17 Haziran 2015 Çarşamba

YENİ DİZİ → KARA SEVDA

Fotoğraf için tık tık


Bildiğiniz üzere, ben tam bir Burak Özçivit delisiyim :)
Şimdiye kadar oynadığı bütün dizi-filmleri izledim.
Hatta Baba Ocağı dizisini sevmediğim halde, o var diye izliyordum.
Konuyu saptırmasam iyi olacak :D
Yeni oynayacağı dizide Neslihan Atagül ile oynayacakmış.
Hadi hayırlısı :D

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Dizinin konusuna gelecek olursak;
Burak Özçivit, fakir bir maden mühendisini oynuyor.
Soma faciasını unutturmamak adına yapılığını düşündüğüm, bir facia yaşanıyor.
Ve Burak Özçivit'in oynadığı karakterin hayatı değişiyor.


Sanırım aşk sayesinde hayatı değişecek.
(Malum Türk dizisi)
Soma faciasını unutturmamak adına yapıldığı için ayrıca gönlümü fethetti.
Tabi insanların acısını kullanarak para kazanıldığını düşünürsek, kötü bir durum.
Ama o kadar unutkan bir toplum olduk ki bu şekilde bile unutulmaması benim için çok önemli...
Neyse, artık bekleyip göreceğiz.

-FRAGMAN-



-NOT-
Dizi eylülde başlayacak!


=>Dizinin web sitesi <=

6 yorum:

  1. hmmm Burak varsa bende izlerim :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, dizimizin web sitesi "www.karasevdasonbolum.com" adresini yazınıza link olarak ekler misiniz? Teşekkürler, yazınızı çok beğendim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :)
      Tabiki eklerim.
      Asıl ben beğendiğiniz için teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Hoşbuldum. Blogunuz gayet kaliteli. Bana pek hitap etmese de eşime söyledim iftardan önce okuyup zaman geçirmek için ideal diyor. Kendisi yeni takipçiniz. Tekrardan teşekkürler. :)

      Sil
    3. Herkese hitap etmediğim doğru yalan yok :)
      Eşinize çok teşekkür ederim çok mutlu oldum :)
      Ben teşekkür ederim güzel yorumlarınız için :)

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...