25 Haziran 2015 Perşembe

İZLEDİM→SURPLUS PRİNCESS / THE MERMAİD

Fotoğraf için tık tık


-KONUSU-

Kim Ha-Ni bir deniz kızıdır.
Kim Ha-Ni birgün Kwon Shi-Kyung'a aşık olur.
Ve kızımızın insan olma hayali başlar.
Bir gün bir iksir sayesinde insan olabileceğini öğrenir.
Ve hiç düşünmeden iksiri içer ve insan olur.
Ama öğrendiği gerçek karşısında yıkılır. 
Bu gerçek ise, 100 gün içinde gerçek aşkı bulamazsa baloncuk olup yok olacağıdır.

Fotoğraf için tık tık

Yine bir fantastik-romantik-komedi Kore dizisi ile karşınızdayım :)
Bu dizide biraz ne umdum ne buldum gibi oluyor.
Ben bayılarak izledim.
( Evet yine! )

-OYUNCULAR-
(ANA KARAKTERLER)

♠ Kim Ha-Ni→ Jo Bo-Ah
Fotoğraf için tık tık

Esas kızımız bu, kendisi pek bir şirin :)

♠ Kwon Shi-Kyung→ Song Jae-Rim
Fotoğraf için tık tık

Donuk bir adam bu ya :)
Kore dizilerinde ben nedense 2 adam olduğunda sevilmeyen adamı daha çok seviyorum :)

♠ Lee Hyun-Myung→ On Joo-Wan
Fotoğraf için tık tık

Şeker ya :)
Ama dizi de huysuz söylemedi demeyin ;)

♠ Yoon Ji-Na→ Park Ji-Soo
Fotoğraf için tık tık

Yılaaan :D
Şaka değil gerçekten tam bir yılan bu kız!


-İYİ SEYİRLER ;)-

4 yorum:

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...