24 Haziran 2015 Çarşamba

İZLEDİM→CUNNİNG SİNGLE LADY

Fotoğraf için tık tık


-KONUSU-

Na Ae-Ra, annesi tarafından düzgün bir işe sahip bir adamla evlenmesi için öğütlenmiş
bir genç kızdır.
Cha Jung-Woo ise, kendi halinde saf (hatta inek :D) bir mühendislik öğrencisidir.
Na Ae-Ra'nın annesinin lokantasına gelip giderken, kızımız Cha Jung-Woo'yu tavlar :)
Ve çok geçmeden evlenirler.
Birgün Cha Jung-Woo, hayalleri için işinden istifa eder.
İlk zamanlarda bu Na Ae-Ra için sorun olmaz.
Fakat para suyunu çekince, tartışmalar başlar ve boşanırlar.
Aradan yıllar geçer.
Vee Cha Jung-Woo hayallerini gerçekleştirir, kendi şirketini kurar.
İkisinin yolları tekrar kesişir ve geçmişdeki yaşananların sebepleri zamanla gün yüzüne çıkar.

Fotoğraf için tık tık

En sevdiğim ilk 10 Kore dizilerinden diyebilirim.
Romantik-Komedi dizi yine :)
Dizinin konusu çok güzel!
Eee daha ne diyeyim, bayılacaksınız!

-OYUNCULAR-
(ANA KARAKTERLER)

• Na Ae-Ra → Lee Min-Jung
Fotoğraf için tık tık

Bir insan bu kadar mı güzel olur ya :)
Gerçekten oyunculuğuna da güzelliğine de hayran kaldım.

• Cha Jung-Woo → Joo Sang-Wook
Fotoğraf için tık tık

Bu adama diyecek birşey bulamıyorum!
Zira mimikleri bu kadar tatlı olan birini görmedim.

• Gook Yeo-Jin → Kim Gyu-Ri
Fotoğraf için tık tık

Kırılgan ve çok iyi bir kadını oynuyor.
Gerçi sonradan biraz cadılaşıyor.
Ama olacak o kadar :)

• Gook Seung-Hyeon → Seo Kang-Joon
Fotoğraf için tık tık

Şeker yumağı yaa :D
Bu dizide ana karakterleri gerçekten sağlam seçmişler!
Hepsi birbirinden güzel :)


- İYİ SEYİRLER ;) -



2 yorum:

  1. slm ben geldim bloğunu keşfettim ve takibe aldım bende beklerim sevgilerle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin canım :)
      Takibe aldım bile kucak dolusu sevgiler :)

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...