13 Haziran 2015 Cumartesi

İZLEDİM → HEMLOCK GROVE

Fotoğraf için tık tık

Eveeet bu kez diziyi pek tavsiye edeceğimi söyleyemeyeceğim.

Çünkü dizi çok fazla gizemli şimdi o kadar gizemli ki diyerek örnek versem 
spoiler vermiş olacağım :D
Neyse konu 17 yaşında bir kızın cesedinin bulunmasıyla başlıyor.
İki şüpheli gencimiz var birinin zaten kurtadam olduğu dedikodusu yayılmış durumda(öyle de zaten)
diğeri de zaten tipiyle bile şüphe çeker yani :D

Fotoğraf için tık tık

Ama şöyle de bir gerçek var çok sağlam dönüşüm(kurtadama) sahnesi var.
O kadar şaşırdım ki o an verdiğim tepkiyi tabi ki terbiyeli bir insan olarak buraya yazmayacağım :D
Yani demem o ki merak ettiyseniz fragmana bakın karar verin izleyip izlemeyeceğinizi paşa gönlünüz bilir :D
Sabırlıysanız sonuna kadar izlersiniz yoksa pek sanmıyorum :)




2 yorum:

  1. Ben bu diziyi izleyemem. :D Komedi türü bir dizi önerini bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabır gerek diye boşuna demedim :D
      Seni mi kıracağım hemen geliyor bir tane :)
      Ama sever misin bilemedim :)

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...