15 Temmuz 2015 Çarşamba

İZLEDİM→KİLL ME HEAL ME

Fotoğraf için tık tık


-KONUSU-

Cha Do-Hyun, zengin bir aileye sahip iş adamıdır.
Geçmişinde geçirdiği bir travma sonucu çoklu kişilik bozukluğu vardır.
Bu durumu ailesi dahil herkesten sakladığı için Kore'den uzakta yaşamaktadır.
Kendi kişiliği dahil 7 kişiliğe sahiptir.
Ve bu kişiliklerinden biri, Cha Do-Hyun'un Kore'ye dönmesini sağlar.
Ve Oh Ri-Jin ile yolları kesişir.
Oh Ri-Jin ise, psikiyatri bölümünde ilk yıllarını geçiren bir doktordur.

Fotoğraf için tık tık

İlk 10'a giren en sevdiğim Kore dizilerinden :)
Bu diziyi sevmemek mümkün değil, içiniz rahat olsun!
Her kişilik sizi ayrı ayrı güldürecek ve hüzünlendirecek.
İzleyin ama lütfen :D
Daha ne diyeyim!

-CHA DO-HYUN'UN KİŞİLİKLERİ-

Fotoğraf için tık tık

Shin Se-Gi, en belalısı ve geçirdiği travmayı tek hatırlayanı!
Ama bir gerçek var can o!
Yine bir Kore dizisi ve ben 2. adamı (karakteri :D) seviyorum.

Perry Park, aralarındaki en yaşlı karakter.
Bomba yapmak gibi bir hazzı var :D
Bir de gemilere bayılıyor.

Ahn Yo-Sub, içine kapanık ve öğrenci olan karakter.
Aynı zamanda intihara en meyilli olan da o!

Ahn Yo-Na, Yo-Sub'un kız kardeşi :)
Tam bir erkek delisi!
Şirret yanları da yok değil :D

Nana, sonradan gelen karakterlerden.
Cha Do-Hyun geçmişi hatırlayınca ortaya çıkıyor.

Bay X' de Cha Do-Hyun geçmişindeki travmayı hatırlayınca ortaya çıkıyor.
Bu karakterler ortaya çıktıkça Cha Do-Hyun'u daha da çok seveceksiniz!


-OYUNCULAR-
(ANA KARAKTERLER)

♦ Cha Do-Hyun → Ji Sung
Fotoğraf için tık tık

Bu adamı çok sevdiğimi söylemiş miydim?
Başka dizilerde de onu gördüğüm an izliyorum :)
Sanırım daha fazla hakkında bilgi vermeme gerek yok.
Yukarıda detaylı yazdım :)

♦ Oh Ri-Jin → Hwang Jung-Eun 
Fotoğraf için tık tık

Esas kızımız, biraz atarlı ama haklı!
Kolay değil 7 kişilikle baş etmek :)

♦ Oh Ri-On → Park Seo-Joon
Fotoğraf için tık tık

Esas kızımızın abisi, anlayışlı ama yerine göre!

♦ Han Chae-Yeon → Kim Yoo-Ri
Fotoğraf için tık tık

Cha Do-Hyun'un ilk aşkı!
Yine Kore dizisindeki ilk aşkın önemi :)
Ama bu dizide o kadar baskın değil.

♦ Cha Ki-Joon → Oh Min-Seok
Fotoğraf için tık tık

Cha Do-Hyun'un sevimsiz kuzeni :D



Buraya kadar okuduysanız, önce tebrik ederim sonra teşekkür!
Biraz uzun bir yazı oldu :D

- İYİ SEYİRLER ;) -

6 yorum:

  1. Alkışşş:):) ben okudum ve bende böyle kendimi kaptırarak dizi izlemek istiyorum ama zaman bulamıyorum ki yaaaa:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay abloşum bütün alkışlar sana :))
      İşte zevkine göre dizi bulmak da mesele ablam dediğin gibi ;)
      Öperim ki kocamanından :*

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Seveni kadar sevmeyeni de çok zaten :)
      Ama öyle uçuk bir hayranlık düzeyi felan değil benim ki dizileri izler geçerim ;)

      Sil
  3. izlicem.

    bi deee, lee jong suk ne hoş çocuk ama yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben se gi'yi sevdim en çok :)
      Deli felan ama en iyisi oydu :D

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...