5 Haziran 2015 Cuma

YENİ DİZİ→ TATLI KÜÇÜK YALANCILAR

Fotoğraf için tık tık

Öncelikle uyarayım bu bir öneri değil eleştiri yazısıdır!
Beni az çok tanıdıysanız film-dizi-kitap (ya da şöyle söylemek daha doğru olur) hiç bir konuda önyargılı değilimdir.
Ama bu tanıtımı görünce de ee haliyle biraz yuh dedim.


Bunun en önemli etkisi pretty little liars izlemem değil efendim.
Sorun Türkiye'de dizi sektörünün yenilikçilik adına hiç birşey yapılmamasıdır.
Bunu eleştirmek bana düşer mi?
Orasını bilemem tabi ki..

Fotoğraf için tık tık

Şöyle de bir gerçek var ki Türk oyuncularımız gerçekten iyiler.
Amaaaa konu fantastik ve gizem filmleri/dizileri olunca pek başarılı olduklarını söyleyemeyeceğim.

Yani demem o ki izleyip göreceğiz tabi ki güzel mi değil mi (?); ama ben ilk kez gördüğüm bir dizi tanıtımına önyargılı bakıyorum. 

Fotoğraf için tık tık

En nihayetinde bir İan Harding bulamazlar di mi ama :D

14 yorum:

  1. Bide aksiyon filmlerinde başarısızlar :D sadece komedi dalında başarılı bizim oyuncular

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Emrah :)
      Aşk meşk olsun onlara bi de komedi aslında oyunculara da yazık olmuyor değil

      Sil
  2. (: Şeyma'm eleştirilmeyi hak ediyorlar,
    Yeni şeyler üretmek zor geliyorsa demek ki.
    Ben tanıtımı görünce yuh artık be dediğim doğrudur.
    Ama ayıptır arkadaş yapılmamalı (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi canım ya en azından bu dizi kalsaydı :)
      Yok ama illa bi özentilik almış başını gidiyor..

      Sil
  3. Hepsi çakma onların..orjinal hiçbişey yok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orjinal olarak ne kaldı çok merak ediyorum gerçekten :)
      Öperim kiiii ;*

      Sil
    2. cevap veriyorum: Beeennnnn:):):) ay çok güldüm şu an ..çok öptük seni (kızım ve ben :):) )

      Sil
    3. Yerim seni ablam yaaaa :)))
      Bende sizi ama en kocamanından öpüyorum :*

      Sil
  4. Türklerin çekeceği bu tarz dizilerden hayır gelmez bence :) Yabancı dizileri kopyalamaya çalışıyorlar ama o heycan o aksiyon o güzellik olmuyor hiç bir zaman...Mesela umutsuz ev kadınları... Güzelim dizi rezil olmuştu bu diziyede el attılarsa aman allahım diyorum....
    Bizimkilerin çekeceği dizi anca aşk dizisi... zengin - fakir arasında geçen aşk , imkansız aşk, vs vs....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle :)
      Yani yeni bişeyler üretmek bu kadar mı zor çok merak ediyorum...

      Sil
  5. Komşum hoş geldin :) Sonunda sende kdrama rüzgarına kapıldın demek :DD

    Bu arada http://yeter678.blogspot.com.tr/2015/06/zor-begenirim-mim.html mimlendin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum canım benim :)
      Tabiki yaparım en kısa zamanda teşekkür ederim ;)

      Sil
  6. hımmmm kardeş payını bitirdim. kara ekmek serçe sarayı med cezir izliyom. yazın diyodum bu diziyi, ki orcinalini kısım kısım izledim, bi dee çilek kokusu ve kiralık sevgiliyi izleyeyimmm hımm napsam şimdii. blogumda sağda ivit bak geçen hafta açtım site tvit insta filan işteeeee bi de helen arkadaşımız kışın açmıştı bi instaaa benim için o yönetiyoor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım tarçınlı şekerim o zaman takip edeyim hemen :)
      Ama bu diziyi yapamayacaklar gibi geliyor yine de bilemem tabi :)
      Çilek kokusunu bende merak ettim ama sanırım o da klasik zengin adam fakir kız aşkı :D

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...