11 Mayıs 2014 Pazar

SİZ HİÇ MİMLENDİNİZ Mİ :)

Şeker mi şeker biri beni mimlemiş :)
Yeni tanıştık biz. 
Ama böyle doğal bir insanı sevmemek mümkün mü? ;)
Ve o da benim gibi mimleri çok seviyor :)
Birgün karton kutundan 
bende çıkacağım şeker :)
Teşekkür ederim canım benim :)



Gelelim mime ;)

-SİZ HİÇ ... ?-

★ Siz hiç gerçek aşk nedir bildiniz mi ?
Yani şimdiye kadar öyle olduğunu düşünüyordum.
Ama Sade ve Derin'i okuduktan
sonra yaşadığımı aşk sandığımı anladım.




★ Siz hiç acı çektiniz mi ?
Acı çekmeyeni getirin bana :)


★ Siz hiç insanların taa gözlerinin içine baktınız mı ?
Bir de çoğulmuş :))
Yok efendim kimsenin taa gözlerinin içine bakamam ben ;)



★Siz hiç salıncakta sallanıp bulutları yakalamaya çalıştınız mı ?
Bunu da yapamadım.
Genelde ablam yanımda sallandığı için bana çarpacağının korkusundan
bulutları yakalamaya çalışmaya
vaktim kalmazdı :)


★ Siz hiç ayağınız takılıp düştüğünüzde bayılana kadar güldünüz mü ?
Ben genelde düştüğüm yerden annemin kaldırmasını beklerdim :))
Ama hiç kımıldamadan :)
( Uzuun zamandır düşmedim demek ki )



★ Siz hiç parmak yarışı yaptunız mı ?
Yaptım da hep yenilirdim :)


★Siz hiç kafanızı su dolu bir kovaya koyup nefesinizi ne kadar tutabildiğinize baktınız mı ?
Evet yaptım.
Ama amacım neydi bilmiyorum :))


★ Siz hiç ruh çağırdınız mı ?
Hayııır.
Korkarım ben ya :)



★ Siz altın günü yaptınız mı ?
Hayır.
Umarım hiç yapmam :))


★ Siz hiç pamuk şeker yerken elinize yüzünüze bulaştırdınız mı ?
Bulaştırmadan yemek mümkün mü? :)


★ Siz hiç bir gece yarısı uyanıp sevdiğiniz birinin nefesini dinlediniz mi ?
Eveeet :)


★ Siz hiç saatlerce köpük banyosu yaptınız mı ?
Hayır



★ Siz hiç çimlerin üstünde çıplak ayak yürüme keyfini yaşadınız mı ?
Ben çıplak ayak evde gezemem.
Çimde nasıl yürüyeyim :))


★ Siz hiç yağmur altında çılgınca koştunuz mu ?
Ben genelde yağmur altında
yavaş yavaş yürürüm.
Amaç ıslanmak; ama eve gittiğimde sırılsıklam olurum :)



★ Siz hiç bir günü hayıflanmadan geçirdiniz mi ?
Benim mizacımda yok hayıflanmamak :)


★ Siz hiç sesiniz kötü olsa bile bir şarkıyı bağıra bağıra söylediniz mi ?
Kötü zaten.
Çevreye zarar vermeden söyledim tabi :)



★ Siz hiç kendi takımınız yense bile karşı takıma alay etmeden medenice tebrik ettiniz mi ?
Evet tebrik ettim.
( Yapmadığım zamanlar daha çok :) )


★ Siz hiç yardımlaştınız mı ?
Evet


★ Siz hiç saatlerce beklemenize rağmen acelesi olduğu her halinden belli birine yerinizi verdiniz mi ?
Ben daha çok yerimi vermekten
 saatlerce beklerim ;)


★ Siz hiç etraf "ne der ?" diye düşünmeden bir kez rahatça hareket ettiniz mi? 
Ben genelde öyle yapıyorum zaten.
Bir kereye mahsus birşey değil yani :)



★ Siz hiç gönlünüzce yaşayabildiniz mi ?
Ara ara gönlümüzce yaşıyoruz illaki ;)


-MİMLENENLER-

Maviye iz süren
Uyuşuk Hayalperest
Hazioz
İnsan Yavrusu→İnya :)
Sade ve Derin
Ahu Kader
Küçük Sırlar
HappyOneDay
Gece Düşerken
Beauty&Viva
Ferhat Bayram

Kolay gelsin :))


51 yorum:

  1. HEHE ARA ARA GÖNLÜMÜZCE YAŞIYORUZ İLLA Kİ SÖZÜ SÜPER GİDERLİ OLMUŞ :)) verdiğin cevaplar süperdi seni tanımak çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ya teşekkür ederim :)
      Öpüyorum seni çok :*

      Sil
  2. Siz hiç etraf "ne der ?" diye düşünmeden bir kez rahatça hareket ettiniz mi?
    Ben genelde öyle yapıyorum zaten.
    Bir kereye mahsus bir şey değil yani :)

    :) ozaman özgün oluşun nedeniyle tebrik ederim seni :)

    Çok eğlendim okurken :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlendirebildiysem ne güzel :)

      Bak tavsiye ediyorum böyle yapmak daha güzel :))

      Sil
  3. Farkettimmm abla dedin :D

    tamam yapıcam bunu da :)

    daha nasıl yazı yazıyor bu bloggerlar mimim, şarkı mimim, bi de bu eklendi yapcam ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedim mi :))
      Tamam kabul ediyorum :)

      Görse gözlerine inanamaz :))

      Teşekkür ettim inya :)
      Merakla bekliyorum cevaplarını gülmekten öleceğime inanıyorum :))

