7 Haziran 2015 Pazar

İZLEDİM → YOU CAME FROM THE STARS

Fotoğraf için tık tık


-KONUSU-

400 yıl önce Joseon döneminde dünyamıza bir uzaylı gelir.
Evet o esas adamımız Do Min Joon'dur.
Esas kızımız ise Cheon Song Yi'dir.
Esas kızımız şımarık ve azıcıkta aptal bir aktristtir.
Do Min Joon ise dünyada yaşadığı 400 yıl boyunca yaşadıklarından ders almış insanlardan uzak bir hayat yaşar.
Özel güçleri olduğunu söylememe gerek yok herhalde :)
Do Min Joon 400 yıl boyunca tekrar kendi dünyasına dönmek için bir yıldızı bekler.
Ve beklediği zamanda dönmek istemeyeceğini aklına bile getirmez.
Bu iki zıt karakterin birbirleriyle çekişmelerini keyifle izleyeceğinize eminim :)

Fotoğraf için tık tık

Tek kelimeyle bayıldığım Kore dizilerinden :)
Hatta rahatlıkla 1. sırada diyebilirim.
Gülmekten öleceğiniz sahneler çok fazla :)
Yani daha ne diyeyim bilemedim ki :D

-OYUNCULAR-
(ANA KARAKTERLER)

♣ Do Min Joon- Kim So Hyun

Fotoğraf için tık tık

♣ Cheon Song Yi- Jun Ji Hyun

Fotoğraf için tık tık

♣ Lee Hwi Kyung- Park Hae Jin

Fotoğraf için tık tık

♣ Yoo Se Mi- Yoo İn Na

Fotoğraf için tık tık

♣ Lee Jae Kyung- Shin Sung Rok

Fotoğraf için tık tık

-İYİ SEYİRLER-

8 yorum:

  1. yoo Se mi. Ay ne sinir olmuştum buna.
    Uzun zaman önce bitmişti, ama iyi güldürdü, aa sevmene sevindim valla :p :):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevklerimiz aynı demek ki bebeğim ;)
      Bayıldım ben yaaa :))
      Uzaylı olsa ne fayda diyo ya bayılıyorum o kısma :))

      Sil
  2. gecede kaç bölüm izliyon yaaaa. ne kadar çabuk bitiriyon dizileri sen yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore dizilerini genelde 1-2 günde bitiriyorum :D
      Zaten yabancı dizilerde de 1 sezon bitiriyorum 1 günde :D

      Sil
  3. Çin, Uzak Doğu filmlerine önyargılıyım ama konusu fena değil gibi geldi:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok şekerler ablam ama sen öylesine önyargılı olmazsın.
      Çook iyi biliyorum :)
      Belki izlersen seversin öpüyorum ikinizi de kocaman :*

      Sil
  4. Bir dizi demiştin sanki bana yine koreydi izlemiştim. Bunu da merak ettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa evet bende hatırladım :)
      Ama ne olduğunu unuttum bak :D
      Unutmazsan izle eminim bayılacaksın ;)
      Öperim kiii :*

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...