24 Temmuz 2015 Cuma

İZLEDİM→THE GREATEST LOVE

Fotoğraf için tık tık


-KONUSU-

Ku Ae-Jung, eski bir kız grubu üyesidir.
Fakat gruplarının dağılma nedeni olduğunu düşünen Kore halkı kızımızı dışlar.
Dok Ko-Jin ise Kore'nin yeni göz bebeği oyuncularındandır.
Ku Ae-Jung tekrar popüler olabilmek için yarışma programlarına katılır.
Ve Kore'nin en çok izlenen çöpçatanlık programına kabul edilir.
Yoon Pil-Joo, ise kendi halinde bir doktordur ve programı kazanan bu adamla görüşmeye hak kazanacaktır.
Birgün, Ku Ae-Jung ve Dok Ko-Jin'in yolları kesişir.
Ku Ae-Jung'un telefonu çaldığında Dok Ko-Jin'in kalp ritmi hızlanır.
(Yapay kalp olduğu için kalp atışını gösteren bir saat kullanır.)
Dok Ko-Jin, bunun sebebini araştırırken ikilinin arasında aşk başlar.

Fotoğraf için tık tık

Romantik-Komedi
Eveet yine çok sevdiğim bir dizi diyerek başlıyorum.
İlk izlediğim Kore dizilerinden :)
Sevdim mi? Çok sevdim!
Sıkılmadan izleyeceğiniz bir dizi kesinlikle!
Tabi ki her Kore dizisinde olduğu gibi, ukala bir esas adamımız var.
Ya da buna benzer klişeler vardır.
Ama ben sıkılmadan izledim :)


-OYUNCULAR-
(ANA KARAKTERLER)

♣ Dok Ko-Jin → Cha Seung-Won
Fotoğraf için tık tık

Şımarık esas adamımız :)
Yakışıklı olduğu söylenemez, ama gönül işte :D

♣ Ku Ae-Jung → Gong Hyo-Jin
Fotoğraf için tık tık

Esas kızımız, devamlı ezilmiş ama sağlam bir dost olduğu kesin!
Bu arada, bu kızımız cidden sağlam yapımlarda başrol olması da dikkatlerden kaçmıyor :)

♣ Yoon Pil-Joo → Yoon Kye-Sang
Fotoğraf için tık tık

Bir Kore dizisi olmasın ki ben ikinci adamı sevmeyeyim!
Mükemmel adamın tanımı ( dizideki hali için diyorum tabisi :D )

♣ Kang Se-Ri → Yoo İn-Na
Fotoğraf için tık tık

Kötü kız rolünü de hakkıyla oynuyor!
Yine iyi bir yapımda karşımızda olmasına şaşırmıyorum artık :)


- İYİ SEYİRLER ;) -


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...