1 Temmuz 2015 Çarşamba

10 YIL SONRAKİ BANA MEKTUP


''Marshall abimiz yapıyor da biz niye yapmayalım di mi?'' diyerek başlıyorum :) 


Annemin tepkisi ''şizofren misin?'' oldu.
Siz demeyin öyle şeyler tamam mı ;)



Giriş cümlelerinde hep sorun yaşamışımdır zaten.
Sana da sevgili Şeyma diyemeyeceğime göre direk söze giriyorum.
Yazıya mı deseydim ;)


Hayatında neler değişti?
Sakın çok sevdim evlendim deme!
Bir de çocuğum oldu ''ama kızma adını Kabulet bile koydum'' dersen,
 şimdiden keserim kendimi!
Lan sen çocuk sevmezsin ki!
Neyine güvendin?
Dur lan dur, bende neyi unuttum diyorum.
Yaşıyor musun hala?
Yaşayıp da evlenmediysen gözümsün!



Eşek değilsin ya çalışmaya da başlamışsındır artık.
Bizim keman işi ne oldu?
Yapamadıysan yüzüne tükürürüm.
Gerçi ben yapamam.
Söyle birine tükürsün benim yerime!
Sonra da çamaşır suyuyla sil.
Yine de kıyamadım sana pis olmasın yüzün ;)


Lan yaşlandın malum kırıştın mı yoksa?
İyi olur iyi takma kafana :D



Şu çatı katlı evimi de yaptırmışsındır artık di mi?
Bahçesine çiçek falan ekme!
Sen sulamazsın solarlar.
Çim olsun, ağaç olsun yeter!
Çık şimdi bahçene, otur yere, yak bir sigara..
Yere atma bir zahmet kül tablası diye bir medeniyet var!

Evini temizlerken anneni çağırmayı unutma!
Malum zehirlenme potansiyelini çok iyi biliyorum.
Hala sıkıldıkça dolabını döküp, bütün kıyafetlerini tekrar katlıyor musun;?
Yoksa dağınık mı oldun!
Aman diyeyim o seni çok rahatlatıyor, bırakma!



Bu arada ablan evlendi mi?
Evlendiğinde depresyona girip, devamlı ağlayıp kızı da üzme gerizekalı!
Uyandığında ilk onu görebilmek için yatağında ters yattığın günler bitti artık..


Babanın yanına haftada birgün mutlak gidiyorsundur artık!
Eşek kadar oldun kaldıramıyorum ayaklarını geç bir zahmet!

Sağlıklı beslen, düzenli yaşa ve kilo alma!
Kamu spotu gibi oldu biliyorum.
Ama sen yine de kilo alma!

Bu arada makyaj yapmayı öğrendin mi?
Hadi hadi ben senin ciğerini biliyorum.
Hala yapamıyorsun di mi?
Salla gitsin.
Makyaj da yapma ne olacak!



Saçlarını kestirdiysen eğer, o günü görmektense şimdiden keserim şah damarımı!
Gerçi neyine uzatıyorsun onu da bilmiyorum ya...
Saçlarını düzleştirmekten sıkılıp yarısında 
bıraktığın halinle işe gitme gözünü sevdiğim.
Tabi ablan yok saçlarını yapanda yok di mi?



Blog yazıyor musun hala?
Bir salaklık yapıp sıkılıp bırakmadığını varsayıyorum.
Lan yoksa senin şu resim programın gitti diye mi bıraktın?
Yıl olmuş 2024 gelmişsin 31 yaşına ( tamam tamam 32-33 ne fark eder :D)
başka bir program vardır illa ki..
Ama senin gibi gerizekalı ''yok aynı değiller sonuçta'' diyordur.
Bünyen değişime alışık değil; ama kırıştın bile naber?
Sende değiştin!
O yüzden yavaştan yazmaya başlasan iyi edersin!