      Sil
  4. "Genelde ablam yanımda sallandığı için bana çarpacağının korkusundan
    bulutları yakalamaya çalışmaya vaktim kalmazdı :)" ahhaha hahahaha
    yaaa çok güldüm vallahi :)) mim için teşekkürler hadi gel altın günü yapalım :p ayy yok bende nefret ederim umarım bende yapmam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O korkuyu anlatmak mümkün değil :))
      Özellikle bana doğru sallanırdı :))

      Boncuk gözlüm ne teşekkürü asıl ben teşekkür ederim beni kırmadığın için :))

      Annemin altın günleri tam bir kabus olurdu :))
      Sanırım ondan sevemiyoruz :))

      Sil
  5. Yaa çok eğlenceli yazmışsın :) Şu kullandığın resimlere bayılıyorum. Bu konularda çok beceriksiz olduğum için kıskanıyorum mu ne :D
    Çok öpüyorum seni tatlış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitstrips programı var ya onla yapıyorum :)
      Bak sende yaparsın hem de daha güzellerini öyle düşünme canım benim :))

      Kocamaaaan öpüyorum ben de seni :**

      Sil
  6. ayrıca Sade ve Derin'i hala okuyamadııım :( En kısa zamanda inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulmak sorun oluyor gerçekten yoksa hemen okurdun :)
      Bende 1 ay bekledim :))

      Sil
  7. Şiz hiç.. diye başlayan cümleler kurmak değil mi, mimin kuralı.
    Bakalım değişik bir şeyler bulabilir miyim? :)
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karton kutum böyle yapmıştı :)
      Senden süper şeyler bekliyorum :)

      Ben teşekkür ederim kırmadığın için :*

      Sil
  8. Mim için teşekkür ederim. :)
    Ara ara yaşıyoruz gönlümüzce illaki. :))
    Çok güzel olmuş cevapların. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim :))
      Beğemene çok sevindim :)

      Sil
  9. Cok eglenceliydi canim, cok tesekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  10. Tamam yapcam kuzummm ama siz hic devamini biz getiricez di mi ozlemcim oyle yapmisti :)
    Sen de cok keyifli yazmissin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doğru olan oymuş bende sonradan gördüm :))
      Kartın kutumda öyleydi bende böyle yaptım.
      Bişey olmaz ya :))
      Öpüyorum seni kocaman:*
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. ben de senin yaptığın gibi yapıcam :))

      Sil
    3. Ama ben seni koskocaman öperim ki :))

      Sil
  11. Ne güzel cvplar bunlar...Sade ve Derin alacaklar listeme ekliyorum.. Çok merak ettiğim ama okuyamadığım kitap
    http://morlumutfak.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farkındalık yaratan bir kitap canım :)
      Umarım sende seversin :)
      Öpüyorum çok :)

      Sil
  12. Rica ederim ^^ Bir gün karton kutumdan sende çıkacaksın ben eminim zaten :D Okurken çok eğlendim ^^ Keşke her zaman elalem ne der diye haraketlerimizi kısıtlamasak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın :))
      Kısıtlama bak herşey daha güzel oluyor :)

      Sil
  13. cok eglenceli cevaplar vermissin matmazel :)

    YanıtlaSil
  14. Şu Bitstrips diyaloglarına bayıldım ya (: Cevaplarını da keyifle okudum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim ;)
      Renk katıyor sende yapsanaaaa :*

      Sil
    2. En kısa zamanda yapıcam ben de o zaman ;)

      Sil
    3. Yap tabiki bekliyorum canım benim ;)

      Sil
  15. hey bak sabah sabah güleceğin bi video sana :)
    http://www.dailymotion.com/video/x6qt59_do-you-love-me-music-video-of-old-l_music

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnya nerden buluyosun böyle şeyleri :))
      Gülmekten öldüm ya :D

      Sil
    2. hahahaha guzel ama dimi ama dimi hehhehehe
      do you love me do you do you doyu doyudoyi hahaja

      Sil
  16. Mim çok güzelmiş sende çok güzel cevaplamıssın canım keyifle okudum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim :)
      Yapmak istemezsin diye mimlemedim istersen hemen ismini eklerim bak ama üzüldüm şimdi herkes sevmiyo çünkü mim yapmayı ..

      Sil
  17. çok sevimliii. en tatlişi de salıncak yaaa. yapıciim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay teşekkür ederim Deep :))
      Sen neler diyeceksin bakalım;)

      Sil
  18. Şeyma süpersin...hem cevapların hem resimler harika :)
    Çok keyifli seni okumak...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın :))
      Çok mutlu oluyorum böyle beğendiğinizde :))
      Çok çok çoook öpüyorum :*

      Sil
  19. selam!!! artık ben de takipçiniimm :) çok eğlenceli olmuşş görsellere bayıldımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin sefalar getirdin :))
      Çok teşekkür ederim canım benim ;)

      Sil
  20. Daha önce de belirttiğim gibi amacım herkesin kendi "hiçlerini" yazmasıydı. Ancak gördüm ki böyle de oldukça popüler olmuş. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay özür dilerim gerçekten ben böyle mimlendiğim için böyle cevaplar verdim :(
      Eğer kırılmanıza sebep olduysam tekrar özür dilerim. .

      Sil
    2. Hayır kesinlikle kırılmadım. Aksine ne şekilde olursa olsun bu kadar hızlı yayılması ve sevilmesi sevindirdi beni. Tekrar teşekkür ederim. :)

      Sil
    3. Çok rahatladım :)
      Ben teşekkür ederim asıl :*

      Sil
  21. Çok geç oldu değil mi anca yapabildim bende (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen gecikiyo ya :))
      Ay dur cevaplarını merak ettim şimdi :))

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...