19 Haziran 2015 Cuma

İZLEDİM→ FATED TO LOVE YOU 2014

Fotoğraf için tık tık


-KONUSU-

ROMANTİK-KOMEDİ
Lee Gun şımarık ve zengin bir iş adamıdır.
Kim Mi-Young ise kimseye hayır diyemeyen saf ötesi bir kızdır.
Hatta o kadar insanların işini yapmakla meşguldür ki ona pos-it lakabını takmışlardır.
Birgün kendilerinde değillerken birlikte olurlar.
Ve kızımız hamile kalır.
Olaylar bu şekilde başlar :)

Fotoğraf için tık tık

Bu da çok severek izlediğim Kore dizilerinden :D
Şimdi ''sevmediğin var mı?'' diyeceksiniz.
Onlara da sıra gelecek efendim.
Ama önce sevdiklerimle başlamak istedim.
Bu diziyi en çok sevme nedenim, Kim Mi-Young yani Jang Na-Ra'nın şekerliği :)
Oyuncak bebek gibi ya çok tatlı :D

-OYUNCULAR-
(ANA KARAKTERLER)

♣Lee Gun → Jang Hyuk
Fotoğraf için tık tık

Aslında çok düzgün bir adamı oynuyor.
Her ne kadar şımarık ol sa da :)
Kızdığı zaman yanına yaklaşmamak lazım tabi!

♣Kim Mi-Young → Jang Na-Ra
Fotoğraf için tık tık

Ya bir insana yuvarlak gözlük bu kadar mı yakışır!
Ben bu kızı cidden çok sevdim :)
O kadar naif ve saf ki sevmemek mümkün değil!

♣Daniel → Choi Jin-Hyuk
Fotoğraf için tık tık

Fotoğrafı güzel seçemedim.
Ama kendisi azıcık taş olur :D

♣Nam Se-Ra → Wang Ji-Won
Fotoğraf için tık tık

İlk bölümlerde kızın tepkilerini çok normal karşılıyorsunuz.
Ama bölümler ilerledikçe bu kıza sinir olacaksınız, benden söylemesi ;)


-İYİ SEYİRLER;)-

2 yorum:

  1. Kuzenlerim bu tür yapımlara bayılıyor, bir akşam toplaşıp izledik, ummadığım kadar keyifliydi^^ bize de beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz :)
      Bende romantik komedi dizilerine ön yargılıydım ama öyle olmuyormuş gerçekten :)
      Tabi ki gelirim :))

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...