12 Temmuz 2015 Pazar

TATLI KÜÇÜK YALANCILAR→İLK İZLENİM

Fotoğraf için tık tık

Daha önce ön yargılarımı şu yazımda belirtmiştim.
O yüzden hemen yorumuma başlıyorum.
İsimler baş harflerine göre seçilmiş. İyi güzel de Açelya ne be kardeşim :D

Fotoğraf için tık tık

Bildiğiniz üzere, Aria ve Ezra'nın ilk karşılaşma sahnesi bir barda geçiyor.
Türk versiyonu olunca olamadı tabi :D
Ve sınıfta karşılaştıklarında şok geçirmiş bir Ezra'mız vardı.
Tamam biliyorum, benim Ezra'ya zaafım var.
Ama ilk sezonlarda Ezra ne etliye ne sütlüye karışıyor gibiydi.
Bunlar ilk bölümde Ezra'nın yani Eren'in gizli sırrını patlattılar.

•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘••◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘•◘

Bir diğer en büyük değişiklik ise Emily karakteri!
Bu kadar olmaz dedirtiyor. Resmen ezik birşey yapmışlar!
Emily normalde gay, tabi ki Türk versiyonunda böyle birşey olmayacağını az çok biliyordum.
Ve Mona yok!
İlk bölümün gidişatına bakarsak daha çok Ezra-Aria yani Aslı-Eren ilişkisi üzerine gidecek hikaye :)

Fotoğraf için tık tık

İyi yanlarına gelecek olursak, oyuncu seçimlerinde en çok sevdiklerim ;
Toprak,Selin ve Hande karakteri cuk oturmuş :)
Açelya karakteri baskın olduğundan, yani şeytan kız tipi olduğundan her türlü olurdu.
Ama orijinalinde kızlar bu kadar gaza gelmiyorlardı!

-OYUNCULAR-
(ANA KARAKTERLER)

♣ Aslı (ARİA) → Bensu SORAL
Fotoğraf için tık tık

♣ Selin (SPENCER) → Büşra DEVELİ
Fotoğraf için tık tık

♣ Hande (HANNA) → Melisa ŞENOLSUN
Fotoğraf için tık tık

♣ Ebru (EMİLY) → Dilan Çiçek DENİZ
Fotoğraf için tık tık

♣ Açelya (ALLİSON) → Beste KÖKDEMİR
Fotoğraf için tık tık

♣ Eren (EZRA) → Şükrü ÖZYILDIZ
Fotoğraf için tık tık

♣ Toprak (TOBBY) → Burak DENİZ
Fotoğraf için tık tık

♣ Janset (JENNA) → Merve ÇAĞIRAN
Fotoğraf için tık tık

Bloga en yakın zamanda dizinin orijinalinin konusunu ve oyuncularını yazsam çok iyi olacak :D

- İYİ SEYİRLER ;) -

4 yorum:

  1. güzel anlatım. keşke fimlere ulaşabileceğimiz linkleride yazınızın altında paylaşsanız :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Bu aslında tv'de izlediğim bir dizi yabancı diziler için dediğinizi yapacağım teşekkür ederim öneriniz için :)

      Sil
  2. Bu dizinin orijinalinin ilk birkaç bölümünü izlemiştim ben de. Önceki yazıda yazmışsın yabancı versiyonu izlememle bunu beğenmememim ilgisi yok diye ama genelde öyle oluyor bu da bir gerçek. Ben iki bölüm izlediğim için ve yazın pek bir şey olmadığı için baktım diziye. Çoğu saçma aşk dizisine göre farklı bir havası var. Ve orijinalini izleseydim sanmıyorum bu diziyi izleyebileceğimi, bir kere karakterlere alışmak zor olurdu.
    İşte aynen kopyala yapıştır mantığı olmuş ama söylediğim gibi insanlar aşk adı altında o kadar saçma dizi izliyorlar ki ben seviniyorum yine de böyle bir dizi çekiliyor oluşuna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle oluyo :)
      Ben ne kadar kötü değil diyerek izlemeye çalışsam da gözümün önüne asıl karakterler geliyo :)
      Ah bir de Ezra var tabi :D
      Tabi Türkiye'de her dizi aşk üzerine olunca böyle farklı konuların olması güzel ama kendimiz yazsak orjinal olsak daha güzel olur aslında ;)

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...