19 Temmuz 2015 Pazar

İZLEDİM→QUEEN IN-HYUN'S MAN

Fotoğraf için tık tık


-KONUSU-

Park Boong Do, 300 yıl önce yaşayan bir alimdir.
Ve o dönemde yaşayan Kraliçe In Hyun'un haklarını savunur.
Hayatı tehlikeye girdiğinde onu koruyacak bir yazı vardır üstünde.(şimdi ne denildiğini unuttum :D)
Hayatı tehlikeye girdiğinde, 300 yıl sonraya yani günümüze gelir.
Geldiği yerde ise o dönemin dizisi çekilmektedir.
Kraliçe In-Hyun'u ise Choi Hee-Jin oynamaktadır.
Ve bu sayede tanışırlar.


Fotoğraf için tık tık

Eveet dizimiz fantastik-romantik-komedi dizisidir.
Dizide en çok esas kızımızın açık sözlülüğü ve şapşallığını seveceksiniz.
Bu diziyi de sıkılmadan izleyeceğinize eminim :)
Dönem dizilerini çok sevmem normalde, ama bu diziyi sıkılmadan izleyebildiysem siz de seversiniz :)

-OYUNCULAR-
(ANA KARAKTERLER)

♣ Park Boong-Do→Ji Hyun-Wo
Fotoğraf için tık tık

Valla kızan olur mu bilmem, ama ben sevmedim bu çocuğu :)
Anlamsız bir surat ifadesi var.

♣ Choi Hee-Jin→Yoo In-Na
Fotoğraf için tık tık

You came from the stars'ta sevmediğimiz bu kızımızı, burada çook seveceğiz :)
Bu da oyunculuğunun ne kadar iyi olduğunu gösteriyor.

♣ Han Dong-Min→Kim Jin Woo
Fotoğraf için tık tık

Şu çocuk dururken yukarıdakine bakılır mı ya :D
Gönül işte :D

♣ Jo Soo Kyung→Ga Deuk Hi
Fotoğraf için tık tık


-İYİ SEYİRLER ;)-



6 yorum:

  1. ı hear your voice izledim çok çok sevdim. şimdi kill me heal me başlıycam bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da izledim ama onu çok seven olduğu halde ben sevmedim pek :)

      Sil
  2. Rooftop Prince Bu filme benziyor. Bana göre bu filmden daha zevkli. Ben bunu yarıda bıraktım neden acaba diye düşünüyorum.
    Gu Family Book
    My Girlfriend is a Gumiho
    The Master's Sun
    You Came From Stars
    Arang and the Magistrate

    Fantastik türleri seviyorsan. Tavsiye ederim.
    Ben de şimdi Orange Marmalade ya da Lets Eat 2 izlemeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. My girlfriend is a gumiho'yu da ben yarıda hatta başta bıraktım :D
      Halbuki herkes çok seviyor o diziyi..
      Belki tekrar bakarım bitirmeye çalışırım.
      Master's sun izlediklerim arasında ama diğer tavsiyelerin için çok teşekkür ederim canım benim bu aralar gerçekten dizi tavsiyesine ihtiyacım vardı izleyecek birşey bulamıyorum :)

      Sil
    2. Bir şey değil canım. Karar değişikliğiyle şimdi Oh My Ghost izlemeye başladım. Devam eden bir dizi. Henüz tamamlanmamış ama.

      Sil
    3. Onu izliyorum eminim sende seversin :))

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...