16 Temmuz 2015 Perşembe

MİM→ HAKKIMDA BİLMEDİĞİNİZ 11 ŞEY

Mim dedim, ama etkinlikmiş aslında :D
Canımcım cam misket beni etkinliğe davet etmiş.
Yapılmaz mı hiç :)
Ayrıca beni unutmayıp etkinliğe davet ettiği için çoook teşekkür ederim ;)

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘


• Tüm paranı neye harcasan asla pişman olmazsın?
→ Kısa ve net ayakkabı ve kıyafet :D
Gerçi ben aldığım hiç birşeye pişman olmam!
Yeter ki alışveriş olsun :)

• Küçükken; 'ne olmak istersin' sorusuna verdiğin cevaplar?
→ Daha önce de bahsetmiştim, çok uslu bir çocuktum.
O yüzden cevaba şaşırmayın :D
Sadece avukat olmak isterdim.

• Gerçek olmayan ama 'hayatımda bulunsa şahane olur' dediğin 3 karakter? (kitap, film vb.'den)
→ Sherlock Holmes, Teen Wolf - Stiles, Arrow→Oliver Queen
Tam üçü bir arada oldu :D
Biri korur, biri güldürür ve diğerinin de aklı yeter!



• Odandaki en ilginç nesne nedir?
→ Valla odamda hiç ilginç bir nesne yok :D

• Hayatındaki en iyi tatiller nelerdi?
→ Küçükken olanlar diyebilirim.
Sebebi bana kalsın..

• Öfkelenince nasıl sakinleşirsin?
→ Önce kendimi doldururum.
Sonra içimden bol boool küfür ederim.
Sonra da unuturum :D

• Keşke tekrar moda olsa dediğin bir giyim tarzı var mı? Varsa neler?
→ Vardı moda oldu :D
Salopetler/Bahçıvan pantalon ya da tulum! 
Çocukken annem çok giydirirdi.
Başka da aklıma gelmiyor. 
Daha önce de dediğim gibi modaya göre değil sevdiğim beğendiğim tip kıyafetler giyerim.



• Hayatında yaptığın en deli saçması ve eğlenceli şey nedir?
→ Ergenliğimdeyken yazlıkta her gün deli gibi içip eve geldiğimde sızmam :D
Tabi tatlı tatlı içmelerin acı bir cezası olmadı değil :D
Annem sağ olsun :)

• Herhangi birini seçebilecek olsaydın, akıl hocası olarak kimi isterdin?
→ Sherlock Holmes!
Adam zeka küpü ama ya :D



• Uzun gece yolculukları mı kısa gündüz yolculukları mı?
→ Kısa olsun da gece gündüz fark etmez!
Yolculuklarda belirli bir süre sonra bana afakanlar basıyor!

• Elinde bir fırça olsa ve tüm dünyayı tek bir renkle boyaman istense o renk ne olurdu?
→ Hiç düşünmeden mavi diyebilirim!


-HAZIRLADIĞIM SORULAR-

◘ Hayatındaki en mutlu anın neydi?
◘ Mutluluk dendiğinde aklına ilk kim geliyor?
◘ En tahammül edemediğin 3 davranış?
◘ Yıllar geçse de her detayını hatırladığın bir kitap?
◘ Kolu kopsa, hiç düşünmeden kolunuzu vereceğiniz kişi? (Biraz manyakça oldu kabul :D)
◘ Senin için huzurun anlamı?
◘ Türkiye'den başka bir yerde doğsaydın, neresi olsun isterdin?
◘ Bir yabancıyla evlenecek olsan, ailenin tepkisi ne olurdu?
Asla olmayacağını bildiğin halde, vazgeçmediğin hayalin?
◘ En kötü 3 alışkanlığın nedir?
◘ İnsanların değişebileceğine inanıyor musun?


Soruları buradan indirebilirsiniz.
Sağ olsun Cam misket sayesinde öğrendim :)



-NOT-
Bildiğiniz gibi uzun zamandır blog okuyamıyorum :/
Bu yüzden de kim yaptı bilmiyorum.
Eğer sevdiyseniz ya da cevaplamak istiyorsanız buyurun :)

8 yorum:

  1. Sherlock, Stives, Oliver 3lemesinden alırım bir dal, çok iyi kombınasyon olmuş yemınle :)) yaa senın hazırladıgın sorular daha guzelmiş tekrar mı mim yapsam napsam ^_^ Çoook çooookk teşekkür ederim canım yanıtladığın için. Cansın caaaaan ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En mükemmel 3'lü :D
      Canımsın ya yerim seni seninkiler de çok güzeldi çok zevk aldım cevaplarken :))
      Asıl ben teşekkür ederim bebişim beni de aklından geçirdiğin için kocamanından öperim kii :*

      Sil
  2. Seymacim yine super bir mim olmuş, ben de yaptım senden görüp :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim :)
      Çok iyi yapmışın hemen gelip bakıyorum ;)

      Sil
  3. Ahhh Sherlock Holmes, ben de hayranım :D

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...