Neyse bu kadar azarladığım yeter.
Aklıma geldikçe yine yazarım.
Belki de yazmam sen anladın beni ;)

38 yorum:

  1. Bu kadar samimi bir mektup yazamazdım kendime, gülerek okudum, bloğu bırakma bence de, kırışsan bile^^ Bize de uğra arada,sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu hayatta en çok kendime hakaret edince böyle yazmak kolay oluyo :)
      Çok teşekkür ederim ya bu söz o kadar önemli ki benim için :)
      Bunun üzerine 70'imde yine yazarım :D
      Gelmez miyim hiç :)
      Vakit buldukça okuyorum ama sessizce gittiğim çok oluyo itiraf ediyorum :))

      Sil
  2. Ne çene var mübarek. Kendimi normal görmeye başladım :p

    Çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben diyorum gayet normalsin :D

      Çok teşekkür ederim :))

      Sil
    2. ilk defa biri normalsin dedi bana. Bunu kutlamalıyız :)

      Sil
    3. Bak bu da bişey di mi :D

      Sil
  3. ben yazsam ne derdim acaba
    aman en iyisi denemeyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yazdığının yanında benimki tam bir rezalet olur :)
      Sen düz yazı yazsan ben yine hayran kaldığım için ;)

      Sil
    2. estağfurullah :)
      peki o yüzden mi artık uğramıyorsun sokağıma :)

      Sil
    3. Bari sen deme bunu :)
      Senin yazdıklarını okumayı ne kadar sevdiğimi biliyosun sınavlardan dolayı böyleydim bitti şükür mezun oldum artık :D
      En kısa zamanda sahalara tekrar döneceğim ;)

      Sil
  4. Hiç cesaret edemedim kendime mektup yazmaya. Kaygılı mıyım neyim :)) Ama çok eğlenceli olmuş. İnşaallah tüm güzel hayallerini gerçekleştirirsin canım ya ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz bak nasıl güzel oluyo :)
      İnşallah canım benim ya bitanesin :*

      Sil
  5. Hah, Şeyma'm buralardaymış.
    10 sene geçince halimi düşünemesem de senin halin pek tatlı olurmuş, ayrıca OTUZLUYAŞLARDAKIRIŞMAolmasın :$
    hadii kremleri yer çekiminin tersine uyguluyoruz, yapabilirsin sende evet :p

    Blog yazmayı bıraksan da hayatımızdan çıkma çünkü biz çok alıştık küçük kız kardeşe :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yirim seni ;)
      Olmasın tabi ama ya olursa?
      Ben şimdiden orta yaş sendromuna girersem şaşma :D

      İstesende bırakmam ki nerden bulurum can kardeş başka ;) :*

      Sil
    2. (: sen can'sın bana.

      yaa hayır daha girilmemeli o sendroma falan lütfen ama :)

      Sil
    3. Sende banaaa ;)

      Hadi inşallah diyelim hiç belli olmaz :))

      Sil
  6. Harika ... gülümseten bir yazı olmuş.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzüne tebessüm kondurabildiysem ne mutlu bana :)
      Ben teşekkür ederim çok mutlu ettin beni :)

      Sil
  7. valla ben kendime yazsam nasıl olurdu diye düşündüm,belki hala saftiriğin tekisin sen diye başlayabilirim:)
    şahane olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bırak kalbin tertemiz kalsın
      Karşındakiler utansın ;)
      Çok teşekkür ederim güzeller güzeli öpüyorum kocaman :*

      Sil
  8. kiz senin blog tasarimin ne ara degisti :?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa sen yokken tasarım yapmayı öğrendim ben :))

      Sil
    2. Senin gibi olmamı beklememek lazım hala korkuyorum kod olayından ama :))

      Sil
  9. Yaa yine güldürdün Şeyma'm çok güzel olmuş :D
    10 yıl sonra ben kendime ne yazarım acaba kendi kendime karalayayım bir şeyler belki okurum ölmezsem ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle deme ama :(
      Upuzun sağlıklı ömrün olsun bebeğim çok teşekkür ederim :*

      Sil
  10. çok tatlı yaaaaa kıkırdadım vallaaa :)

    YanıtlaSil
  11. oleeeeey okul bitti staj ne zamaaaaaan heey çok sevindiiiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce bi tatil yapayım da :D
      Deep'im nasıl mutluyum ya sanki üstümden kocaa bi yük gitmiş gibi :)

      Sil
    2. yap tatil tabii ki. ay ben de çok mutlu oldum. oh yaaa valla evet kalktı yük.
      oh beeeee. staj belli oldu muuuuu yeriiii :)

      Sil
    3. Canımsın Deep yaa :))
      Büyük ihtimalle bir yer var ama bakalım tarçınlı şekerim her türlü kabul ederler biliyosun kendi memleketim ya İstanbul gibi sorun çıkmaz burada:)

      Sil
  12. Ahahah :D Çok eğlenceli olmuş :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...