14 Mayıs 2014 Çarşamba

BİR DİZİ ÖNERİSİ→ARROW

Yabancı dizilere olan sevdamı daha 
önce de söyledim. 
O zaman izleyemediğimde adını sayıkladığım dizimi de paylaşmazsam olmaz dedim :)
Diğer sevdiğim dizileri de sonra paylaşırım :))






Konusuna gelecek olursak:

Milyarder playboy Oliver Queen babasıyla çıktığı deniz seyahatinde kaza geçirir.
Ve 5 yıl boyunca bir adada mahsur kalır.
Ama bu ada hayatındaki herşeyi değiştirecektir.
Ailesi ise kazadan sonra bulunamadıkları için öldüklerini sanıyorlardır.
5 yıl sonra Oliver Starling City'e döndüğünde bambaşka biri olmuştur.


Eveet olay böyle başlıyor.
Daha fazla anlatmaya gerek yok sanırım :)
Tahmin ettiğiniz üzere Olivier Queen süper kahramanımız Arrow :)

-OYUNCULAR-


Fotoğraf için ( tık tık )


♥ Stephen Amell=> Oliver Queen

♥ Katie Cassidy=> Laurel Lance

♥ Collin Donnell=> Tommy Merlyn

♥ David Ramsey=> John Diggle

♥ Willa Holland => Thea Queen

♥ Susanna Thompson=> Moira Queen

♥ Paul Blackthotne=> Quentin Lance


→FRAGMANI İZLEMEK İSTERSENİZ←



-NOT-
Son olarak eğer biraz aksiyon biraz da fantastik dizi/film sevenlerdenseniz kaçırmayın derim :)
Söylemezsem çatlarım Oliver'a aşık olabilirsiniz :)) 
Ben ki sarışın erkekleri hiç sevmem; ama bu adamda şeytan tüyü var :))
Utandım şimdi hadi kaçtım ben ;)




35 yorum:

  1. Arrow u çok daha önce izlemeye başlamıştım.Ama sonraları beni biraz sıktı ve izlemeyi bıraktım.Umarım tekrar izlemeye başlayabilirim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen çok sevilen bir dizi de olsa sıkabiliyor ruh halinden heralde :)
      Arrow'u bir başka sevdim heralde ondan hiç sıkılmadım ama doctor who'dan çok sıkılmıştım :)

      Sil
    2. Oysa Doctor Who 50 yıllık bir efsanedir Ben sahsen doctor whoyu cok daha fazla seviyorum Fantastik yapımlar sevdiğim için herhalde ^^

      Sil
    3. Bende fantastik yapımları seviyorum da işte ona içim ısınamadı bi türlü ;)

      Sil
  2. bu konuda zitmisiz ben hic izlemem yabanci dizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye ya :)
      Yabancı film izliyosundur ama :)

      Sil
    2. film izliyorm da dizilerini izlemiyorum :)

      Sil
    3. Zevk meselesi gerçi sende haklısın :)

      Sil
  3. O aşk kaçınılmaz ama her filmde dizi de başrol yan röl itinayla sevilir :)

    İzleyeceğim tavsiye dikkate alınmıştır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi sevilir :))

      Seversen söyle bana canım benim :*

      Sil
  4. İlk yayınlandığı günden beri kaçırmadan izliyorum en sevdiğim karakterler Tommy Merlyn ve Felicity :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tommy ve Felicity candır ya :))
      Öpüyorum seni kocaman :*

      Sil
  5. Aslında bende türk dizilerinden geçiş yapmak istiyorum, Hangi kanal da ve hangi günler bu dizi canım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim internet üzerinden izliyorum ben genelde.
      Eğer izleyeceksen burdan izleyebilirsin ;
      http://www.yabancidiziizle1.com
      Beğenirsen yada beğenmezsen söyle canım benim :*

      Sil
  6. ben dizi izleyemiyorum ama bunu düşüneyim şekerim :)
    çok akıcı gözüküyor :)
    günaydınlarr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın güzeller güzeli :))
      Seversin umarım :)
      Oliver sevdiriyor insana benden demesi :)

      Sil
  7. Arrow´i hic izlemedim, kuzeninin basrolde olan "Tomorrow People" izlemistim bir süre, ailece aktörler bunlar demek :) Boy posda genetik demek haha ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Tomorrow People'ı Oliver'ın kuzeni diye izliyorum :))
      Amaaa bir Oliver olamaz ya :))

      Sil
  8. internetten izleniyorsa - korsan değilse - ben de izlerim, abuksabuk dizilerden baydı, yabancı diziler her zaman daha heyecanlı oluyor, vaktiyle Prison Break vardı Türkçe'ye Kaçış diye mi ne çevirmişlerdi star'da bakıyordum ama kaldırdılar...
    teşekkürler tanıtım için Şeyma'cığım, öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım cnbc-e'de korsan değildir sadece, internette olup korsan olmadığını sanmıyorum pek.
      Evet yabancı diziler daha kaliteli ama şunu rahatlıkla söyleyebilirim bizim oyuncularımız duyguyu daha çok bize aktarabiliyorlar. Ama konularok saçma işte.
      Ben teşekkür ederim ablam beğendiysen ne mutlu bana
      Öpüyorum seni çok :*

      Sil
  9. Şeymacım nasılsın? Bende bu diziyi izlemedim. Senin önerin üzerine izlemeye başlamak istiyorum:))) öpüyorum:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiyim ablacım srnde iyi ol hep ;)
      Beğenirsin umarım :)
      Bende seni kocaman öpüyorum :*

      Sil
  10. ben biraz izledim ama sarmadı beni :) game of thrones izliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla hepsini seviyorum hepsi benim bebeklerim :D
      Ama Arrow başka :))

      Sil
  11. Robinson Crusiegibi yani .izleyeceğm

    YanıtlaSil
  12. Oo konusu çok güzel, baya merak ettim. Yazın izlicem,sınavlar bi geçsin izlenicek bir sürü yabancı dizim var :D. Öptüm seni :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seversin umarım canım benim :))
      Sınav dönemi Arrow diye sayıklıyorum ben :))

      Sil
  13. babıyim bi. person by interest izliyom ben de.

    YanıtlaSil
  14. Başlayacağım şu diziye de bir türlü nasip olmadı, yazın artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende geçen yaz başlamıştım :))
      Ben çok seviyorum ;)

      Sil
  15. merhaba ben ters1köşe blogu sahibesi Selin http://balansvemanevraa.blogspot.com.tr/ bana ait renkli şeylerin yer'de Aldığı bloğuma Bir süredir yazıyorum.benim bloğuma da beklerim :) dizi öneriniz çok hoşuma gitti bende izlemeye başlayacağım.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...