10 Haziran 2015 Çarşamba

MİM→ ZOR BEĞENİRİM

Eveet bir mimle daha karşınızdayım :D
DSK geldiğimi görünce mimlemiş sağ olsun ;)
Öpücüklerimi de göndermesem olmaz di mi :*



Gelelim mimee :)


♣Yemek seçer misin?
Hem de nasil :)
Seçmeyen var mıdır? 
Gerçi benim gibi seçen var mıdır, onu bilemem.
Mesela yoğurt yerim, ama ayran içmem ;)
Patlıcanın her halini severim ama dolması ıhhh :)
Kuşbaşı et asla yemem!
Kıyma da yağsızsa yerim ki o da biraz bile yağlı olsa içimde et haşlanmış gibi gelir.
Yani bunlar sadece başlangıç :D
Yazmaya kalksam bir post olur.


♣Tatil için nasıl bir otel tercih edersin?
Ben otel değil ev isterim :D
Şaka bir yana ben düzen insanıyım.
Herkesin yaptığı yemeği yiyemem.
Genelde aşçıların erkek olduğunu düşünürsek, kendimi tiksindirecek türlü fikirler gelir aklıma :)
Çarşaf-yastık daha sayamadığım bir çok sebepten dolayı ev en iyisi diyorum :)


♣Diyelim ki kuzeninin düğünü olacak, kıyafetini kaç gün önceden alırsın?
Gerçekten de olacak :D
Beğenebilmek büyük sorun benim için; çünkü ben abiye sevmem.
Topuklu giyemiyorum.
Tabi kuzenimin düğünü olmasa imkanı yok gitmem.
Her neyse düğün eylül gibi olacak 2 ay önce başlamıştım bakmaya henüz bulamadım :)

♣Bir kuaförün var mı?
Her bayan gibi tabisi var.
Ama saçımı güvendiğim tek kişi var.


♣Yolda tanıdığın arkadaşın sana "kilo almışsın" dese, nasıl bir tepki verirsin?
Geldik zurnanın zırt dediği yereee :)
Bildiğiniz üzere bu benim için bir hayli hassas bir konu..
Arkadaşıma "gerçekten mi?" derim, o ayrı..
Ama sonra eve gidip hemen tartılırım, aynıysa yine üzülürüm. 
Başlarım paranoya yapmaya..
Öyle işte ;)

♣Bikini mi?-Mayo mu?
Gıcıklık yapıp mayokini demeyeceğim :)
Ama tercihim her zaman bikiniden yana olur.

♣Eleştiriye açık mısın?
Değilim. 
Direk bir cevap oldu. Ama sadece kendi doğrularıyla yaşayan bir insana da bu sorulmaz ki :)


♣Eşinin/sevgilinin en beğenmediğin yanı?
Çok sevimsiz olması..
Şaka şaka öyle biri yok ki, sevmediğim yanı olsun :D

♣Boş zamanlarında seni nerede buluruz?
Hemen söylüyorum: Evde :)
Hatta daha net olacaksak ya prizin yanındaki koltukta ya da televizyonun karşısındakinde :)
Muhtemelen de önümde pc dizi izliyorumdur :D

◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆

Bir mimin daha sonuna geldik :)
Bildiğiniz üzere blogları okuyamadığımdan kim mimlendi ya da mimlenmedi bilmiyorum. 
Yapmak isteyen varsa her zamanki gibi mimlendi :)

12 yorum:

  1. Şeyma'cığım yeniden yazmaya başlamana çok sevindim. :)
    ben de senin gibiı otel vs. sevmem, tiksinirim, ev ev ev ev ev gibisi var mı? :))
    evim evim güzel evim:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablam şu sınav dönemini de atlatayım yazdıklarınızı da okuyabilecek zamanım olacak :)
      Di mi ev gibisi var mı ya :))
      Öpüyorum kocaman ablam benim :*

      Sil
  2. En son kuzen düğünü için elbiseyi gideceğim gün almıştım :D Ayakkabıyı ilk denediğimi olur demiştim.
    Al bak mezuniyet geldi elbisem yok ortalıkta. :D

    YanıtlaSil
  3. Seymaa hosgeldin:)
    Aynı dönemde dönüş yapmışız bloga:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende hoşgeldin canım benim ;)
      Kocamanından öperim kiii :*

      Sil
  4. Bu mimden anlaşılan Şeyma=Zor İnsan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen insanların burnundan getirdiğim doğrudur :D
      Yapacak bişey yok :))

      Sil
  5. haha güzel olmuş :-D patlıcan dolmasına bayılırımmm canımı cektirttin annem burda olsada yapsaaa :-,(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deme öyle ama yaa ;(
      Gel ben sana yaparım kii :))

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...