp kolunu kırmış biri olarak tavsiye ediyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim nice birlikte yıllara :))

      Yerim ben seni ya çimlerin üzerinde uyuyup şimdi hasta olduğunu da unutmamak lazım ;)

      Sil
  6. Kutlu olsun Şeyma'cığım, nice nice yıllar böyle resimlerle, kah güldürerek, kah düşündürerek yazılar yazarsın inşallah.
    sakın sakın tuz ruhu bir daha eve sokma! çok geçmiş olsun:( hele hele asla ikisini karıştırma, sadece çamaşır suyu bile beni zehirliyor! :( fazla soluma sakın, camları aç, ben çamaşır suyunu sadece yer bezi, toz bezi, cam silme bezi gibi şeyler, bir de malum wc için kullanıyorum, suya bastırıp kaçıyorum banyodan, camı da açıyorum...tuz ruhu eskidendi eve sokma o çok güçlü bir zehir....gerek de yok..çamaşır suyu zaten yeter...
    buğday ten bence gayet güzel bir ten rengi:)
    sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam benim çok teşekkür ederim nice birlikte yıllara :))

      Ama gerçekten çamaşır suyu çok güzel ya dök fırçala biraz beklesin tertemiz :))

      Ama çamaşır suyuda zehirliyor gerçekten :) Tuz ruhu almamak lazım ablam.

      Ablam böyle ruh gibi beyaz olmak daha güzel ama ya :)

      Öpüyorum çok ablam :*

      Sil
  7. Çok güzel olmuş fotoğraflarla süslemenin apayrı bir güzelliği var zaten... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür :))
      Beğendiysen ne mutlu bana :))

      Sil
  8. Nede çok şey öğrenmişsin öyle :)

    YanıtlaSil
  9. nice nice güzel paylaşımlara.. seni ve dünyanı blog aracılığıyla tanımak ne güzel!
    öğrendiklerine gelince çok beğendim yazdıklarını :)
    en sıcak sevgilerimi bıraktımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitanesin sen :)
      Nice birlikte yıllara :))
      Sen sevdin ya çook mutlu oldum ben :)
      Kucak dolusu sevgilerimle :*

      Sil
  10. çok güzel bir yazı ( resimler on numara ), tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim :))
      Sevdiysen ne mutlu bana :))

      Sil
  11. Şu resimlerine bayılıyorum cidden, durup her birini inceliyorum uzun bir süre :)
    Ayrıca " Her sabah uyandığımda sevdiklerimin hala hayatta olduğu için şükretmem gerektiğini; ama yine her sabah bunu unuttuğumu" demişsin ya, bende de o durum var. Çok şanslıyız aslında ama hiç şükretmiyoruz çoğumuz :)

    Daha nice yıllara olur umarııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nice birlikte yıllara canım :))
      Gerçekten çok şanslıyız ama farkında değiliz

      Seviyorsan ne güzel ki :))
      Kocaman kocaman öpüyorum :*

      Sil
  12. benimde seninle aynı öğrendiklerim var ve ben hayattan şunu öğrendim kimseye tamamı ile güvenmemem gerektiğini hep bir pay hep bir yanılma payı bırakmam gerektiğini yarın öbürgün o beni sırtımdan vurursa zaten ben bunu da bekleyebilirdim deyip kendimi üzmemem gerektiğini öğrendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım benim
      Çok güvenliğinde bir okadar üzülüyorsun ...
      Öpüyorum seni çok :*

      Sil
  13. Doğun/Tohum günün kutlu olsun, nice nice mutluluklara filiz verir inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nice birlikte yıllara efendim :))
      Hep birlikte güzel zamanlara ;))

      Sil
  14. Çamaşır suyu ve tuz ruhunu karıştırmak mı kuzucuğum kafayı mı yedin sen? Teyzem hastanelik olmuştu o yüzden çocukluğumdan hatırlıyorum. Bir de bende beyeaz tenli mi buğday tenli mi olduğumu çözemedim. Bana göre beyaz değilim ben ama herkes beyaz tenlisin diyor. Siyah saç candır ya. Benimki boya değil gerçi ben seviyorum simsiyah saçı. :)
    Blogunun yeni yaşı kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama bilmiyodum ki zehirleceğimi :))
      Bana da beyaz tenlisin diyolar ama inanmıyorum :D
      Benim saçlarım da baya koyu kahvaydi önce karamel-kızıl derken siyahtan sonra değiştiremedim zaten:)
      Siyah gerçekten daha güzel oluyo hem soluk da durmuyo :)
      Teşekkür ederim canım benim nice birlikte yıllara :) :*

