7 Temmuz 2015 Salı

İZLEDİM→BLADE MAN

Fotoğraf için tık tık


-KONUSU-

Joo Hong-Bin sinirli ve mükemmelliyetçi bir şirket yöneticisidir.
Her şeyin mükemmel olmasını bekleyen bir adamdır.
Fakat bunun sebebi geçmişte yaşadığı acı bir aşk hikayesidir.
Bu acının hırsını etrafındaki herkesten çıkarır.
Son Se-Dong ise, kalbi tertemiz kendi halinde bir kızdır.
Joo Hong-Bin'in koku duyusu çok hassastır.
Ve bir gün bu Son Se-Dong hastaneye arkadaşını ziyarete gittiğinde, Joo Hong-Bin kızımızın kokusunu hisseder.
Fakat, bu koku daha önce kaybettiği kız arkadaşının kokusudur.

Fotoğraf için tık tık

Dizi fantastik-romantik bir dizi :)
Komedisi yok gibi bu kez :D
''Nasıl? derseniz; ''gideri var :)'' derim.
Sıkıcı değil, ama bayıldım diyemem.
Biraz dram kısmı uzun olduğundan olsa gerek bu yorumum, yoksa severdim yani ;)


-OYUNCULAR-
(ANA KARAKTERLER)

○ Joo Hong-Bin → Lee Dong-Book
Fotoğraf için tık tık

Bir insan bu kadar güzel sevebilir!
Gerçekten aslında yumuşacık bir kalbi var.

○ Son Se-Dong → Shin Se-Kyung
Fotoğraf için tık tık

Bu kızı sevmemek imkansız!
Şefkatle, taş kalplileri bile yola getirdi :)

○ Chang → Jung Yoo-Geun
Fotoğraf için tık tık

Esas adamımızın oğlu :)
Pek şeker di mi :)

○ Secretary Ko → Han Jung-Soo
Fotoğraf için tık tık

Her eve lazım!
Yalnız dizide izlediğiniz adamla, fotoğraftaki adam arasında 100 fark var!

○ Joo Jang-Woon → Kim Kap-Soo
Fotoğraf için tık tık

Taş kalpli adam!
Baba olacak bir de ya! 
Kaptırdım kendimi yine :D

○ Kim Tae-Hee → Han Eun-Jung
Fotoğraf için tık tık

Kaybedilen ilk aşk!
Daha fazla yorum yapıp, spoiler vermeyeceğim :)


- İYİ SEYİRLER ;) -

2 yorum:

  1. Gözlemledim evet seni :D
    Ne kadar çok izlemişsin dizi falan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi canım benim :D
      Bokunu çıkardığım zamanlar yok değil günde 24 bölüm izlediğim zamanlarım bile oluyo :D

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...