18 Temmuz 2015 Cumartesi

BLOG İPUCU→BLOGGER'DA RESİMLİ DEVAMINI OKU YAZISI YAPMA


Benim için ilk zamanlarda en sıkıntılı konu buydu, o yüzden ilk bundan başladım.
İlk olarak ''devamını oku'' yazısı nasıl çıkıyor, onu göstereyim :)
Aslında iki şekilde oluyor biri kodlarla, diğeri de benimki gibi ;)
Tahmin ettiğiniz üzere kod işine çok fazla girmeyi sevmiyorum.
Çünkü korkuyorum :D





Yazının nereden devamını oku yazısı çıksın istiyorsak, orada atlama aralığına tıklayacağız.

Ve geldik zurnanın zırt dediği yere :D
Yani kodlara..


Ve açılan sayfada CTRL+F'e tıklıyoruz.



Aşağıdaki kodu aratıyoruz.



Bulduğumuz kodun yerine, aşağıdaki kodu yapıştırıyoruz.



Bu koduda bulduk şükür :D
Sonra kendi kafamıza göre devamını oku resmini yapıyoruz.
Yetti mi yetmedi :D
Yapıştıracağımız resmin URL'si lazım bize!
Şuraya tıklıyoruz



Yükle dedik, bir sayfa daha açılacak.
Malum URL adresimiz için :)


İşte bu kadar :)
Zaten en çok el oyalan kısım resmi yapıp yüklemekte, sonrası kopyala-yapıştır :)


♣ Bunlarda sizin için yaptığım resimler ;) ♣







-NOT-
Anlamadığınız herhangi birşey varsa lütfen sorun :)

6 yorum:

  1. Ben bu devamini okuyu hic sevmiyorum. Herkes bloggeri kullamiyor yazilan yazilari okumak icin bu sefer de kullandigin rss ayarlarinda devamini oku tusuna baskak zorunda birakiliyorsun. Bir cok yaziyi okumanin yarida birakildigi da bu sebepten ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahu'm haklısın ama bende sayfa boyu uzadıkça sıkılanlardanım :)
      Tek yazı da ana sayfada olduğu zaman tek tek eski yazılara tıklamakta eziyet geliyo ondan bu benim için çok rahat oldu :)
      Ama dediğinde haklısın tabi ;)

      Sil
  2. karışık işler bunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabisi karışık bende ondan bulaşmıyodum ama sonra amaan dedim yaptım gitti :D

      Sil
  3. vayy senden bu sekilde konular gorecekmiydik :) guzel anlatim yalniz boyle her konuda tek tek yapmak zor is bunun otomatigi var bir defa ayarlarsin is tamamdir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden beklenmeyecek hareketler bunlar di mi :D
      Biliyorum o kod işine yeni girdiğim zamanlarda yapmıştım aslında haklısın korkumu yendiğime göre bi ara onu yapayım :))

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...