6 Temmuz 2015 Pazartesi

BİR DİZİ ÖNERİSİ → BEİNG HUMAN

Fotoğraf için tık tık

-KONUSU-

Dizimizin konusu bir vampir, bir kurtadam ve bir hayaletin normal insanlar gibi aynı evde yaşamaya çalışmasını anlatıyor.
Esasen önce sadece vampir ve kurtadam aynı evde kalmaya karar veriyor.
Sonra bir de bakıyorlar bizim sevimli ama azıcık çatlak hayaletimiz ortaya çıkıveriyor :)
Böyle de anlatılınca sanki komedi dizisi gibi görünse de dizimiz, dram dizisi aslında!!
Yani demem o ki sıkıntıya gelemem ben dram izlemem diyorsanız siz bilirsiniz. Ama ben fantastik delisi olduğum için sevdim.
Şöyle de bir gerçek var ki fantastik dizilerin pek komedi olanı yok :)
Yani izleyin derim (izleyin artık yani :D)

Fotoğraf için tık tık ;)


Şimdi size oyuncuların tek tek fotoğraflarını adını felan yazacaktım.
Ama yine üşendim :D
Buyurunuz efendim fragmanı izleyin :)
En azından bakın buna üşenmedim :D

-FRAGMAN-



-İYİ SEYİRLER ;)-

4 yorum:

  1. Neden bilmiyorum içinde vampir olan dizi film hiç izlemedim ve sıkılıyorum :) Fragman güzel ama bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle vampirlerden kaynaklanan sıkıntı dişlerini öıkardıkları sahneler :D
      Herkese hitap ettiği söylenemez :)
      En büyük sebebi konudan şaşıp aşk dramasına dönüştürmeleri :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Vampir sevilmez mi ya :)
      Ama zevk meselesi işte ;)

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...