      Sil
  15. Bloğunun yıl dönümü kutlu olsun Şeymacığım. Daha nice nice yıllar yazman dileğiyle. Öğrendiğin şeylere yenilerini eklemen dileğiyle... öptüm canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hep birlikte nice yıllara :)
      Ne güzel dilekler bunlar :)
      Çok çok öpüyorum :*

      Sil
  16. Yanıtlar
    1. Bana öyle deseler yemek yapacaksam da yapmam :D
      Zaten öğrenene kadar neler döktüm :))

      Sil
  17. Resimler çok hoşyaaa bayılıyorum :d

    Siyah saç uu çok riskli dönüşümü zor bi renk çook eskiden kullanmıştım bir kez bide benim saçım açık renk divi geldikçe tihaf bişeye dönüştüm. :d

    Tuz ruhuyla çamaşır suyunu karıştırıp naptin ki :)

    Nicee yılllaraa burda yaşlanalım hep birlikte inşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben baya manyağım ya bende niye pinkimin yazılarını göremiyorum diyorum. Meğer seni blog listeme alıp izleme listeme almamışım sonunda kavuştum :))

      Yaa siyah deme ya istediğim an istediğim renge boyatamıyorum :))

      Mutfak temizliyodum. Yani daha çok temizlemeye çalışıyordum :)) Sinirim bozulduğunda böyle oluyo hep :))

      Ay evet ne güzel söyledin öyle :)
      Hep birlikte musmutlu ;))

      Sil
  18. canım mutlu mutlu yıılara güzel yazılarınla enerjinle devam etmen dileğiyle çoğu şeyi erken bile öğrenmişsin bir de eminim ki sana her renk saç rengi ve stili yakışır yeni yeni güzel şeyler öğrenirsin inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim canımsın :))
      Hep birlikte nice yıllara :))

      Sil
  19. demek 22 yaşındasın,genç olduğunu elbette biliyordum ancak 22 yaşında kalemin de düşüncelerinde olgun:)
    iyi bişey söylemek istiyorum,umarım doğru anlatabilmişimdir.seni kutluyorum.
    blog demek 1 yaş,bak ben senin yarı yaşındayım burdan yırttım işte:))
    nice yıllara güzel kızın bloğu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım anladım :))
      Bunu bana güzeller güzeli birinin söylemesi daha çok mutlu etti :))
      Düşüncelerini örnek aldığım insan çok mutlu oldum sayende :))
      Birlikte nice yıllara :))

      Sil
  20. Şeymacım bende umut hikayem'in doğum gününü kutluyorum ve seni çok öpüyorum! Süheyla Baltacıoğlu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin sefalar getirdin :))
      Çok teşekkür ederim birlikte nice mutlu yıllara :))
      Bende kocaman öpüyorum :*

      Sil
  21. Umut Hikayem'in doğum günü kutlu olsunn =)
    Bol bloglu, bol yayınlı nice yıllara =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim :))
      Bol neşeli ve hep sizle nice yıllara :)

      Sil
  22. Ne güzel şeyler öğrenmişsin sen öyle...çok talısın yaaa :)
    1. yılın kutlu olsun, daha nice yılların olsun hep beraber...seni tanımak güzel Şeyma can :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerim ki ben seni :))
      Hep beraber çooook mutlu yıllarımız olsun :)
      Seni tanımak daha da çok güzel :)
      Öpüyorum kocaman kocaman :*

      Sil
  23. blogunun dogumgünü kutlu olsun tatlim, cok güzel seyler ögrenmissin ayrica ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :)
      Çok teşekkür ederim hep birlikte nice yıllara :))
      Kucak dolusu sevgilerimle :))

      Sil
  24. Umut Hikayen'in doğum günü kutlu olsun. çok güzel yazıyorsun gerçekten. resimlerle birleşince çok hoş oluyor yazıların. emeğine sağlık. daha nice yaşlara, yıllara. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :))
      Hep birlikte daha güzel yıllara :)
      Seviyosan ne mutlu seninki kadar olmasa da :))

      Sil
  25. Canım ne güzel döktürmüşsün ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim :))
      Sevdiysen ne mutlu ;)
      Öpüyorum çok :*

      Sil
  26. ay çok tatlısın sen yahu :) nice nice yazıların olsun:)
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  27. şu blog çevresindeki en tatlı içten şirin masum iyi kalpli insanlardansın sen yaa :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...