30 Temmuz 2015 Perşembe

İZLEDİM→DİSCOVERY OF ROMANCE

Fotoğraf için tık tık


-KONUSU-

Han Yeo-Reum ve Kang Tae-Ha 5 yıllık bir ilişki yaşarlar.
Birlikte büyüyen bu çift bir gün kızımız ilişkilerini bitirmek istemesiyle biter.
Aradan yıllar geçer.
Artık Han Yeo-Reum, Nam Ha-Jin ile birliktedir.
Vee Kang Tae-Ha ile Han Yeo-Reum karşılaşır.
Fakat bu kez Kang Tae-Ha hatalarının farkındadır.
Kızımız ile tekrar birlikte olmak ister.

Fotoğraf için tık tık

Tahmin ettiğiniz üzere, bu diziyi de sevdim. :)
Ama bu dizide resmen meraktan çatladım!
Bu dizi daha çok ilişkiler hakkında ders veriyor.
Ama sıkılmadan izleyeceğinizin garantisini verebilirim.

-OYUNCULAR-
(ANA KARAKTERLER)

♠Han Yeo-Reum → Jung Yu-Mi
Fotoğraf için tık tık

Hem kızıp hem haklı aslında diyeceğiz kızımıza!
Ama yanlışı da çok şimdi, Eric'e olan sevgimden haklı dediğim doğrudur :D

♠Kang Tae-Ha → Eric Mun
Fotoğraf için tık tık

Şu gördüğünüz adamı çok sevdiğimi söylemeden geçemeyeceğim :)
Çok güzel gülüyor vicdansız :D

♠Nam Ha Jin → Sung Joon
Fotoğraf için tık tık

Bildiğiniz sümsük!
Azıcık gurur be ya :D

♠Ahn Na-Rim → Yoon Jin-Yi
Fotoğraf için tık tık

A gentleman's dignity'de çok sevdiğim halde, bu dizide pek sevmedim.

♠Do Joon-Ho → Yoon Hyun-Min
Fotoğraf için tık tık

♠Kim Seul-Gi → Yoon Sol
Fotoğraf için tık tık

Bu kızın gözleri gerçekten deli deli bakıyor :D
Ama oyunculuğunu seviyorum.


-İYİ SEYİRLER ;)-

2 yorum:

  1. bütün kore dizilerini izlerim artık. şimdi kill me heal me pek keyifli gidiyo yaaa.

    stac nolduuuuu nabıyooon kaçaaak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi tam zamanıı :))
      Canım aralık sonu istedi öyle yapacağım :D
      Sen nasılsın asıııl ;)

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...