22 Temmuz 2015 Çarşamba

İZLEDİM → IT'S OKAY, THAT'S LOVE

Fotoğraf için tık tık



-KONUSU-

Jang Jae Yul obsesif (takıntılı) bir yazar ve aynı zamanda bir radyo da dj'dir.
Ji Hae Soo ise psikiyatri bölümünde uzmanlaşmaya çalışan bir doktordur.
Aşık olmak esas kızımız için mutluluktan ziyade mide bulantısına benzer his verir.
Tahmin ettiğimiz üzere hayat bu ikisinin yollarını kesiştirir.
Ve hikayemiz böyle başlar :)

Fotoğraf için tık tık

Dizimiz romantik-komedi-dram dizisidir.
Benim yine yeniden en çok sevdiğim Kore dizilerinden bir tanesi :)
Bazı diziler iz bırakır ya hani, benim için dizi bunlardan bir tanesi..
Sebebini söyleyip spoiler versem mi bilemedim :D
Bu arada dizi 16 bölümden oluşuyor.

-OYUNCULAR-
(ANA KARAKTERLER)

♣Jang Jae Yul → Jo In Sung
Fotoğraf için tık tık

♣Ji Hae Soo → Gong Hyo Jin
Fotoğraf için tık tık

Gördüğünüz gibi Gong Hyo Jin, bu dizide de karşımızda ve mükemmel oynuyor.
Gerçekten çok güzel projelerde yer aldığı kesin :)

♣Park Soo Kwang → Lee Kwang Soo
Fotoğraf için tık tık

Hani size demiştim ya ben bir türlü sevemedim bu çocuğu :)
Sebebi bu diziydi işte :D

♣Jo Dong Min → Sung Dong Il
Fotoğraf için tık tık

♣Hang Kang Woo → Do Kyung Soo
Fotoğraf için tık tık


-İYİ SEYİRLER ;)-


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...