11 Haziran 2015 Perşembe

OKUDUM → BEN SENİN BİLDİĞİN KIZLARDAN DEĞİLİM


Aslında tam olarak bildiğimiz kızlardan diyerek başlayalım :D
İşin esprisi bir yana esas kızımız çok çalışkan bir kız ve kafasını sadece derse veriyor.
Tabi ilk başlarda :)
Sonraaa esti gençlik rüzgarı :D

-KONUSU-

Esas kızımız kendini dersler hariç her şeyden soyutlamış bir genç kızdır.
En yakın arkadaşı ise okulun ilk dönemlerinde sevgilisi yüzünden bütün okula rezil olmuştur.
Esas kızımız ise onun için güvenli bir sığınaktır.
İki arkadaşın arası bozulduğunda esas kızımızın biraz yoldan çıkışını (esasen yaşının verdiği davranışlar- tamam biraz abarttığı yerler var :D) görüyoruz.
Fakat esas kızımızın en önemli sorunu başkalarının düşüncelerine çok önem vererek yaşaması,
ki bu da yanlışlara sürüklenmesine neden oluyor.
Hikayemiz esas kızın doğruları görmesiyle devam ediyor.


Konusu gördüğünüz gibi bildiğimiz gençlik romanlarından ve anlatımı da hiiiç sıkıcı değil.
Sevdim mi? Çok sevdim!
Bu da atıştırmalık kitaplardan diyebilirim.
Oku eğlen geç kitaplarından.
Her zaman edebi değeri olan kitaplar okunmuyor malumunuz, ki zaten benim de okumaya çalışsam da arka arkaya böyle kitaplar okuduğum söylenemez.
Her neyse yine çok uzattım efendim isteseniz okuyunuz :D


-DİP NOT-
Esas kız/erkek dememin sebebi balık hafızalı olarak isimleri hatırlayamamam :D

4 yorum:

  1. Bende spolier verdin sanmıştım :D İsme neden spolier verilir ki diyordum bende.

    YanıtlaSil
  2. Şeymaaa :-)))
    sırf kapağına bakıp alasım geldii dediğim kitap tarzı; okuması zevklii bir kitaba benziyoor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di miiii :))
      Hem ismi hem de kapağı gel al beni diyo resmen :D
      Ders veren kitaplardan birazcık ;)

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...